נתקע לי זרם הדמעות בראש הפרעה פיזית

mormorto3

New member
נתקע לי זרם הדמעות בראש הפרעה פיזית

שלום,
עקב התקלויות לא נעימות בתגובות של הקרובים שלי נחסם לי מנגנון הבכי ונהייתה לי הפרעה לשחרר רגשות בצורה של בכי. אני כל הזמן חושב שאם אבכה יקרה דבר כלשהו רע ולכן מסית את העיניים בצורה כזו שמפריעה לדמעות לרדת. נהיה לי מעגל סגור של דמעות בראש שלא יוצאות ואני חייב לשחרר את זה כי זה פוגע לי בבריאות למי אני יכול לפנות אני נפגש עם פסיכולוג פעם בשבוע אבל זה לא תמיד פורץ את הסכר שהקמתי. אני לא חי חיים נורמליים מסתגר ובבידוד מאז שהאשימו אותי ונלכדתי. אנא עיזרו לי
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
האצבע בסכר

mormorto3
אתה כותב על הפרעה פיזית שהתפתחה לך בעקבות הקושי להוריד דמעות ואתה מודע לפגיעה בבריאות שלך בגלל זה. אבל לא רק הפגיעה הפיזית חשובה לך, אלא גם הרגשית, ואני רוצה להזמין אותך לדבר עליהם, על הרגשות שלך.
איך ומה הרגשת כשנתקלת בתגובות שגרמו לך לבנות את הסכר הזה.
אתה מעיד על עצמך, כמי שלא חי חיים נורמליים מסתגר ובבידוד מאז שהאשימו אותך ונלכדת.
אתה נשמע כל כך לבד וחסר ישע כשאתה מדמה את עצמך במלכודת, ואני מתארת לעצמי שזו בלבדה הרגשה איומה.
אולי אם תשתף אותנו ברגשותיך ובמה שהיה לך קשה כל כך, תוכל להתחיל לסדוק את החומה.
ועוד משהו להתבונן ב -
הצלחת להקים מחסום כל כך חזק בעקבות דברים ויחס פוגעני כלפיך, אני מאמינה שתמצא בתוכך את הכוח גם למוטט אותו ברגע שתזהה את הרגשות שהפעילו אותך ותדבר עליהם.
אנחנו פה להקשיב.
מתנדבת סה"ר
 
שלום

בכי הבעת רגש טבעית, ורצוי לבכות לפעמים כדי לשחרר עצב אבל חשוב גם לחייך ולצחוק. הבעות רגש כמו בכי מוטב ליצור יותר כשנמצאים לבד ופחות ליד אנשים, כי יש אנשים שיפרשו את הבכי לא נכון. מותר לך להשתחרר, אבל חשוב שתשתדל לעזור לעצמך כך שלא תצטרך לבכות.
&nbsp
 
למעלה