תסכול וייאוש?!

  • פותח הנושא KB91
  • פורסם בתאריך

KB91

New member
תסכול וייאוש?!

שלום לכולם ,
בזמן האחרון אני מרגישה כל כך לא מושכת ולא מעניינת ... אני מוצאת את עצמי מלא פעמים כיאלו מתזכרת לבעלי שלא שכבנו כבר שבוע...מקרה אחרון כל כך נפגעתי ממנו שאני לא מבינה מה נסגר עם הבן אדם..זה הכניס אותי למחשבות יתר ולנסיון להבין האם אני באמת מאושרת איתו? חגגנו 4 שנים ביחד - הכנתי ארוחה וקיבלתי אותו בבית עם לבוש סקסי...ישבנו אכלנו וכולי התרגשתי שיאללה יהיה לנו עכשיו סקס סוער...ומה?! הבן אדם פתח בירה וישר נתקע בטלוויזיה...אז קצת רמזתי..נגיעות פה ושם..אבל כלום הבן אדם לא מגיב...אז אמרתי לו מה קורה? אולי תתפנה קצת ונתפנק? ענה לי : מה את ממהרת יש לנו את כל הלילה....וואלה כמה דקות אחרי שראיתי שהטלוויזיה יותר מעניינת ממני פשוט הלכתי והחלפתי בגדים. הגיע חצות הבן אדם הלך לישון ונזכר שאו צריך לעשות סקס...תודה באמת אבל לי כבר החשק נעלם לפני שעות. הסברתי לו מה הרגשתי ושנעלבתי...ובאמת קיוויתי שהוא יבין ושלמחרת הוא יתקן את עצמו.במקום זה אני מתעוררת באמצע הלילה מזה שפשוט "מזיינים" אותי בשושו..בלי שום נשיקה,נגיעה,ליטוף או עם איזה תשוקה...יעני אה הייתי חרמן אז חייב להוציא למה שאלך עם ביצים כחולות.כמובן למחר דיברתי הסברתי וקיוותי שהוא הבין ויתקן את עצמו. בסוף שבוע של כלום לא סקס לא מילה טובה לא כלום...כל הזמן הזה רק גרם לי לחשוב מה אני צריכה את החרא הזה? למה מגיע לי היחס הזה? הרי הצעות מאחרים לא חסר לי אז למה אני סובלת? למה אני סולחת? למה אני ממשיכה איתו אם אני לא מרגישה כל הזמן שמחה...אלא רק רגעים בודדים..כל הזמן אני רק מוצאת את עצמי מערערת על היחסים האלה...אפילו לרגע חושבת אם כל כך משעמם לו איתי או לא יודעת מה אז להסכים לשלישיה? או להסכים לו שילך בלעדי? האם מגיע לו ביכלל שאסכים ככה בשבילו לדבר כזה...כשאני רק שמה לב שהבן אדם רואה כל יום פורנו/תמונות של בחורות ערומות...ושאני כל פעם מחדש מתאמצת שיתעניין בי...אין לי כוח כבר לכל המחשבות האלה לכל התסכולים שאני מרגישה כל פעם מחדש....אבל למה כל כך קשה לקום וללכת לתמיד?! :(
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אינטימיות רגשית

KB91 יקרה,
נשמע שאת מרגישה עזובה על ידי בעלך, למרות שאתם ביחד. את אומרת שאת לא מרגישה יותר מושכת או מעניינת, כששני המדדים הללו נקבעים, בעצם, על ידי יחסו של בעלך אלייך בתחום האינטימי. את מנסה למשוך אותו, טורחת, ונשארת, כפי שאת מתארת, ללא כל תגובה מצידו. את בוודאי מרגישה מתוסכלת מהמצב ביניכם, ואולי אפילו מחפשת מה לא בסדר אצלך, אם הוא לא נמשך אלייך כפי שאולי היה פעם. את אפילו שואלת את עצמך האם כדאי "לרענן" את חיי המין שלכם באופציות לא שגרתיות כמו שלישיה, או, לחלופין, לוותר ולעזוב.. כי אולי המחיר עבורך גבוה מדי.
הרחבת לגבי מה קורה, או נכון יותר, לא קורה ביניכם בתחום האינטימי. לא כל כך הרחבת לגבי תחומים אחרים: האם קיימת ביניכם אינטימיות רגשית? האם אתם חולקים את רגשותיכם, תוכניותיכם ומשאלותיכם זה עם זה? האם את מרגישה שאת מעניינת אותו באופן כללי, כמי שאת? השאלה היא, האם חיי המין הם חלק נפרד או שלוחה של היחסים ביניכם באופן כללי. אולי אם תבחני מקרוב על מה מבוססת הקירבה שקיימת, או לא, ביניכם, תוכלי להגיע להחלטות מושכלות יותר. כדאי לקחת בחשבון, שגם אם את מרגישה שאת יודעת מה את רוצה לעשות, את עשויה להרגיש "קפואה" ולא מסוגלת להגיע לידי החלטה, וכאן אולי כדאי להתעמת עם רגשותייך. למשל: כשאת שואלת למה קשה כל כך לקום וללכת לתמיד, האם הרגש שעומד מאחורי הקושי הזה הוא האהבה הגדולה שאת רוחשת לבעלך, או הפחד שלך מלהישאר לבד? אין ספק שגם זה וגם זה הם רגשות שיכולים להשפיע על החלטתך או להקשות עלייך להגיע אליה, ובהתחשב בכך אולי תרצי לערב עזרה מקצועית. ולמרות שהבעיה ביחסים שלך עם בעלך משפיעה על איך שאת מרגישה כלפי עצמך, כדאי שתזכרי את האיכויות שלך, שאינן תלויות ביחסים שלך איתו.
 

