לסה"ר...עזרה!

spenix33

New member
לסה"ר...עזרה!

שלום רב לסה"ר ולכולם.... אז ככה: אני 100 אחוז סטרייט/הטרוסקסואל. זאת אומרת מאז שאני זוכר את עצמי נמשכתי מינית לנשים. כבר בערך בגיל 3 וחצי 4 היה לי ברור שאני נמשך מינית לנשים בלבד! אני כיום בגיל 33 ושכבתי עם יותר ממאה חמישים בחורות. עבורי סקס עם בחורה יפה זו ההנאה הכי גדולה בחיים. אני גם בנוסף לכך בעל יצר מיני מאוד גבוה ומתגרה בקלות מבחורה יפה. מה גם שמעולם לא חוויתי אפילו חצי אחוז משיכה הומוסקסואלית לגברים. עכשיו הבעיה בכול הסיפור הזה, שלאחרונה נתקלתי במידע באופן מקרי באינטרנט, שטוען שעל פי מחקרים מדעיים אין דבר כזה 100% אחוז סטרייט. הרמתי גבה לנוכח הקביעה הזאת שנשמעה לי תמוהה. נעשיתי אובססיבי והחלתי לחקור את הנושא יותר לעומקו, ונתקלתי במידע נוסף שהצליח לערער אותי עוד יותר. כתבה במאקו שטענה שהומופובים הם בעצם הומואים, לפחות אחוז גדול מהם, וזה עוד יותר תיסבך לי את המוח וקשה לי לעכל את הקשקוש הזה בראש שלי. למרות שטענו שם שמדובר במחקר מדעי שבלתי ניתן להפריכו... ואני קצת הומופוב. לא שונא הומואים אלא נגעל מהם. גם הגעתי לדוחות קינסי או סולם קינסי שגם טען שיש סקאלת מיניות.. רצף מיניות באדם והוא הציג זאת במספרים: ש0 הוא סטרייט מוחלט. ו6 הוא הומו סקסואל מוחלט. השאר הם איפשהו באמצע. עכשיו אני שואל את עצמי וגם אותכם, איך ייתכן שהטענה הזאת יכולה להיות נכונה, אם אני בעצמי 100%סטרייט? עכשיו נוצרה בעיה נוספת בגלל שנחשפתי למידע הזה, אני חלילה לא פוחד להימשך פתאום לגברים כי אין שום סיכוי בעולם שזה יקרה, אלא אני פוחד פתאום שאפסיק להימשך מינית לנשים, וזה מוציא אותי מדעתי. האם אני מפתח סוג מסוים של אוסידי? הייתי מוסיף לך קישור לכתבה כדיי לקבל את הדעה שלך, אך אני גולש מהאייפון. אתה יכול לרשום בגוגל האם הומופובים הם בעצם הומואים ותגיע לכתבה אם תרצה כמובן. ובכלל נתקלתי בכתבה שאומרת שרק 30% אחוז מהאנשים הם 100% סטרייטים. אז אני שוב אשאל: איך לעזאזל ייתכן שהמדע כול כך טועה, כשהוא משער שרק 30% אחוז מהאנשים הם סטרייטים מוחלטים, בזמן שאני בעצמי מאה אחוז סטרייט, ואני משוכנע שגם עוד מיליוני אנשים במדינה הם מאה אחוז סטרייטים. בגדול, אני מצטער שנחשפתי למידע הזה, זה סתם תיסבך לי את המוח וגורם לי לחרדת ביצוע בסקס הבא שלי. ואני מאוד חושש שזה יצור אצלי מחסום פסיכולוגי באינטימיות עם נשים, וחרדת ביצוע. {דבר שמעולם לא קרה לי} אני דיי במצוקה נפשית. איך אני מניח למחשבות האלו? ואיך לחזור לעצמי? ובכלל מה אתם חושבים על התאוריות המדעיות האלו שנשמעות לי מאוד מופרכות? אשמח לשמוע את דעתכם ותגובתכם בנושא. תודה מראש.
 
נזילות מינית

קודם כל, תקח אוויר :)
לא כל מה שקוראים זה מה שקורה...
הנה כמה מאמרים שיכולים אולי להרגיע אותך, או לתת לך הסתכלות שונה מעט.
http://www.efshar.org.il/content/מושג-הנזילות-המינית-כנקודת-מבט-חדשה-על-המיניות-האנושית-–-נדב-ענתבי

