לא סופר

  • פותח הנושא anty
  • פורסם בתאריך

anty

New member
לא סופר

אני לא יכול לספור את כל ההיסוסים שהפכו לכשלונות
מרוב שאני כבר לא סופר כמה פעמים זעקתי להבנה
אני כבר לא סופר את הטוב
מרוב שאני כבר לא יכול לספור מה אבד בי בדרך
אני לא סופר את הפחד למות
מרוב שאני כבר לא יכול לספור כמה אני מפחד להמשיך לחיות בדרך הזאת
אני לא יכול לספור כבר כמה אני אני לא פרודוקטיבי
אני כבר לא סופר זמן כי הוא כבר לא מניב פירות
אני לא יכול לספור כבר כמה זמן זה ימשך
אני כבר לא סופר את האכזבות מהאנשים ששיתפתי שהיאוש חנק אותי
פליז שמישהו יעשה את מה שאין לי אומץ לעשות בשלמותו
 
שלום

אולי לא צריך לספור, ומוטב להשאיר את העבר בצד ולחשוב איך לפעול ולהתקדם לעתיד טוב יותר. אני מאמין שלאדם הרבה יכולות לשפר את מצבו, ושאם העתיד טוב אפשר בקלות לשכוח מהעבר הרע.
&nbsp
 

anty

New member
הווה

העבר הוא לא הבעיה ההוה הקשה והעתיד שאני לא רואה בראשי ראש מחשבה אחת והיא לא נותנת לכלום היא שולטת בראש אני פרנואיד וזה מפחיד כבר לחיות ככה
 
תשובה

אם מה שמפריע לך מחשבה לא רצויה, הייתי מציע שתבדוק עד כמה המחשבה חשובה, בעיקר מבחינת המסקנות שלה. בדוק את המחשבה מבחוץ, אם יש לה מסקנות חשובות בשבילך. אם תגלה ותוכיח לעצמך שאינה חשובה, ותעסוק במחשבות חשובות יותר, אולי תיפטר ממנה. אם היא רעה, אני משער שמעשים שישפרו את המצב המציאותי ישפרו גם את המחשבה כי צריך לנווט את המחשבות לדיבור ואת הדיבור למעשים.
&nbsp
 
בקשר לפרנויה

כדי לא לפחד מעצמך, אני משער שהדרך הנכונה היא לתכנן את מעשיך בקפידה שלב אחרי שלב ובשלווה. כשתדע לחזות יותר בביטחון את עתידך דרך המעשים שייצרו אותו, תרגיש יותר בטוח ולא תצטרך לחשוש. אז גם תרגיש ותבין שיש לך היכולת והכוח לשלוט במעשים ובעתיד שלך ואתה אדון ואחראי לעצמך.
&nbsp
&nbsp
 

anty

New member
אמת

אמת בדבריכם אבל אחרי שעברתי את השלבים האלה והמצב שלי גדול עליי ביטוח לאומי הרג לי תאופי ואני נתתי לזה יד הרופאים מחרו אותי ואני בנימוס התעזרתי בסבלנות אני לא רוצה עזרה יותר אני דוחה אותה אני הרסני ומחשבות אובדניות וזה הדבר היחיד שמככב לי בראש כל הצעה אחרת נישללת אני פורק פה כדי לפרוק במציאות שלי אין מי באמת יקשיב לי ומי שמקשיב חירש שלי אין פתרון קסם ואני כבר עיייייייייייייף מהחיים האלה
 
שלום

החברה מוסרית אבל יש בה מחדלים ולא תמיד היא מצליחה לעזור, ולכן צריך להיאבק לפעמים. סביר שבדרך כלל יימצא מי שיוכל לעזור לך. רוב האנשים טובים ואפשר להיעזר בהם. החשוב קודם כל לנסות לעזור לעצמנו. אסור לחשוב על אובדנות, החיים מתנה חשובה ומקודשת שניתנה לאדם ולעולם ואסור בשום אופן לוותר עליה. נכון שאין פתרון קסם, צריך לעבוד בקפדנות ובעקשנות כדי להצליח. אם לא מצליחים, צריך להשתדל למצוא עזרה. אנחנו כאן מוכנים להקשיב לקשייך ולנסות לעזור לך ככל שנוכל.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
הכוח להמשיך בדרך

anty היקר,
אני שומעת שאתה תשוש כל כך, כי נראה שכבר קשה לך לסחוב מאחורייך את כל הכשלונות... כמו גם את הייאוש שנראה ששוטף אותך ומסרב להיעלם... ויכול להיות שהוא השתלט לך על החיים.
יתכן שאתה חסר אונים מול המחשבות האובדניות שנראה שאינן מרפות ואולי גם כמו משאירות אותך כלוא בתוכן- כלוא בתוך הראש של עצמך.
ויכול להיות שאתה זקוק לאוזן קשבת, שתנסה להבין אותך ואת איך שאתה מרגיש...
יקר, אתה מוזמן להיכנס לצ'אט שלנו, בו תוכל לדבר עם מתנדב או מתנדבת שינסו להכיל ולהבין את כל מה שיש לך לספר... אולי בדרך זו תוכל להוריד ולו מעט מהעול שנראה שמכביד עליך כל כך... הצ'אט פועל כל השבוע, פרט ליום שישי, בשעות 21:00 עד חצות. בנוסף, כמובן שאתה מוזמן להמשיך ולשתף גם כאן בפורום... אנחנו כאן איתך, בכל מצב. תדע שאנחנו כאן כדי להקשיב... ויש לך לאן לפנות. יש מי שינסה להבין. יש מי שימשיך ללכת איתך בדרך, גם אם נראה לפעמים שהיא קשה כל כך ומלאה במכשולים...
שולחת לך חיבוק חם...

שלך,
מתנדבת סה"ר.
 
למעלה