אני הולך לחלוק אתכם משהו מאוד אישי

nike001

New member
אני הולך לחלוק אתכם משהו מאוד אישי

ומזהיר שההודעה הזאת יכולה להיות טריגר קטן או סלידה לכן מי שלא מתאים לו או לה לא חייב להגיב ולקרוא.

אני מסיבות אישיות לא פסיבי למרות שהייתי רוצה.
היום בעבודה ניגש אליי אדם שביקש עזרה ומשהו בגישה שלו לא היה כל כך נעים - כאילו אני חייב לו משהו או משהו קצת מתנשא.

מרגיש לי שלהיות פסיבי בסקס זה להיות כנוע ובסטוץ מזדמן של מישהו שמזיין וזורק וממשיך הלאה יש בזה משהו פוגע. באמת.
אני מאוד רוצה להיות פסיבי אבל מסיבות אישיות כרגע לא יכול.
האקט הזה של דפוק וזרוק מאוד פוגע ואותו אדם שניגש אליי במקום עבודתי וביקש עזרה בצורה קצת שונה מהשאר גרם לי למשל לחשוב מה היה קורה אם הייתי נכנס לסטוץ עם בחור והוא היה מזיין וזורק ואז יום למחרת הייתי צריך עם תחושת ההשפלה (כי מה לעשות באקט הזה אני עדיין לוקח את זה למקום של הנפגע) הייתי צריך להתמודד במקום העבודה עם מישהו מתנשא שמדבר אליי כאילו אני חייב לו משהו או אפילו בכלל להתמודד עם אנשים ביום יום כשלא כולם נעימים יחד עם ההשפלה של מישהו שזיין וזרק ואולי סיפר לחבר'ה.

עוד עניין שחשבתי עליו זה אולי אם במידה ואהיה פסיבי (ביום שאוכל) אולי ההיפך זה יגרום לי להיות יותר עדין ורגיש וזה יגרום לאנשים לחבב אותי או אולי לא לפעמים אני רואה הומואים שמתנהגים כמו חיות אדם.
 

Shamy

New member
תשמע אתה כותבפה דברים טובים

ונשמע שאתה רוצה לעשות תהליך עצמי ושינוי אמיתי פנימי מהותי. נשמע לי שכרגע אתה לא בשל לקשר זוגי או סטוץ ונראה שאתה צריך להתמסר לתהליך שלך עם עצמך. אני מציעה שאולי בן אדם עם כלים ייתן לך מה שחסר לך בתהליך האישי כמו קאוצ'ר או פסיכותרפיסט אולי פסיכולוג אם אתה בעניין...פה תשובות לא ממש תקבל שהן מספיק טובות. יש גם תכנית של אבי כץ שאפשר להתקשר פעם בשבוע אני חושבת שאולי להתקשר ולעלות שם לשידור בעילום שם באמת יעזור. הייתי רוצה לתת עצה טובה ומועילה ועוזרת אבל אין לי הרבה מה לומר למעט להגיד לך שפריקת זעם ותסכול על המקלדת לא תתרום הרבה וגם תזכור שכל מה שכתוב ברשת זה שחור על גבי לבן בעט ואיו איך למחוק ולכן מציעה ברצינות למישהו אמיתי בשר ודם שיכול לעזור לך הרבה יותר ממה שכולם פה יכתבו לך. בהצלחה!
 