KB91

New member
תודה על התגובה!

באופן כללי יש לי ולו תקשורת,הוא חולק איתי בהרבה נושאים ויש לו כמה דברים במשותף. מה שכן לפעמים יש לו תקופות שהוא נהיה אטום - לא מספר הרבה ורוב הזמן פשוט יושב לו בשקט. תקופות כאלה אני מנסה להבין אותו לפעמים בן אדם באמת צריך להיות קצת עם עצמו ולסדר מחשבות וכד'...אבל - השקט הזה דווקא מתבטא איתי ולא עם אחרים- כלומר עם חברים הוא מתנהג אחרת מראה שהכל בסדר חולק צוחק איתם כיאלו הכל רגיל ואז בבית הוא שקט. שאלתי אותו מלא פעמים למה דווקא איתי אתה ככה? תמיד עונה לי "איך ככה?" והכל בסדר בא לי פשוט קצת שקט...(אז אני מבינה מזה שהשקט כיאלו ממני שגם זה די מעליב האמת - למה שקט ממני? אנחנו לא מדברים כל שעה בזמן שהוא בעבודה וגם כשהוא בבית אני יכולה להתעניין בהתחלה מה קורה מה חדש ואז אני עוזבת אותו לנפשו להנות מהטלוויזיה - אז באמת שאני לא מבינה במה אני כבר כל כך מציקה.) בכל אופן אני תמיד מדברת על דברים שמציקים לי ושאני מעדיפה שיעלמו או ישתפרו אבל לצערי הוא לא תמיד מייחס כזו חשיבות לזה כמוני. מה שיוצר אצלי תסכול כיאלו אני מדברת עם הקירות. אני מאוד אוהבת אותו הוא האהבה הראשונה שלי ולמרות האהבה היו כבר כמה פעמים שקמתי והלכתי. אבל מה תמיד אחרי כמה חודשים בסוף הייתי מתפייסת איתו הוא היה מבטיח לי שהוא ישתדל וכן הוא היה משתדל באמת אך לזמן יחסית קצר מה שהביא אותי יום אחד להחלטה שאין לי כבר כוח להתעסק כל הזמן באותו דבר - קמתי והלכתי שוב והפעם ליותר זמן וממש התעקשתי לא לחזור..בסוף הוא התאמץ , שינה גישה, התנהגות - זה די הוכיח לי שכיאלו טוב יש תקווה והאמת מאז דווקא הכל היה רגוע יותר וגם הגענו לחופה בסוף והכל באמת זרם בהרבה יותר רוגע - אז ביגלל זה פיתאום החודש החוסר עניין הפיתאומי הזה בפן המיני ולפעמים אפילו בכללי שאני רואה שהוא פחות מתעניין מה שלומי ומה חדש כמו שהייתי רגילה עורר בי הרבה סערת רגשות ומחשבות שמה כבר קרה?! כמובן שאלתי אותו - ענה לי הכל בסדר פשוט יש מלא עבודה ואני עייף ואין לי כוחות לכלום. אני באמת מקווה שזו באמת הסיבה ולא משהו אחר שהוא מסתיר ממני....
 
שלום

בעיות בקשר נוצרות כל הזמן, וצריך לפתור אותן ביחד וגם בעזרת גורמים חיצוניים שמבינים. נסו לעבוד על הדיבור, על הדאגה זה לזה, עשו דברים מעניינים ביחד ואולי גם כדאי שתפנו לאיש מקצוע שיעזור לכם לשפר את חיי המגע שלכם. כמובן, כדאי גם שתנסו לעבוד בעצמכם על המגע והתשוקה, צרו מצבים אינטימיים ותיזמו קרבה.
 
למעלה