מישהיא מיסודי

כאב 8

Member
מישהיא מיסודי

הזמינה אותי לקבוצת ואווצאפ
כנראה שהם רוצים לעשות פגישה מחזור
אין סיכוי
היה לי כל כך רע היסודי. כבר בגיל הזה רציתי למות מרוב שהיה לי רע
רק ראיתי כמה בזמן שאני שנים אחרי שנים הייתי בדיכאון אנשים התקדמו
וכן בטוח שיש להם צרות אבל יש התקדמות יש בילויים
בזמן שאני בוכה על מר גורלי
אין צדק בעולם אנשים שפגעו בי חיים ואני סובלת . הלוואי שיקח אותי כבר השם .
 

מילקי91

New member
כאבוש

חשבתי לשים מודעת "השמיעי קול ".

ומבינה אותך בנוגע לפגישת מחזור. גם אני אף פעם לא
הולכת לפגישות מחזור .
מה אני אגיד לך ...גם אצלם לא הכל ורוד ,מבינה
אותך מאד ..
כנראה שככה זה עם אנשים רגישים.סליחה שאין
לי מה להגיד .
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
התמודדות והישגים

כאב יקרה,
אני מבינה שאת חוששת להיפגש עם אנשים שהיה לך איתם עבר משותף, מכמה סיבות: סיבה אחת, שהעבר הזה כרוך בכאב שלך, ואולי לפגוש אנשים מהתקופה הזו עשוי לעורר פצעים ישנים. סיבה אחרת היא, שאת מרגישה, אולי, שכולכם הייתם באותה נקודת זינוק לחיים, ואולי את לא מרוצה מאיפה שאת נמצאת כעת, ולא רוצה לתת דין וחשבון לאף אחד.
נשמע שגם אם את לא הולכת לפגישת המחזור, או מצטרפת לקבוצת הוואטסאפ, עצם הידיעה על ההתארגנות הזאת מעלה בך את הכאב שהתחיל כבר אז, מזכירה דמויות מסוימות שפגעו בך כילדים, ועכשיו נשמע שאותם אנשים התקדמו, ואת אולי חושבת שזה לא הוגן שהם התקדמו בזמן שנראה שאת נתקעת, וכמעט בעל כורחך את עושה השוואות עם אנשים אחרים, אפילו כשאת כנראה לא יודעת עליהם הרבה.
נכון שאת עוברת תקופות ארוכות של דיכאון, ושבמידה רבה הצורך להתמודד עם הדיכאון הזה דרש ממך אנרגיות רבות, שהיו יכולות לשמש אותך לצרכים אחרים. אבל אולי הכאב והדיכאון, הפצעים הללו, הם ההתמודדות האישית שלך, ובמובן הזה ההתמודדות הנמשכת, היומיומית, היא בגדר הישג גדול. אנשים אחרים ש"התקדמו", לא היו באותה נקודת זינוק כמו שלך, כי לא היו צריכים להתמודד עם דיכאון, ולכן קל היה להם יותר להשיג דברים. ואולי, לצד זה שאת חושבת על כך שאנשים שפגעו בך עדיין חיים, תחשבי על כך שאת עצמך עדיין חיה, ושזה גם הישג, בהתחשב ברגשות שאת מתמודדת איתם לאורך השנים.. אני מבינה שאת אולי מרגישה שאין לך מה "להראות" לאחרים שהשגת בחיים האלה, אבל גם אם ההתמודדות עם הדיכאון היא עדיין לא משהו שאנשים מתגאים בו במפגשים חברתיים, את עדיין יכולה להיות גאה, ואולי, בזכות כך, גם פחות להרגיש את הטעם המר ולרצות שהחיים יסתיימו.
 

כאב 8

Member
תודה

תודה סהר באמת נקודה מבט יפה .
אני יכולה להעריך את התמודדות שלי עם החיים . השאלה עם העולם הזה יכול להבין יש הרבה אנשים שיקראו לזה עצלנים או סתם בכיינים .
אבל אהבתי את נקודה המבט שלכם .
 
שלום

חשוב להשתדל להתייחס לחיים באופן חיובי. גם אם לא הצלחת, עדיין אפשר לשפר ולמצוא את הדברים הטובים. אם הציעו לך להשתתף בפגישת מחזור, תוכלי להשתדל ליהנות ממנה ומהחברה שבה. כדאי לשאוף למצוא חברים, חיים מו רכבים ויפים והנאות. השתדלי לאהוב את עצמך.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה