שיימינג לאחת שהתאכזרו אליה כבר יותר מידי

alona 27

New member
שיימינג לאחת שהתאכזרו אליה כבר יותר מידי

המערכת החיסונית שלי תוקפת את הגוף, את העיניים את השמיעה את מפרק הלסת הגידים כאבי שרירים המרפק כפות הידיים (מותר לי להקליד אבל נגיד לא הרבה לא יכולה לעבוד מול מחשב או משהו כזה).
איבדתי את היכולת לעבוד, מקווה לטוב לגבי העתיד אבל נכון לעכשיו זה מה שקרה, מכיוון שאני כמעט סיעודית ולא יכולה לצאת מהבית בלי עזרה אז גם נכון לעכשיו את האפשרות לזוגיות,קשה לי לקרוא, לא שומעת טוב אז גם לא נהנית ממוסיקה ועוד ועוד כואב לי לכתוב אז אגיע לעניין.

מנהל פורום החליט שאני מעמידה פנים, שאני בושה לחברה כי אני סתם מחליטה שאיני יכולה לעבוד, שאני יכולה אבל מעדיפה רק לקטר כל היום ולהפוך את כל מי שאני לבכי בכיינות ומסכנות, יש לזה אלף צפיות, הוא טען שעליי לעבוד ולקבל באהבה את זה שאני עלולה להפוך לסיעודית לגמרי בגלל זה, כי זה מה שעליי לעשות למען כבוד החברה וכבוד הנכים כולם (מדובר בפורום נכים), ולכן עליי לפגוע בבריאותי. כל שעה הוא כותב עליי שוב הודעה כזאת מלאת שטנה ומפלצתית אבל מסכימים איתו ואחרים גם צוחקים עליי בפורום.

אחרים אומרים לי תפסיקי להעמיד פנים שאת מסכנה את יכולה לעבוד את בכיינית וקוטרית ושקרנית. הפורום הפך מפורום זכויות ומגבלות לפורום שיימינג זוועתי. אם הייתי בריאה לא היה אכפת לי משיימינג אבל
1. הגוף שלי מגיב בצורה מזעזעת וזה גרם להתקף דלקתי בעיניים שפוגע בראייה בנוסף לכאבי לב ולקוצר נשימה קיצוני שכמעט התעלפתי ממנו.
2. כל פעם שאני זזה מהמחשב האורות כל כך מסנוורים שקשה לי מאוד לעשות דברים אחרים מעט נשאר לי אני מעריכה מאוד את המעט שנשאר ואומרת תודה אני לא דיכאונית אבל זה פשוט מחריד הדברים האלה שכותבים.

אני לא יכולה לא להתייחס אני לא יכולה לא להיפגע, הדברים האלה איומים ומרגישה גם משהו מזה במנטליות של החברה שגם החברה לא כל כך מאמינה לי ומזלזלת במצבי, אבל זה מצב קיצוני. זה פשוט הפך לנושא הפורום מבחינת המנהל, ולמרות שאני מסבירה שזה לא נכון שאני יכולה לעבוד ולמה הוא ממשיך להגיד לפני כולם שאני נצלנית שמנסה לגנוב את כספי הציבור ועוד מדברת על הגדלת הקצבאות.

יש פה מישהו שמאמין לי שאני כן חולה? יש פה מישהו שמאמין לי שמה שעושים לי שם זה באמת דבר אכזרי ולא סתם עוד דבר שאומרים למישהו באינטרנט? אני מרגישה כל כך לבד. אני לא אתאבד ולא רוצה למות אבל גם לא ממש רוצה לחיות ומפחדת שאתחרט על זה.
 

Mementomori87

New member
היי

אני חושב שאת לא צריכה לקבל את ההתנהגות הבריונית והמשפילה מחברי הפורום,
תצאי משם ותמצאי לך פורום נכים אחר ששם באמת יקשיבו לך ויגלו רגישות כלפיך
את יודעת היטב שאת לא מעמידה פנים והדרך בה חברי הפורום מתנהגים היא מאוד אכזרית.
ברגע שתאספי כוחות נפשיים תדווחי על הבריונות שאת חווה שם רק אם תרצי כמובן.
גם אני מרגיש לבד וגם את מרגישה לבד ועוד אנשים פה מרגישים לבד אז אנחנו כותבים פה בכדי להפיג מעט את הבדידות.
 

alona 27

New member
מה זה עוזר כשאני "יוצאת משם"

