ממש רע לי בתקופה האחרונה

KבתאלK

New member
ממש רע לי בתקופה האחרונה

כול טעות שאני עושה -אני עושה מזבוב פיל.
יש לי מצבי רוח רעים שנמשכים שבוע שלם אני מסוגלת לא לצאת מהבית כול השבוע. בחודשיים האחרונים אני בערך מתפקדת.
אני כן מבשלת ומנקה כדי שיהיה לי נעים יותר ושיהיה לי מה לאכול.
אין לי הרבה מוטיבציה ואין לי חברים שיהיו שם כשאני צריכה.
יש לי חלומות רעים שקשורים לעבר. אני די מיואשת יש לילות שאני אומרת אוף לא בא לי לקום מחר נמאס לי מהחיים האלה של בדידות ומצבי רוח.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל


שלום לך בתאל,
אני ממש יכולה לשמוע את הייאוש בדברייך.. מספר כמה התקופה הזאת כבדה.. כמה מצבי הרוח האלו לפעמים יכולים להחשיך את היום.. את השבוע.. אני שומעת שכבר אין כל כך כוחות להתמודד.. כי לא קל לסחוב את הכובד הזה לבד.. והלילות.. גם הם לא נותנים מנוחה.. וחלומות מהעבר מציפים אותך.. ובלילות אלו עולות בך מחשבות שאולי עדיף לוותר, מחשבות על מוות שנתפס כמנוחה..
אבל בתאל יקרה.. בתוך כל הייאוש הזה, בתוך כל הקושי.. נראה שאת משתדלת לשמור על שגרה.. עושה פעולות שיגרמו לך להרגיש נעים יותר.. אני שומעת דרכך את הקול שרוצה להמשיך, שנאחז בחיים וכמו מבין שמדרך המוות אין דרך חזרה..
הקול הזה, יכול להיות מאוד קטן, אבל הוא מכניס אור לחשכה.. ואולי אם תצליחי לתת לו יותר מקום.. למצוא דרכים נוספות בהן את יכולה להנעים ולדאוג לעצמך- אולי כך ניתן יהיה להפוך אור קטן לאור גדול נגד החשכה.. והטעויות, אם תוכלי לנסות צעד צעד לקבל אותן וללטף, במקום להלקות, יוסיפו גם הן אור..
שולחת לך חיבוק מלא באנרגיות חיוביות
 
שלום

אולי חסרות לך מטרות. את צריכה למצוא מטרות שאת אוהבת, שאת חושבת שישמחו אותך וייטיבו אתך. אולי אף תצליחי למצוא מטרות מקוריות שלא חשבת עליהן קודם וזה ישמח אותך עוד יותר וייתן לך מוטיבציה. השתתפי בחוגים, במועדונים, אולי גם בלימודים, צאי לעולם והכירי אנשים. מלאי גם את זמנך הפנוי בתכנים ע"י עיסוקים, תחביבים ולמידה מגורמים שונים על נושאי עניין. אז תהיי יותר מאושרת.
&nbsp
 
למעלה