http://havana.mb-tc.info/academic-contest/2011/Antebi-Mifgash.pdf

כאן הייתי מתרכזת בנושא הנזילות המינית. מכל התאוריות על מיניות ומשיכה בין המינים או בתוך עצמם, לזו הכי התחברתי.
האדם הוא דינמי ומשתנה, הסביבה משתנה, הסביבה משתנה. מה שיש לך כרגע-קיים כרגע. עוד רגע, דברים יכולים להשתנות. ואני מאמינה שאם ישתנו זה כי זה מה שמתאים לך באותו רגע.
להתחיל לחשוב על מה יהיה, גם אלוהים התייאש מזה... תחשוב מה יש לך. ותזכור שדברים יכולים להשתנות.
לצערנו, אין מספיק מחקרים בנושא הזהויות המיניות-לפחות יש פחות ממה שצריך. ויכול להיות שזה נובע בגלל תפיסות דומות לשלך, הומופוביות, חששות, פחד משינוי תפיסתי ותרבותי.
ההבדל לדעתי בין העולם הישן והחדש- זה הפתיחות. דברים כאלו היו קיימים מאז שהאדם קיים. אפשר לראות את זה בתקופות שונות, כשהיה חופש מיני אחר, זה היה מקובל, והיום דווקא פחות.

יש עוד מאמר, אני פשוט לא מוצאת אותו כרגע, שגם מדבר על זה.
כמו שאתה יכול להמשך לאישה אחת וכמה ימים אחרי זה לא להבין מה מצאת בה, הכל משתנה. גם אנחנו והמשיכות שלנו.
הפחד שלך, בעיניי, נובע אולי מחוסר ידע ואולי מתרבות שמכחישה את היצרים שלה (התרבות שלנו), אולי מחינוך שיש משהו אחד ונכון.

אני לא סבורה שיש אמת אחת. אני סבורה שאנחנו משתנים, שהכל סביבנו משתנה. כמו שהכל סביבנו משתנה, גם הנטיות שלנו יכולות להשתנות, וגם המשיכה.
אני הייתי עוצרת לרגע, לוקחת אוויר וחושבת למה זה מפחיד אותך? כרגע אתה במקום אחר, אז אתה מפחד מהפחד, לא מהמציאות. מפחד מהמחשבה. אולי, יום יבוא ותבין שהמציאות לא מפחידה כמו המחשבה.
לפחות לא בנושאים של מיניות.

מקווה שעזרתי מעט.
אם אמצא את המאמר השני אשלח לך קישור.
 
צר לי

צר לי שאתה חושב ככה.
אני לא אכנס לדיון בנושא, כי זה יהיה לא מכבד.
אסביר רק שאני סטרייטית ב100%. נכון להיום.
כמו שהיום אתה יכול לאהוב בנאדם ומחר אולי כבר לא. זו הכוונה שלי שהחיים משתנים, ואיתם גם האהבות והרצונות שלנו.
אני מאמינה לחוקרים שהקדישו את החייהם למחקרים שונים. במסגרת התואר שלי למדתי הרבה בנושא מגדר וזהות מינית, והספקתי לגבש דעה אחרי שקראתי אין ספור מאמרים ומחקרים בנושא.
זוהי דעתי. גם משיכה מינית יכולה להשתנות. לדעתי היא לא קשורה למגדר, קשורה לכימיה שנוצרת במהלך מפגש בין אנשים.
חשבתי, שאעזור לך להרגע מהחרדה שלך. שאוכל להראות לך דברים אחרים לרגע.
עצוב לי לשמוע שבנאדם "נגעל" (כדבריך) מאנשים אחרים. אתה יכול לראות שהרבה זמן לא הגבתי כאן בפורום, אני בעיקר קוראת לאחרונה.
בהודעה הזאת חשתי מעט פגיעה, ואולי גם תסכול שנובע מחוסר הבנה מצידך.
זה מה שחשבתי.
אולי טעיתי.
המאמרים האלו טוענים בעיקר שאין כזה דבר הומו ולסבית כדבריך, אז אולי כדאי שתקרא את המאמר לפני שאתה מגיב. הם מדברים על מיניות ומשיכה מינית, ולדעתי אפילו נמנעים מהגדרות.
חשבתי שאם תפריד את ההגדרה מהחשיבה שלך, יהיה לך יותר קל להתגבר על ה"חרדה" שלך שציינת. שתבין שזה לא באמת עניין של הגדרה, זה עניין תפיסתי מיידי ומשיכתי מיידי.
לדעתי, משיכה מסוימת לא מגדירה את הזהות המינית שלך. אתה מגדיר אותה או החברה. עם הצורך לתת הגדרות. לי לא ברור למה צריך להגדיר מה שהוא משתנה.
אם אני עוצרת ומנסה לראות את זה ממקום אחר- למה לך להיות חרד ממה שלא קיים? כרגע לפי מה שאתה אומר, אתה נמשך לבחורות שזה מה שאתה חושב שנכון בשבילך. אז מה הבעיה בעצם?
הבעיה שיש אנשים שזה משתנה אצלהם? אז מה, יש אנשים. אתה לא שם כרגע.


