מרוב אהבה אליו

מילי1991

New member
מרוב אהבה אליו

קשה לי עד מוות לעבור ליד הבית שלו
כי ממש בא לי להכנס
קשה לי לוותר על זה, גם אם זה רק בראש, ולהתפשר על אהבה בינונית אבל מעשית יותר
לפעמים עוברת בי המחשבה ההזויה הזאת, אולי, שאני מוכנה שנהיה רק ידידים או חברים טובים (למרות התשוקה אליו) כי אני באמת מרגישה אליו-אהבה- בלתי מוסברת
איך מתקדמים מכאן?
מאין יבוא עזרי?
 

Nika33

New member
לא להתקבע על משהו אחד

אף פעם לא הבנתי מה זה אהבה בינונית. או שאוהבים או שלא. רק איתו תהיה לך אהבה מעל לבינונית? למצוא משהו אחר אי אפשר? תדברי איתו, תנסי להתקרב, אם הוא ידחה אותך אז אולי זה לא אמור לקרות. אולי עם משהו אחר תהיה לך אהבה מעשית וכמו שאת רוצה?
גם לי יש אובססיה למשהו, אבל אני מבינה שזה אצלי בראש. מקווה שזה יעבור ואני אמצא משהו אמיתי שיהפוך מאובססיה לאהבה אמיתית. מישהו שבאמת מתאים, זה חשוב.
ועוד טיפ- רחוק מהעין רחוק מהלב. אל תעברי ליד הבית שלו.
 

RebelRex

New member
פעם התקבעתי על מישהי

היא לא היתה בן אדם טוב, ושילמתי על זה ונפגעתי.
את הלקח שלי למדתי- אם אין אהבה הדדית אמיתית, אז פשוט צריך לחתוך - כי סופה תהיה שצד אחד נפגע.
 
שלום

אהבה רגש יפה, וכשמכירים אדם נחמד ונהדר טבעי לאהוב אותו. אהבה יכולה לגרום סבל כשאינה ממומשת, אבל יש בה גם שמחה ויופי. נצלי את מעלות האהבה לבחור, חשבי על מה שהקשר תרם לכם, ואל תתרכזי בסבל ובצער. אולי באמת פעם תהיו ידידים וגזה טוב, שהרי גם זה קשר רגשי וידידות יכולה להתפתח בעתיד לחברות.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
ורק אני מרוב אהבה שותק

מילי יקרה,

אני שומעת דרך המסך כמה כואב לך שאת צריכה להתאפק ולא להיכנס, כמה שאת כמהה אליו, מתגעגעת, לצד זה שאת מבינה שזה לא מתאים, שזה לא נכון. עוברות לך הרבה מחשבות בראש, וזה נשמע מייאש, מסתכל, מפחיד ומבלבל- מה אם זה הכי טוב שיכול שנועדת לו? האם מעתה יהיו לך רק אהבות פחותות יותר? עד כמה זה אפשרי מבחינתך להישאר בקשר חברי, מבלי להרגיש שאת מתענה בכל שהייה משותפת? עד כמה תצליחי לעבור הלאה אם תעשי זאת?

שאלת איך מתקדמים מכאן... האם את מרגישה שניסית להתקדם? האם את מוכנה לעשות צעד אקטיבי כדי להתקדם- מפנה מקום בלב כדי להכיר, לצאת, להיות פתוחה מחדש?
אני מקווה ומאחלת לך שכן, כי מגיע לך מישהו שירצה אותך לא פחות משאת רוצה אותו. מגיע לך טוב בלב, טוב בכלל....

נשמח אם תשתפי אותנו עוד במחשבות והתפתחויות..

"יונתן שתק. הוא לא אהב מלים ולא בטח בהן. בלבו ידע תמיד כי רוב האנשים זקוקים ליותר אהבה מכפי שהם יכולים להשיג, ומכך נובעות כל מיני השתדלויות משונות ואף מגוחכות לקשור קשרים ולהתקרב אל אנשים בעזרת מלים רבות. כמו כלבלב עזוב, חשב יונתן, כלבלב רטוב שמכשכש לא רק בזנבו אלא בכל המחצית האחורית של גופו כדי לשאת חן בעיניך ולקבל ממך לטיפה " )עמוס עוז, מתוך הספר "מנוחה נכונה")
 

מילי1991

New member
תודה על התגובה ועל

האכפתיות
:)
אני גם מקוה שאוכל לעדכן בהתפתחויות (חיוביות אבל פליזז)
 
למעלה