השיימינג המזעזע נמשך הוא לא תלוי בי
 

Mementomori87

New member
אני מצטער שרק עכשיו הגבתי למה שרשמת

הבריונות כלפיך שמתנהלת בפורום הזה אפשר לדווח עליה ואולי גם לדאוג לסגור את הפורום הזה ואז השיימינג אולי יפסק.
אני מבין את הכאב ותחושת ההשפלה שלך אך אני התכוונתי שתחפשי פורומים במקומות אחרים עם אנשים יותר רגישים וקשובים. אל תכנסי לפורום הנכים פה כי הוא לא בריא לך.
אני רציתי להגיד שאני מאמין לך ואת תמיד מוזמנת לשתף פה
 

alona 27

New member
צודק, אבל הבעיה היא לא ההרגשה שלי, לא הפרשנות שלי לגבי מה

שקורה, אלא עצם העובדה שזה קורה ושיש לזה השלכות עליי, לכן אני אמנם מנסה לשווא לעצור את מה שאני מרגישה לגבי זה, אבל יותר חשוב לעצור את זה.
ברור שהפורום לא בריא לי, הוא לא בריא בכלל לנכים, וזה הפורום נכים היחיד שנמצא באינטרנט שפעיל. הפסקתי לנסות לשכנע את הנכים בעד הצעת החוק להשוואת קצבאות הנכות לשכר המינימום אבל עדיין אין לי אפשרות להגיב לדברים האיומים שנכתבו עליי ולהכחישם.
 
שלום

אני לא מבין למה לא מאמינים לך, ואם דבריך נכונים זה ממש לא יפה ולא הוגן כלפיך. בעיות בריאותיות וסבל גופני פיזי קשים במיוחד להתמודדות, ולכן חשוב להשתדל לטפל בהן ככל האפשר. למזלנו, הרפואה כיום מספיק מתקדמת לעזור נגד רוב הבעיות הגופניות. השתדלי שלא להפסיק את שמחת חייך בגלל המחלה, עשי דברים שאת יכולה ואפילו כמו דברים פרטיים בזמן הפנוי בבית שיגרמו לך יותר הנאה ושמחה.
&nbsp
&nbsp
 

alona 27

New member
הבעיה הינה האלימות הספציפית שקורית נגדי

פורום לגיטימי בתפוז הומר לפורום של השפלה הוצאת דיבה לעג למחלה שלי ולי שקרים על שקרים על שקרים יש לזה יותר מ1,000 צפיות, הודעות ההכחשה שלי נמחקו ונמסר לי על ידי מנהל הפורום שאם לא אאשר את הדברים שהמציא עליי אחסם לצמיתות בעוד השיימינג יעלה כמה מדרגות.
לא רוצה להשלים עם דבר כזה, לא רוצה לקבל, יש לי זכויות, והבעיה היא שכמה גולשים בפורום צוחקים וממשיכים עם השיימינג.
המנהל כתב עליי שמכיוון שאני נכה שאינה יכולה לעבוד אני בושה לחברה כולה. אבל בהודעה אחרת נכתב שאני שקרנית וממציאה ושאני יכולה לעבוד אבל אני מעדיפה לגנוב מהמדינה, בהודעה אחרת נכתב שכל מה שאני זה נכה וככה צריך להסתכל עליי ולא כבן אדם.
האם אני אמורה להשלים עם התנהגות כזאת? ועוד בפורום נכים
 
שלום לך

גם אני סבלתי מתופעות דומות באינטרנט. האינטרנט מערכת לא מסודרת ועושים בה מה שרוצים וחבל. אני מסכים שכדאי להילחם, ואולי במקרים קיצוניים לפנות למשטרה. בכל זאת, אני מניח שהרבה פעמים אין מה לעשות עם המערכת המסואבת הזו.
&nbsp
 

אמיר19821

New member
מאמין לך

גם לי יש מחלה אוטואימונית ולמרות שמצבי משמעותית פחות
חמור משלך,אני גם כן לא עובד. בעבר כאשר עבדתי מצבי הבריאותי היה מחמיר ואז הייתי נאלץ להתפטר כי לא יכולתי לקום מהמיטה.
יש אנשים שהם חסרי אמפטיה לחלוטין לסבל של אחרים( יש גם נכים כאלו)
ולכן אני לא מצפה מהם לכלום.
 
מאמינה לך

אני חושבת שאת צריכה לתבוע את הפורום. צריך שהחוק יגיע גם לאינטרנט, שזה עדיין מקום פרוץ יחסית. זאת בושה וחרפה. ואולי, אם יהיו לך כוחות ו/או רצון לכך, תקימי פורום משלך ותפגיני את הרגישות והאמפטיה שאין למנהל הפורום הקיים. צריך שיהיה מענה אמיתי באינטרנט לנכים, וממה שאת מספרת אין כרגע.
 
למעלה