אני חולה כרונית נכה מחוסרת כושר עבודה

alona 27

New member
אני חולה כרונית נכה מחוסרת כושר עבודה

ואם מישהו יגיד עליי שאני מפונקת ומחפשת תירוצים כי יש איש בלי ידיים ובלי רגליים שיכול לרוץ אז הוא פסיכופת דוחה ובושה לחברה כולה. לאף אחד אין זכות להגיד את זה עליי ולהכחיש את המצב שלי, רופאים קבעו שאני לא יכולה לעבוד ואני לא יכולה לעבוד.
ובתפוז הדעה הרווחת היא שלנכים שלא יכולים לעבוד מגיע למות מהקצבה העלובה כי הם מפונקים ומחפשים תירוצים וממציאים את הנכות שלהם ומשקרים. זה מה שהנהלת תפוז חושבת כי היא מאפשרת להגיד דברים כאלה.
בכל פורום פה אמרו לי את זה. חוץ מכאן.

ונכון כשיש הרבה בחיים אז לא משנה מה אומרים אבל כשאדם מאבד הכל הכל את החושים והשימוש בגוף כל מה שנשאר זה הכבוד הזיכרון ממנו קצת כמו אצל מת. וזה נורא. כל מה שנשאר לי זה לא אוכל לא טיפול או תרופות כלום רק טיפ טיפה כבוד רק שלא יגידו שמגיע לי.

וזה קריטי אם מגיעים למצב שלי זה קריטי, אולי אפילו יותר קריטי מלמתים שלא יודעים שמדברים עליהם ככה. חבל לי שהנהלת תפוז מאפשרת להגיד שכל הנכים מחוסרי כושר עבודה הם מפונקים, ואני יודעת שתגידו שזה לא משנה אבל רק כי אתם לא במצב שלי אם הייתם במצב שלי הייתם יודעים שזה משנה מאוד.
 

מישהי1632

New member
אלונה, תרצי לספר עוד?

ממה את סובלת?
אני מבינה טוב מאד מה זה בגידה של גוף, ומה זה שכולם אומרים (כולל רופאים) שאת עושה את עצמך.
 
אותם אנשים שכתבו לך כך אינם מייצגים אף אחד מלבד עצמם.

את לא חייבת לקבל את דעתם בכזאת רצינות! למה בכלל העמדת את העניין לשאלה בפורומים?
 

alona 27

New member
לא העמדתי את זה לשאלה בפורום

וגם אם הייתי עושה זאת זה עדיין רציני מה שהוא עשה הוא קרא בפורומים אחרים שדיברתי על זה והתחיל לדבר עליי בשרשור בפורום ניהול כלכלת משפחה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
כבוד

היי אלונה,
אני שומעת כמה את מרגישה שנעשה לך עוול, כי במקום לספק לך תמיכה, כפי שניתן היה לצפות, נראה שהאנשים בפורום עושים בדיוק את ההיפך כשהם מכחישים את המצב בו את נמצאת. נראה שאת מתוסכלת, כי את נתונה לכמו מן ביקורת תמידית, למרות שאת אולי מרגישה שהיא מאוד לא מוצדקת... זה בטח מאוד פוגע, לחוות תגובה כזאת... במיוחד כשנדמה שהעניין הוא כה משמעותי עבורך.

יקרה, יכול להיות שלצערינו אין אדם שיכול להבין בדיוק מה עובר על אדם אחר, כל עוד הוא לא צועד בנעליו... ויתכן שתגובות מסוימות נובעות, בין היתר, גם מחוסר הבנה. אבל אנחנו בסה"ר רוצים להיות עבורך מקום בו כן תוכלי לפרוק, מקום בו מקשיבים לך, מכבדים אותך באמת ומנסים להבין אותך כמה שניתן... תדעי שאנחנו כאן בשבילך, בכל עת.
תמיד איתך

שלך,
מתנדבת סה"ר.
 

alona 27

New member
הוא יקרא את זה כי פרץ לי למחשב והוא מפרסם כל הודעה שאני

כותבת. אבל הוא זה שמעודד אנשים לחשוב ככה, יש מיעוט של אנשים שגורמים לשאר האוכלוסייה להאמין שלנכים מגיע למות עם קצבאות של 2,342 ש"ח לחודש כי כולם יכולים לעבוד כי סטיבן הוקינג עובד.
רוב האנשים מאמינים ככה במידה מסוימת בגלל אנשים כמוהו, יש יותר מידי אנשים שמצאו אנשים סיעודיים אמרו שהם יפים מידי ופרסמו בכל הרשת שיש מתחזים ושהרוב מתחזים.
&nbsp
הנהלת תפוז אמרה שהיא לא מטפלת בעניינים כאלה, בכל אופן המחשב לי קרס לאחר שהוא איים עליי המחשב הטוב יותר שקיבלתי כתרומה מאגורה עם כל המידע מייד לאחר שאיים עליי הוא גם איים עליי שייקח לי את כל הכסף של הקצבה אי פעם כי הוא מומחה במחשבים הכי טוב בארץ ויכול.
 

