כמה דברים שאני לא מבין

Wesen

New member
כמה דברים שאני לא מבין

זה נכון שהמוח הוא הכל אצלנו מבחינה התנהגותית, אבל... ההרגשה היא שאין שום דבר שמפקד עליך שהדברים נוחתים עליך. אתה יכול לחשוב מה שבא לך,אתה יכול לשאוף למקומות שאתה רוצה , אבל כל השאר זה פשוט נוחת עליך,או שיש לך או שאין לך.

אני לא מבין למה אנשים לא דומים לי יותר,אם החיות שלהם היא כל כך בסיסית כמו שלי, שאני פשוט משוחרר ומרחף לי בעולם מבחינת הרגשה, למה אנשים כל כך נוקשים, כל כך מתעקשים כל כך אינטרסנטים, אני חי את ההווה אני בדרך כלל לא חושב דברים שמנותקים מההוויה הרגעית.
 

Wesen

New member
עזבו את השאלה הזו בכל מקרה יגידו לי שאני לא מועסק מספיק

זה התירוץ הקבוע ויכול להיות שהוא נכון וכמה זה יהיה כואב אם זה יהיה נכון.
 
שלום

אני חושב שאתה טועה בגישתך. צריך להשתדל לדאוג לעתיד ולא רק להווה. אם העתיד שלך יהיה גרוע, לא שווה כל ההנאה מהווה ומהעבר. חשוב להיות בוגר ומעשי ולפעול למען שיפור איכות החיים.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אנשים שונים באמצע הדרך

ערב טוב,
נשמע שמתסכל אותך שאנשים כל כך שונים ממך.. הרי כולנו בני אדם.. כולנו חיים באותו עולם.. ועדיין.. כל אחד הוא מיוחד.. כל אדם נולד עם נטיות לאופי מסוים, וכמובן שעם החיים האדם מושפע מהסביבה, מהמשפחה ומהניסיונות שעוברים עליו..
כמו שאמרת- לא הכל נתון לבחירה בחיים.. לא הכל בידיים שלנו.. כתבת ש"כל השאר פשוט נוחת עליך".. מתוך האמונה הזאת ניתן להסיק שכל אדם מתמודד עם דברים אחרים ש"נוחתים עליו".. לעיתים אלו דברים קשים ביותר.. כך שאין לנו דרך לדעת מה בחיים האלו הפך את אותם אנשים לכאלו נוקשים..
יקירי, אני כמובן לא יודעת עם אלו דברים אתה מתמודד, אבל בהחלט משמח לשמוע שאתה נהנה בחיים ומשתדל לחיות את הרגע

"אל תשכון בעבר, אל תחלום על העתיד, רכז את מחשבתך ברגע הנוכחי." (בודהה)
שולחת לך פרח וברכת לילה טוב
 
למעלה