אני לא נמצא עם הרגליים על הקרקע(לא פסיכוזה).

  • פותח הנושא Wesen
  • פורסם בתאריך

Wesen

New member
אני לא נמצא עם הרגליים על הקרקע(לא פסיכוזה).

אני תמיד שואף להיות הכי טוב,לא הכי טוב ביחס לעצמי אלא הכי טוב שיש, זה הכוח המניע שלי. אני מאמין שכל אדם מגלם בתוכו מטרה מסוימת איזשהו רעיון ובתוך הרעיון הזה הוא יכול בהחלט להיות הכי טוב.
אני לא מרוצה מהחיים,מבולבל מאוד, תוהה מדוע אין אנשים שמביעים את אותם קושיות שעוברות עליי.

אני נעזר בטיפולים, אך הם בתדירות שאני לא מצליח להחזיק את עצמי מלכתוב כאן.

אני חושב תמיד למה אנשים לא חושבים כמוני,למה הם כל כך זחוחים, למה אף אחד לא שואף להתחדש בחייו, לאמץ אורח חיים אחר מדי פעם, למה כולם הולכים כזרם בלתי נפסק בערך לאותו מקום.

אני לא יודע מה הבעיה שלי,האם זה שאני לא מקבל את זה שאני כגרגר חול על פני האדמה הזו ושאני צריך לפעול כשאר האנשים ושאף אחד לא ישתנה, אבל מדוע אנשים לא שואפים להיות כמוני, אחד שמוצא בכל אדם את הטוב ביותר שבו ומחפש כל היום מחפש אחר דברים שאפשר לעשות איתם משהו חדש.
 

Wesen

New member
אני נהנה כשאחרים נהנים ממני

אין לי כמעט קשר חברתי עם אנשים, וגם כשיש לי הם תמיד מרוכזים בהכל חוץ מבעצמם, אני מצפה מהם שינסו לשלהב אותי לעזור להם לדעת איך להנות מכל סיטואציה שלהם מביאה הנאה.
זה תמיד חשוב לי שהם יהנו בהקשר שלי, בהקשר שאני תורם להם משהו, אני מוכן לדעת את ליבם של אנשים ולנסות את מיטב כוחי כדי שאוכל לקלוע לנקודות המרגשות שבחייהם.
 

nike001

New member
היי

בהקשר ל2 ההודעות שלך..
&nbsp
זה כמו שאני לא מבין איך אנשים לא נלחמים עם סימני הגיל. אני מכיר כמה כאלו שכן נלחמים אבל לא הרבה. אולי אנשים לא מספרים לי?
ודווקא הפוך אני מכיר אנשים שהרבה מהם מרוכזים בעצמם ופחות באחרים ככה שזה לא הכי מסתדר לי מה שכתבת. אם אתה כל כך אוהב להעצים אנשים אתה מוזמן להיות בקשר איתי ולנסות להעצים אותי - אני בהחלט אשמח למישהו שינסה להרים אותי, לעזור לי להצליח בכל מיני דברים ולקלוע לנקודות מרגשות בחיי (ועוד) ....
ובכלל חבר להפגת הבדידות ולקשר קרוב.
&nbsp
ועוד דבר, בהקשר למה שכתבת מדוע אנשים לא שואפים להתחדש והולכים לאותם מקומותף אני יכול להגיד לך על עצמי שאני כן שואף להתחדש אבל מתקשה להניע את עצמי למקומות האלו וגם דברים מורכבים זה לא תמיד כמו שזה נראה מהצד.
&nbsp
אם תרצה לפרט ביותר דוגמאות זה יועיל.
&nbsp
לגבי הבלבול שלך במה הוא מתבטא?
וזה שאתה שואף תמיד להיות הכי טוב זה מעולה. מה רע?
&nbsp
בכרטיס כתוב שאתה בן 26. אני בן גילך +-
אם תרצה אתה מוזמן להיות איתי בקשר...
&nbsp
נ.ב
יכול להיות שלא הבנתי אותך מספיק? יש לי הרגשה שאולי פספסתי משהו
 

Wesen

New member
תודה רבה

אני תמיד יכול להעצים אנשים השאלה אם הם רוצים להיות מועצמים, למרבה הפלא רוב האנשים פשוט לא אוהבים לדבר על עצמם, על הנקודות הרגישות שלהם, התגובה שלך די מראה את זה.
 

nike001

New member
היי

תדע לך שהעובדת השמה שלי והמטפלת שלי אומרות לי מילות העצמה
אני נבוך אבל בהחלט כיף לי המחמאות וזה נותן לי חיזוק לביטחון העצמי.
על הנקודות הרגישות אני מדבר רק עם אנשים שקרובים אליי בלבד מהסיבה שאנשים לא קרובים אולי יוכלו להשתמש במידע הזה לרעתי לכן אני זהיר.
&nbsp
מה אתה חושב? ולמה התכוונת שבתגובה שלי אני לא מדבר על נקודה רגישה\על עצמי (אל תשכח שזה פורום לא אנונימי פה לא מתאים לדבר בפתיחות יותר מידי)
 
שלום

חשוב לשאוף לטוב, יש להכיר במגבלות אפשר לשפר אותן במידה שיכולים. אולי אין לך מטרה מספיק ברורה עדיין. חשוב מה אתה רוצה, מה כדאי לך ומה חשוב לך בחיים. כך תוכל לפתח לעצמך מטרה.
 

Wesen

New member
אין לי מטרות בחיים, אין לי עניין בחיים.

כל מה שמעניין אותי זה שיתעניינו במה שיש לי להגיד ואז אני מוצא את כל העניין שבעולם, מלהקות רוק ועד חגבים בדרום סודן.
 
אז אולי תמצא מטרה דרך זה

למשל תהיה סופר, עיתונאי, פוליטיקאי או מנהל. אז יקשיבו למה שיש לך להגיד.
&nbsp
 
למעלה