alona 27

New member
הוא רוצה שאעשה בשבילו דברים

דברים שאני לא רוצה ומנסה להכריח אותי, אחרת יפנה לביטוח לאומי. אני בקושי רואה ובקושי שומעת הגב לא בסדר מפרק הלסת הידיים כואבות כל הזמן לא עצמאית בכלל, והוא ישלם המון כדי להמציא עליי שקרים לביטוח לאומי, והוא דורש שאעשה דברים, שגם יראה בצורה פומבית.
לא מקבלת ניידות למרות שמגיעה במוניות פעמיים בשבוע לקופת חולים וגם למונית מאוד קשה לי להגיע ללא עזרה לא רואה את המוניות לא מסתדרת להגיע למונית.
יש לו מיליארדים והוא אסף עליי מידע מ8 שנים לפני הנכות ולקח עורך דין בשביל השיימינג והם ביחד עובדים על נקמה, אין לי בוודאי לו כסף לתת לו, הוא אומר שרוצה שאעשה דברים.
כבר חשף עליי מידע אינטימי מפורומים אינטימיים מאוד. הוא אומר שייקח לי את הקצבה, כי כעס שאמרתי שיש נכים שלא יכולים לעבוד זה הרס אותו ואני לא מדברת על נכים יותר אבל הוא רוצה שאמות והדרך שלו היא שלא תהיה לי קצבה להגיע לקופת חולים יותר או לרכוש תרופות חשובות או לקנות אוכל. אין לי כלום חוץ מהקצבה.
&nbsp
הוא יהרוג אותי, והוא דורש ממני דברים שלעולם לא אוכל לעשות כדי שלא יעשה זאת.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
דואגים לך!

אלונה יקרה,

אני שומעת שאת במצוקה ושאת מאויימת על ידי מישהו בסביבתך הקרובה,
זה נשמע שיש לך חששות קונקרטיים לביטחונך, לרווחתך ולחייך...

יחד עם זאת, התמונה לא ברורה לגבי זהות אותו אדם, היכולת הממשית שלו לפגוע והאופן שבו הוא מאיים עלייך, אני מניחה שזאת על מנת להגן על עצמך...

אני רוצה לומר בראש ובראשונה, שאם את מרגישה איום ממשי מיידי על ביטחונך את יכולה להתקשר למשטרה.
אני רוצה להזמין אותך לצ'אט שלנו (הוא אישי ואנונימי), כך שהמידע בו חסוי לחלוטין על מנת שנוכל לקבל תמונה ברורה יותר של המצב ולחשוב ביחד כיצד נוכל לסייע וכיצד לשמור עלייך. הצ'אט פעיל כל ערב בין תשע לחצות.
אני שולחת לך גם מסר אישי, שתוכלי להגיב אליו, וגם הוא חסוי לחלוטין...

אנחנו פה עבורך,
דואגים לך ורוצים להגן עלייך,
אנא צרי קשר איתנו בהקדם באחת מהדרכים שנראות לך נכונות עבורך - כאן בפורום, במסר האישי או בצ'אט.
מחכים לך...
 
נשמע פסכופת

באנשיפ כאלו אני הייתח נוהג לטפל על ידי אלימות קשה
מאוד כלפיהם . אבל כמובן שאת עצמך לא יכולה במצבך , אם הייתי יכול והיה לי קשרים כמו פעם והייתי מכיר הייתי דואג שירד ממך , אבל אני מזמן לא מסתובב
עם עבריינים אז לא יודע איך , זה כואב נורא , הוא נשמע נבל רציני ,

אולי תפני למשטרה , אני לא מאמין במערכת ושונא שוטרים אז לא הייתי פועל ככה , אבל אולי לך זה יעזור , אני מאחל לך רק טוב וכן מגיעי לנכים לחיות חיים טובים וקצבה. בשכר מינמום והכל , אנשים כאלו. כמו הבחור הזה לא שווים את הדם שזורם להם בעורקים , אנשים רעים איכסה , זהו מאחל לך בהצלחה כאב לי לקרוא
 
שלום

מוסדות הרווחה מנסים לעזור בדרך מקצועית, ולכן צריך להשתדל להיעזר בהם כשזקוקים להם. יחד עם זה, צריך להשתדל לעזור לעצמנו כך שפחות נזדקק לסעד ורווחה. על מצבים בריאותיים לא תקינים אפשר להתגבר הרבה פעמים בעזרת מטפלים רפואיים מומחים, ועל מצבים נפשיים אפשר להתגבר בכוחות הנפשיים של עצמנו ובעזרת מטפלים נפשיים. לא יפה להגיד לאדם מה שתיארת, כמו שכתבו לך זה לא מייצג את תפוז ויש אנשים שמדברים ומתנהגים לא יפה וצריך להשתיק אותם ולהתעלם מהם. כדאי גם להתלונן להנהלת תפוז ולדרוש שיטפלו בהעלבות.
 

alona 27

New member
אני עוזרת לעצמי

עושה מה שצריך הולכת לטיפולים שיכולה להרשות לעצמי ללכת אליהם. אבל אני נכה וזה כרוני אין לי כושר עבודה והסיכוי שיחזור כושר העבודה שלי הוא קלוש, גם אם אתנהל הכי נכון שאפשר.
אתם כותבים שזה לא מייצג את תפוז, אבל זאת העמדה בכל הפורומים ואפילו אם זה מגיע לקללות נגדי הנהלת תפוז משאירה אותן, פניתי אליהם כבר כמה פעמים. הנהלת תפוז חושבת שהייתי צריכה להסתיר יותר טוב את מצבי כדי שהעניין לא ידרדר להאשמות נגדי ולקריאה בשמות נגדי.
&nbsp
 
מצטער לדעת

האינטרנט לא מסודר ויש בו אנשים שמדברים לא יפה ולא מבינים את האחרים. אני חושב שתפוז היו צריכים לטפל במקללים. החברה מסודרת ומוסרית באופן כללי, ואפשר להיעזר בה במקרה הצורך. אם התקשית לקבל עזרה מהמוסדות המתאימים, המשיכי לנסות ואל תתייאשי. הרבה אנשים בעולם סובלים ונעשה להם חוסר צדק, ולפעמים צריך להיאבק.
&nbsp
 
למעלה