לפני 3 וחצי שנים התחיל איתי גבר ואחכ אמר לי..

AEOLIAH

New member
לפני 3 וחצי שנים התחיל איתי גבר ואחכ אמר לי..

לפני 3 שנים הייתי בגינה של הומואים בלילה בהתחלה הלכתי במקום מואר שיש מנורות והלך מאחורי גבר חתיך שרירי בערך בן 45 היה נראה קצת מסטול ואז נכנסתי שם למקום חשוך הוא נכנס אחרי ואז סימן לי לבוא אליו התחלנו להתנשק להתחבק וכו הוא כנראה ראה אותי בחוץ ונדלק וזה היה מקום של הומואים גן רכבת אחכ דברנו והוא שאל אם אני רוצה לבוא אליו אמרתי שכן הלכנו לאוטו של ההורים שלי ונסענו אליו אחרי דקה שהוא אמר לי שהוא בן 35 והיה נראה 40+ אמרתי לו שהוא לא נראה 35 אלא 40 + אחרי דקה של נסיעה שאנחנו נוסעים הוא ראה נער בן 16 חלק בהיר ואמר לי בוא נגיד לו שיבוא אלי גם אמרתי לו מה התחרפנת הוא נראה לי בן 16 הוא אמר לי מה פתאום אז הוא קרא לו והנער הזה אמר לו שהוא בן 16 והיה בהלם שידעתי את הגיל שלו המשכנו לנסוע לבית שלו וכשחניתי את האוטו הוא אמר לי שאני מבוגר מידיי בשבילו ושנוותר אמרתי לו אבל ראית אותי התנשקת איתי נסעת איתי למה אמרת לי לבוא לפה? הוא אמר לא יודע ככה, שאלתי אותו בן כמה אני נראה הוא אמר את הגיל המדויק שלי 35 (מה שמממממממממממממממממש לא נותנים לי) חטפתי עליו קריזה אמרתי לו לא שמת לב שאני לא הטעם שלך אתה הרי הלכת אחרי באור למקום החשוך הוא אמר לי לא שמתי לב.. וצרחתי עליו אחכ וכו.
הארוע הזה לא יוצא לי מהראש!~!
זה שהוא עקב אחרי בחוץ באור כשהיה אור של מנורות ואחכ נכנס אחרי למקום חשוך התנשק איתי ואחכ אמרתי לו שהוא נראה בן 40+ ואחכ שמייד אחרי שאמרתי לו שהוטא נראה 40+ הוא ניסה לצרף אלינו ילד בן 16
אני לא יודע אם הוא שיקר שאני נראה 35 כי כעס שאמרתי לו שהוא נראה בן 40+ ולא 35 כמו שאמר מה שבטוח שהארוע הזה עד עכשיו לא עוזב אותי!!!!
 

AEOLIAH

New member
העלתי לאתר הכרויות

לפני שנתיים העלתי לאתר הכרויות של הומואים תמונות שלי משנת 2000 שהתמונות לא הכי ברורות והצילום עשה שאני נראה ילד ונמוך למרות שתמיד הייתי גבוהה עם מבנה פנים מאורך ובתמונה הפנים שלי נראות קצרות ואני נראה נמוך. פונים בניק הזה הרבה אנשים גם אנשים שלא מחפשים צעירים.
&nbsp
לפני חודש העלתי תמונות משנת 2004 ששם הפנים כמו היום ארוכות ורואים שיש מצח גבוהה ולסת גברית ואני לא נראה ילד ורואים שאני גבוהה ואני כמעט בכלל לא מקבל פניות.
&nbsp
מה זה אומר????????????
 

AEOLIAH

New member
יש לי פנטזיה וחסכתי כבר את את הכסף

לעשות ניתוח פנים בקוריאה.
יש מספר דר שאני מפנטז לעשות הקטנת מצח שעושים מצח קצר ולא ארוך כמו שיש לי.
לסת הופכים לסת ממרובעת למעוגלת ונערית.
הצמד אוזניים
לחייים מלאות ומעוגלות.
שינוי אף למאוגל.
בכללי לשנות את מבנה הפנים ממאורך שעכשיו אני רואה שהיה לי גם בגיל 20+ לנערי בייבי פייס.
&nbsp
הבעיה ששלחתי תתמונה שלי אל איזו חברה שיראו לי איך האף והלסת ייראו אחרי הניתוח וראיתי את התמונה וזה ממש לא מה שדמיינתי זה היה נראה כזה מעוות ולא פרופורציונלי אבל אני עדיין הייתי רוצה שישםצו לי את כל הפנים.
&nbsp
תראו דוגמאות:
&nbsp
&nbsp







 

nike001

New member
קהילה מסריחה

הלוואי שהייתי במקום אחר בחיים
קהילה מסריחה גם חלק מהחיים
עלובים...
 
למעלה