אדוני

nike001

New member
אדוני

התקשרתי לאיזה מוקד ולא הספקתי להדליק סיגריה
קשה לי לתקשר בטלפון בלי סיגריה
היה לי ליחה בגרון ולכן בהתחלה הקול היה קצת צרוד
אני מאמין שבדרך כלל אני נשמע צעיר מגילי
המוקדנית אמרה לי אדוני. נעלבתי.
אדוני היא מילת כבוד שבדרך כלל נותנים לאנשים מבוגרים ואני לא רוצה להיות מבוגר. לפחות לא כרגע. על הנייר אני סוג של צעיר. קשה לי להשלים עם ההתבגרות.
נ.ב
אני מעשן. מאמין שיש לזה גם השפעה.
בכל זאת נעלבתי. זה מעליב אותי. אני רגיש ונעלבתי מזה.
 
זה מקובל

הנימוס המקצועי דורש מאנשי המקצוע לקרוא ללקוחות בשמות "אדוני" ו"גברתי". אני משער שלילד יקראו ילד, אבל זה לא מה שהיית רוצה להיות. היא לא מכירה אותך ולכן מתייחסת אליך כמו לכל אדם זר.
&nbsp
&nbsp
 

nike001

New member
אני לא בן 40 אלא בשנות ה-20 שלי

ושוב אציין שהיה לי ליחה בגרון והקול שלי לרגע לא היה במיטבו כי הייתי בלחץ לסיגריה והייתי צרוד.. אבל אולי גם ברוגע עם סיגריה ובלי ליחה היא יכלה לקרוא לי אדוני. לא יודע.
&nbsp
בשיחה אחת עם ער"ן לפני כמה חודשים תורנית שאלה לגילי ועניתי לה והיא אמרה שאני נשמע יותר צעיר.
 

nike001

New member
גם ללקוחות

אם זאת לקוחה מבוגרת יקראו לה גברתי ואם היא צעירה לא יקראו לה גברתי. העבודה שלי עם לקוחות ואני רואה איך העובדות איתי פונות לבוגרות ולצעירות.
אגב עד היום אני לא פונה לאף אדם כאדוני או כגברתי אם כן זה רק בנימה צינית. הסיבה היא בגלל שאני יודע שאני נעלב מזה, אני לא יודע אם אחרים אולי כן יעלבו מזה ולכן עד היום לקחתי על עצמי לא לומר זאת לאף אדם (שזה כמובן מבוגרים\ות) הסיבה היא כדי לא לפגוע ולהעליב.
&nbsp
לפעמים אני אומר גברתי לידידה אבל זה בנימה צינית והיא מבינה את זה או אפילו לאחותי בת ה-14 שוב כנימה צינית.
לאמא אם אנחנו רבים אני פונה אליה כגברת בכוונה כדי להציק כי היא גם בריב הציקה לי. לשאר האנשים לא אומר לא אדון ולא גברת. זה פוגע. לא כולם יפגעו אבל יש כאלה שזה יכול לפגוע להם בנקודה רגישה. לי זה נקודה רגישה וגם לידידה שלי וגם לאחת שעובדת איתי זה מעצבן אותן כשפונים אליהן כגברתי.
 
ללקוח בשנות העשרים

קוראים "אדוני". רק אם הוא ילד קוראים לו ילד ולא אדוני. אלה הכללים.
&nbsp
 

nike001

New member
אל תהיה בטוח. ואם כן אלו כללים מחורבנים.

ואם אלו הכללים אני כמעט בטוח שכמות האדוני בשנות העשרים מועטת לעומת השלושים והארבעים והילך...
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
להתבגר ולהתגבר

נייק יקר,
אני שומעת בדבריך את הפחד מן ההתבגרות, את הפחד שאם יתייחסו אליך כאל מבוגר אז "תצא מהאופנה".. אולי אתה חושב שצעיר יותר משמעו שווה יותר, ושמי שמבוגר יותר הוא מיושן, לכל הפחות.. או שלהיות מבוגר זה סוג של קללה, ושאם מתייחסים אליך כאל מבוגר, לפיכך, זהו עלבון.
אולי להתבגר אין פירושו, או לא רק, להוסיף קמט אחד או שניים, אלא גם לצבור ניסיון, להעשיר את הידע שלך, להחכים. מן הסתם מי שקראה לך אדוני לא ראתה אותך אלא רק שמעה את הקול הצרוד, ובאמת יכול להיות שפנייתה היתה פניה של נימוס בלבד. ואתה בעצמך אומר שהמתנדבת בער"ן אמרה שאתה נשמע צעיר לגילך. אבל אולי כדאי שתחשוב מה מפחיד אותך כל כך, האם באמת מאבדים משהו כשמתבגרים, והאם לא מרוויחים משהו בדרך.
 

nike001

New member
סהר אתם מתארים את התחושה שלי בצורה מופלאה

אתם מתארים את התחושות שלי בצורה מופלאה אפילו יותר מאיך שאני מסביר את זה לעצמי ולאחרים. דבר נוסף ומשמעותי בהתבגרות הוא החשש שבחורים צעירים לא ירצו אותי מינית ובחורים צעירים זאת התשוקה הגדולה שלי בחיים.
לצערי הרב מסיבות שונות שפרטתי פה בעבר בחורים צעירים מעוניינים בי אך איני זורם. מקווה להצליח לפתור זאת.
 

nike001

New member
ועוד דבר

לשאלתכם כן אפשר לאבד משהו כשמתבגרים אבל כן מרוויחים דברים בדרך למשל בשלות מסוימת, בגרות, חספוס וכלים נוספים להתמודד עם החיים בצורה ש*אצלי* טובה יותר. לא בטוח אבל נראה לי.
 

nike001

New member
אבל זה די תלוי

לפעמים יש תקופות טובות יותר בחיים ולפעמים פחות.
אני חושב שמצבי עוני, סטרס וסביבה לא תומכת שאלו חלק מהדברים שהיו לי לפני שנים גם עם בגרות לא תמיד תועיל אבל עדיין יש דברים שמרוויחים בדרך.
&nbsp
בכל מקרה אני חושב שאין על המראה הצעיר והנערי כולל הקול הצעיר.
יש דברים טובים בהתבגרות אך גם חסרונות. זה תלוי בהרבה דברים אני קצת עייף להסביר והאמת שגם אני לא רוצה להרחיב בפורום על זה.
 

דאלטון

New member
כמות המעשנים מעידה על כישלון חינוכי מהמדינה

כל צעיר טמבל מעשן בשביל להיות מקובל בעיני כמה צעירים פגרים אחרים. חחחחח
 
למעלה