nike001

New member
העניין שאני בטיפול

ואני לא מרגיש שהיא עוזרת כל כך אבל גם לי יש חלק בזה.
היא נותנת לי משימות למשל כמו ללכת לישון מוקדם כדי שאתעורר מוקדם ואני לא עושה את זה אני מתפתה לגלוש באינטרנט עד השעות המאוחרות. אז אולי אי אפשר לעזור לבן אדם שלא עוזר לעצמו?
מצד שני, לפני כמה שנים היה לי מטפל למעט פגישות כי הוא יקר והרגשתי תקווה מאוד גדולה איתו כי העיצו שלו ואיך שהוא קורא את הסיטואציות שאני מתמודד איתן היו מדהימות אך בן אדם איכותי במקצועו גם דורש כספים יקרים לשעת פגישה ולא יכולתי להמשיך.
&nbsp
חבל לי שפה תשובות אני לא מקבל. אני חושב שבעבר כן קיבלתי תשובות ומה שגרם לפחות אנשים לכתוב לי זה בגלל שאני מדבר בעיקר על המראה כי מה לעשות זה מה שמעניין אותי ואותם זה עייף ועצבן גם כי נמאס לשמוע על זה וגם כי לחלקם זה לא כל כך אכפת המראה. עוד דבר שגילתי על עצמי הוא שיש בי חלקים נוספים חוץ מלדבר על המראה אבל פה אני מביא את החלק של המראה כי פה מרגיש לי נוח לפרוק לגבי זה.
&nbsp
אז לגבי מה שהצעת אני כבר בטיפול. מה עוד תציעי לי?
המטפלת היא סבבה. היא אדיבה וחייכנית אבל לא יודע עד כמה יכולה לתרום הרבה.
היא מנסה לעשות איתי פעולות כדי להגשים את המטרות שלי אבל אני לא מצליח לעשות את אותם פעולות כי משהו תוקע אותי ואני לא מבין מהו.
 

Shamy

New member
לא אני לא אגיב עליה

אבל מציעה לך להחליף מטפלת...אולי תחפש מטפל ולא פרטי אלא בקופה יש בדרך כלל מספיק טובים. ואתה צודק לא ניתן לעזור למי שלא רוצה לעזור לעצמו...תאלץ לשאול את עצמך למה אתה לא רוצה לשתף פעולה בטיפול ומה כן יגרום לך לשתף פעולה בטיפול ולעשות את זה. אתה יודע טיפול זה שירות לדעתי כדאי שאו שתגיד למטפלת שיש לך התנגדות לטיפול ואתה מרגיש שהיא לא עוזרת כדי שתחליטו על שיטה שכן עובדת לך..לפעמים טיפול דינמי זה לא לכולם וצריך סוג אחר של שיטה כמו cbt או סכמות או אנליזה טיפוסית קלאסית...מטפל למד מספיק גישות כדי לנסות כל מיני דברים אז תדבר על זה ותמצאו לכם גישה שעובדת עבורך או שתחליף מטפל או שתחליט שלא בא לך לטפל בעצמך ותחסוך כסף ורק כשתחליט שאתה מוכן להתמסר לטיפול ולעזור לעצמך תחזור. אין פתרונות קסם. בהצלחה
 

nike001

New member


תודה בכל אופן..
 

nike001

New member
התגובה שלך עשתה לי חלחלה

הרבה זמן לא הגיבו לי בגישה כזאת דוחה
אולי מעולם לא
כי פשוט הייתי רגיל ליחס אחר בעבר.
אשמח שלא תגיבי לי יותר גם לא להודעה זאת.
ואין צורך להגיב תגובת התנשאות של 'אוקי בהצלחה, בחירה שלך' עובדתית זה נורא פגע בי כי פעם הגישה של אנשים הייתה הרבה יותר תומכת, מחבקת ומכילה וזה כאב לי מאוד ויש לי הרגשה שגם לא תרצי להבין את זה (אולי מתוך אגו...).
&nbsp
תודה
 

nike001

New member
ושוב - מבקש שלא תגיבי גם לתגובה זאת. מקווה שיתקבל אצלך בהבנה

 
שלום

בחברויות וביחסי אנוש צריך להיות טוב ועדין ולתת אהבה, וחשוב באופן כללי לעזור ולהיטיב לאנשים. לא הכרחי להיות פסיכי לגמרי וכנוע, אבל חשוב להראות שהחברות חשובה לך ולהשקיע בנתינת אהבה, מעשים טובים וכנים ודאגה. ככל שתיטיב לאנשים, יותר יאהבו להיות אתך. מי שלא נחמד אליך לא שווה שתתייחס אליו.
&nbsp
 
למעלה