יש לי המון מה להגיד בנושא, אבל לא יכולה להגיב למי שמזלזל בתגובה שלי ובידע שצברתי. אני חושבת שראוי, אם שאלת שאלה, גם להיות פתוח לקבל תשובות שאולי שונות מדעתך. סה"כ זו הייתה מטרת ההודעה שכתבת. רצית עזרה והסתכלות על דברים.
לי עוזר ש"מגמדים" לי את הבעיה, את החרדה. ניסיתי לעזור לך בדרך שעוזרת לי כי זו הדרך שאני מכירה. זה בסדר גם לא להסכים או ל לקבל את התפיסה שלי.
כמו שכתבתי, יש הרבה אנשים וכל אחד שונה, והכל גם משתנה.

בהצלחה
 

spenix33

New member
זה רחוק מלהיקרא מדע

למחקרים הללו, אין שום תוקף מדעי... יש מילארדי אנשים בעולם, והמחקרים האלו בדקו כמה עשרות או מאות אנשים והשליכו את הממצאים הפסאודו מדעיים הללו, על כלל האוכולוסיה, בעוד המציאות היא שכשזה נוגע למיניות האדם אין באמת אמצע. יש רק שחור או לבן. או שבן אדם הוא סטרייט מוחלט או שהוא הומו מוחלט...הטרוסקסיזם. כשיחקרו את כול המיליארדים שרובם המוחץ הם סטרייטים מוחלטים, אז ורק אז אפשר להגיע למסקנה מדעית אמיתית. חוץ מזה ישנם גם מחקרים מדעיים רבים שטוענים שהומואים והלסביות הם רק 5% אחוז מכלל האוכלוסיה העולמית. כול השאר הם סטרייטים. חוץ מזה אני גם לא מאמין במושג בי סקסואל. בי סקסואל זה הומו בארון.
 

AEOLIAH

New member
יותר מ 150 בחורות??? מה זה איך הם הסכימו לשכב איתך בפגישה

ראשונה????
אתה כזה חתיך?
 

supersonic777

New member
אפשר לתת לך את התואר...

רב שגל...
אז כתבו!את מי זה מעניין?!
חוצמזה,רב שגל כמוך לא צריך להשפיע עליו יותר מדי...
&nbsp
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
תחושה מערערת

היי ספניקס יקר,
ניכר כמה שנושא האוריינטציה המינית מתסכל אותך, כמה שהבלבול והשאלות שהתעוררו כעת מטלטלים עבורך, כאילו משכו את הקרקע תחת הבסיס היציב והקבוע עליו ביססת את הזהות שלך, את האמונות שלך ביחס לעצמך ולעולם, ועכשיו אתה נותר עם גבה מורמת והרבה סימני שאלה שלא נותנים מנוח, לא מרפים ממך, מעין תחושה כזו של אובדן שליטה וחוסר אונים, כחורבן של מה שהכרת..
ראשית, אולי יקל עליך לחשוב שבמחקרים מדעיים באופן כללי, מדובר בהשערות ותיאוריות – ובתימוכין או הפרכות לתיאוריות האלו. אם יקל עליך, תוכל לראות במחקרים שציינת דוגמה לתאוריה אחת, מיני רבות, לא בהכרח היחידה, ויתכנו גם זוויות אחרות להתייחסות למיניות. ובעוד שלא נוכל לקבוע האם המחקרים שקראת נכונים או טועים - אנחנו כן נבקש שכאן בפורום תשמר אווירה מכבדת, ושלא תהיה התייחסות לדעות, לתאוריות, למחקרים מדעיים ולאוכלוסיות שאינך מסכים איתם – בזלזול או בביטול (תגובות שעוברות על חוקי הפורום במובן הזה, נמחקו).
יקר, נשמע שבאיזשהו מקום, אתה מחפש ומבקש הרגעה, שיאשרו לך את הדברים שאתה מרגיש ביחס לעצמך, שהפורום ירגיע ויאשש את ההימצאות שלך במקום זה או אחר ביחס לזהות המינית שלך.. ובעוד אנחנו מבינים כמה שההיחשפות למחקרים האלו נחווית עבורך כמעוררת כעס ותסכול כי היא מערערת ידיעה מאד בסיסית ועמוקה שיש לך ביחס לעצמך – אולי אפשר גם לנסות ולחשוב מה במידע הזה מערער כל כך.. והאם זה באמת משנה או בעל השלכות עבורך, באופן אישי, כאדם, השאלה האם יש אנשים שהאוריינטציה המינית שלהם נמצאת על סקאלה, לעומת אנשים שהאוריינטציה המינית שלהם נמצאת בקצוות..
 
למעלה