מתייעץ בדילמות הרגילות

מתייעץ בדילמות הרגילות

אני כבר הרבה זמן משוחח עם אנשים בדרך של התעניינות בתחביבים, שואל אותם על מה שעשו בתחביביהם ומספר על מה שעשיתי בתחביביי כי זה הדבר האישי החשוב בחיים של האדם ואני רוצה חברות אישית וחזקה. אנשים בכפר מחשיבים את זה לחקירה ומתנתקים ממני בגלל דרך הדיבור הזאת. אני תוהה איך אפשר לפתור את זה. בנוסף אני רוצה לדעת אם מבחינה הגיונית אפשר להטעות מבלי להגיד דברים שקריים ולא נכונים ע"י דיבור על העברת המסר עצמה למשל במשפט כמו "אתה יכול להבין שזאת האמת" וגם מבחינה מעשית באלו מצבים זה כדאי, הכוונה במצבים שבהם חשוב להסתיר ולהטעות.
 

מישהי1632

New member
אולי לנסות כיוון אחר?

כבר חודשים שאתה כותב על התעניינות בתחביבים, וכנראה זה לא עובד.
יש מישהו - מדריך/מטפל שיכול לתרגל איתך שיחות?
 
ניסיתי כמה פעמים אפשרויות אחרות

וזה לא ממש הצליח, ואני גם לא ממש מבין מה רע בדרך של התעניינות בתחביבים. היא נראית לי מאד יפה ויכולה לתרום היטב לחברויות, אבל אני מניח שאני לא מיישם אותה נכון או שלא מקבלים אותה נכון מאיזושהי סיבה. בנוסף חשוב לי לדעת אם מסוכן להגיד "אתה יכול להבין" במקום לשקר.
&nbsp
&nbsp
 
עדכון

אני מניח שלדבר על תחביבים זאת דרך טובה, כי צריך לשוחח על דברים מעניינים מהחיים כדי להיות בחברות טובה ואישית. אמנם יש אנשים שלא אוהבים לדבר על דברים אישיים ולכן מוטב לשוחח אתם על דברים כלליים יותר. כנראה מבחינה הגיונית אפשר להגיד "אתה יכול להבין" כי או שיאמינו לי או שלא, אבל זה לא תמיד נכון מעשית כי זאת התחכמות.
 
למעלה