לא התקופה הטובה בחיי

Panama96

New member
לא התקופה הטובה בחיי

כל חיי התמודדתי עם ״דכאונות״ (לא יודעת איך לקרוא לזה .. תקופות של חוסר מצב רוח, שינויים בתזונה ובמערכות יחסים) ויצר של הרס עצמי.

לאחרונה זה החמיר. אני לא ישנה לא אוכלת מרגישה לא עצמי, יש לי סיוטים, כאבים, בוכה ללא סוף ובעיקר מרגישה לבד.
אין לי אף אחד בעולם לדבר איתו. לא משפחה, לא חברים. אני לבד, בודדה אומללה וסובלת. בא לי שזה יסתיים.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מפולות של דיכאונות

Panama היקרה,
אני שומעת שכל כך הרבה זמן את עומדת חסרת אונים מול הדיכאון שנראה שהוא רק מתדרדר ומתדרדר... ושוב- הוא חודר לעוד תחומים ועוד תחומים ומציף מכל הכיוונים...
אני מבינה שאת נותרת כואבת ומיואשת מול חוסר השינה וחוסר התיאבון... ונראה שאת מרגישה כל כך בודדה, בלי יכולת לספר לעולם מה מתחולל בתוכך... לתת ביטוי בחוץ למה שעובר עלייך בפנים.
יקרה, את מוזמנת להיכנס לצ'אט שלנו, בו תוכלי לדבר עם מתנדב או מתנדבת שינסו להקשיב, להכיל ולהיות איתך ביחד, בתוך הסבל ובתוך החושך... ואולי זה יכול להיות הצעד הראשון בדרך לאור. שולחת לך חיבוק חם
,
שלך,
מתנדבת סה"ר.
 
שלום

חשוב להיות שמח, אם קשה לשמוח צריך לפתור את המעציב ולעשות דברים שישפרו את איכות החיים. כדאי למצוא מה מיטיב לנו. אולי תמצאי לך תחביבים שאת אוהבת ושמעניינים אותך, תעסקי בהם בזמן הפנוי וגם תחשבי עלים ואז יתאזן יותר מצב הרוח שלך כי תהיה לו סיבה ברורה. אכלי נכון ושני נכון כי זה חשוב לבריאות, הבריאות מאד חשובה ואסור לזלזל בה. מותר לבכות כדי להשתחרר, אבל צריך גם לדעת לצחוק ולחייך. אם תאמיני שהחיים יפים ותמצאי את מעלותיהם, תצליחי גם לחייך. אהבי את עצמך ואת עולמך בזכות מעלותיך והדברים שאת אוהבת. אולי כדאי שתחשבי לפני השינה מחשבות טובות ונעימות כדי שלא יהיו לך סיוטים. אני מצטער שאין לך משפחה וחברים. אולי תוכלי להשתתף במסגרות שמעניינות אותך ושם למצוא חברה. אדם יצור חברתי ונוטה לאהוב ולהתחבר.
 
למעלה