כבר הבנתי

כבר הבנתי

כבר הבנתי שלא יצא ממני כלום
אין לי כישורים חברתיים מפחד מאינטימיות
גר עם ההורים בגיל 25
יש לי בעיית שתייה
מגבלות רגשיות שמונעות ממני להשיג או להתקדם לאנשהו
אין חברה אין חבר אין חברה וגם כשיש לא יודע איך לקדם את זה
לא רע לי חי את היום יום עובד חצי משרה ובלילה מסתכל סרטים ומביא ביד
אבל לא יותר מזה
ויש כשרונות אמנותיים ויש פוטנציאל
אבל אין פוטנציאל לממש את הפוטנציאל
ואין כישורים חברתיים והפחד מאנשים והביישנות והלא מגיע לי
מונעים ממני להשתתף בחוגים וסדנאות
וגם אם אני משתתף אני לא יוצר קשרים
לא רע לי אבל גם לא ממש טוב לי
נשאר במקום הבנאלי שלי
די מאבד תקווה
 
שלום

אדם מוכרח להעריך ולאהוב את עצמו. חבל שאתה נשאר תקוע ולא רוצה להתקדם. כל אחד יכול למצוא חברים וחברות, אם רק יש אהבה מתאימה. התחל לעבוד על חייך ברצינות: השתתף במסגרות שמעניינות אותך ושם תמצא חברים ואנשים נחמדים. מצא לך עיסוקים שאתה אוהב ושמעניינים אותך ועסוק בהם בזמן הפנוי. למד ממקורות שונים דברים שמעניינים אותך. למד בחוגים ובמסגרות עבודות שמעניינות אותך ואחר כך תוכל לעבוד בהן. צור לך מגמות. השקע בעצמך. החיים חשובים וחבל לבזבז אותם.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל


ערב טוב ,
מצער אותי לשמוע שאלו התחושות שלך כלפי עצמך.. אני רק יכולה לתאר כמה קשה היא ההרגשה שאתה לא שווה כלום.. ההבנה שאתה יכול להשיג מטרות בחיים, שיש בך את הכישרונות, אבל משהו נתקע.. משהו פשוט לא מצליח לפרוץ.. נשמע שאתה באמת רוצה להתקדם.. אבל משהו עוצר בעדך.. סיפרת גם שאין לך כל כך חברה.. כי אתה ביישן ונמנע מליצור קשרים..
יקירי, "לא טוב היות האדם לבדו" (בראשית).. הבדידות מקשה, הבדידות מכאיבה.. אבל כשיש סביבך אנשים שתומכים בך, שנמצאים איתך, זה בהחלט משפר את ההרגשה.. אני מזמינה אותך לצ'אט שלנו.. אולי שם תרגיש יותר בנוח לפרוק מה בדיוק מונע ממך ליצור חברה.. מה עוצר אותך מלהתקדם.. אנחנו נהיה שם כדי להקשיב לך ונשתדל יחד למצוא פתרונות.. ואנחנו גם פה בפורום, כולנו, רוצים להגיד לך שאתה לא לבד.. אנחנו איתך, אז בבקשה- אל תאבד תקווה..
שולחת חיבוק מחזק, לילה טוב
 
למעלה