הסיבה הכי טובה לא לשתות

הסיבה הכי טובה לא לשתות

חשבתי וחשבתי והבנתי שהסיבה העיקרית שבגללה אני לא רוצה לצאת היא שלא משנה באיזו שעה אני אחזור, או כמה שיכור אני אהיה, נהג המונית ירמה אותי. אני מקווה שסה"ר לא ימחקו את התגובה בגלל גזענות אבל זה קשור לזה שאני גר בירושלים, ושום נהג מונית יהודי לא עובד בשעות הלילה. הדרכים שלהם לרמות אותך רבות. יש אחד, ספציפי, שאני לא יודע את שמו אבל הוא עובד בשלוש, שכשנתתי לו שטרות של 100 הוא טען שאלה היו שטרות של 20. אחרים פשוט לוקחים בגלוי מחירים של כמה עשרות שקלים, או מוצאים תירוץ לא להפעיל את המונה כשאתה מבקש מהם. זה הדבר העיקרי שהורס לי את חוויית השתייה. יכול להיות שבגלל זה אני אף פעם לא מספיק שיכור כדי לא לדעת מה קורה אתי, כי בתת מודע אני יודע שאני אצטרך להתמודד עם מונית אחר כך.
אולי אני לא שואל פה את האנשים הנכונים, אבל למישהו או מישהי יש רעיון איך לפתור את הבעיה הזאת? גם בלי זה יש סיבות לא לשתות. הימים שאחרי שתייה הופכים יותר ויותר קשים. נדמה לי שגם הפאב עצמו לא טלית שכולה תכלת. הם איכשהו משכנעים אותי לאכול, מה שמוסיף עוד הרבה למחיר. אבל גם בלי לאכול, אני יודע שיש מיסוי גבוה במיוחד על אלכוהול ולכן המחיר תמיד גבוה. ואפילו אם לא היו כל הבעיות האלה, בשביל להשתכר כמו פעם אני צריך להיות נקי מהתרופות כמו פעם. ניסיתי מתישהו לרדת במינון של תרופת הלילה, ומצאתי את עצמי שוב מחפש שעות באינטרנט אחרי משהו איזוטרי.
כשאני מנסה לדמיין את גיבורי הסיפורים שלי, במדינה מושלמת שנהגי המוניות בה ישרים ואין בה מיסוי גבוה על אלכוהול, עדיין אני לא מסוגל לדמיין חוויית שכרות, והנגאובר נורמלי, כי אני לא יכול לדמיין אדם בלי תרופות.
 

משה057

New member
אולי אתה יכול לחפש מקום במרחק הליכה מהבית?

או להכין מראש שקית עם הסכום המדויק למונית.
 
התנצלות על התגובה המאוחרת

אני לא מכיר פאבים במרחק הליכה מהבית. מה גם שמכל ירושלים הגדולה, גבעת מרדכי כנראה מוקפת בשטחים לא מנוצלים, כך שיש כנראה רק שתי שכונות שאפשר להגיע אליהן ברגל, ואני בספק אם יש בהן פאבים שכונתיים.
בקשר לעצה לגבי השקית, כמו שכתבתי הם יכולים לגבות איזה מחיר שבא להם, כך ששקית לא תעזור.
אבל תודה בכל מקרה!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מחירים

היי יקר,
זו תחושה כל כך לא נעימה להרגיש שמנסים לרמות אותך, לנצל..
שאתה חייב להיות דרוך מאד, כדי שלא ידפקו אותך
כמה כעס ותסכול זה בטח מעלה מצד אחד, ומצד שני כמה שזה מכבה, מוריד את החשק, שוחק..
יקר, לצערי אין לי רעיונות איך אפשר להשפיע על הבחירה של אחרים לנהוג במוסריות, מתוך מצפון האחד כלפי השני.
אבל אולי מעבר לנסיון למצוא פתרונות פרקטיים, נוכל גם להפנות זרקור למשהו שנדמה לי שיש קצת יותר בין השורות – הנושא של השתייה כשלעצמה, המקומות שאליהם היא לוקחת אותך.. ואולי גם החיפוש בין המילים – אחר סיבות למה לא לשתות.. אני מזמינה אותך לפתוח את זה עוד אם תרצה

&nbsp
&nbsp
 
לפתוח עוד?

את מה שכתבתי ביום שני, כתבתי בעיקר לעצמי, כדי לא לצאת באותו יום. המחשבות שרציתי לברוח מהן לשתייה התחילו מהשאלה למה גבר-גבר כמוני מתחיל להתעניין פתאום בכתבות רכילות, במקום בסיפורים נוסח משחקי הכס כמו קודם. אני מניח שהתשובה בגוף השאלה. אני כבר חייתי 30 שנה מזעזוע לזעזוע, נמאס לי. אז ברכילות כותבים מי בגד במי עם מי, ביג דיל.
בכל מקרה, ביום שני זה הצליח, אבל היום אני עושה קרחנה בלילה. הלוואי שיהיה מוצלח!
 
שלום

הערבים אויבינו, ואני משער שמסוכן לנסוע בלילה עם נהג ערבי שעלול להזדהות עם האויבים ולפעול נגדנו. אם אין ברירה, תצטרך לנסוע עם נהג ערבי אבל אולי מוטב שתמעיט לצאת בלילה. בקשר לרמאות, בדוק עם הנהג את עניין הכסף ווודא את כל הפרטים, שאל גם לשמו וזכור את המראה שלו כדי שתוכל להתלונן עליו, ואם אתה חושב שלא תוכל להימנע מרמאות אל תצא בשעות שעלולים לרמות אותך. אם תחנת המוניות ערבית ואתה חושד, לאו דווקא בצדק לדעתי, שיתעלמו מהתלונה, תוכל תמיד לפנות למשטרה.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה