קהילת ההומואים.

AEOLIAH

New member
קהילת ההומואים.

קהילת ההומואים זו קהילה רייקה, זו קהילה ששמה דגש על מראה חיצוני ואין שם דגש ולו האחד על הפנימיות, לא אני לא מדבר על להיות שרירי או רזה ואו נשי, אני מדבר על ככלל דגש אך ורק על המראה ללא שום דגש על הפנימיות.
אחד יכול לחפש אך ורק גבר גברי שמן שעיר שחום וגבוהה אבל הוא לא מדבר כלל וכלל על הפנימיות.
השני יכול לחפש אך ורק נער צעיר עד גיל 24 יפיוף רזה בהיר וחלק ללא שום דגש על הפנימיות..
והשלישי יכול לחפש אך ורק גברי שרירי שחום גבוהה וערס ללא שום דגש על הפנימיות.

קהילת ההומואית היא קהילה חולה, עולם ההומואים הוא עולם מעוות, תפיסת המחשבה של ההומואים כלפי מה שהם מחשפשים הוא שהפנטזיה שלהם צריכה להיות במציאות.

לכן בקושי יש זוגות נשואים..
לכן הרבה חולים באיידס כי מי רוצה לחיות בעולם שאין בו תוכן פנימי.

הקהילה הזו גהנום! אין בא שום דבר אנושי! האנושיות בתוך קהילת ההומואים לא קיימת, כי האנשים מתנהגים בצורה לא אנושית.
 
שלום

ההומוסקסואלים אנושיים באותה מידה כמו הסטרייטים, ולכן גם להם יש רגשות ואהבה. אנשים באופן טבעי מתעניינים הרבה גם בחיצוניות, אבל הפנימיות יותר חשובה ובשלב מסוים בחיים כולם מרגישים בזה. הסיבה שאין הרבה הומוסקסואלים נשואים היא לדעתי שאינם יכולים להביא ילדים אז בשביל מה להתחתן? אולי כדאי שתשתתף במסגרות עם הומואים כמו מועדונים וחוגים ושם תכיר אנשים עם רגש ועניין משותף.
&nbsp
&nbsp
 

AEOLIAH

New member
מצטער לנפץ לך את האשליה..

אבל מה שכתהתי זו האמת אם אתה לא מאמין אתה מוזמן לפתוח כרטיס באתר אטרף דייטינג ולחוות בעצמך.
ההומואים לא מתבגרים גם לא בגיל 60 והם ממשיכים לחיות את הפנטזיה ולחפש את הפנטזיה ולא את הבן אדם, שוב רק כמקור ראשון אתה בעצמך יכול לראות תפתח כרטיס הכרות פה ותראה בעצמך.
בהצלחה
 
אני לא סותר אותך

אלא גם כשאנחנו מחפשים חיצוניות ומימוש פנטזיה, הדבר העיקרי החשוב לנו בטווח הכולל בחיים הוא הרגש. לכן בשלב מסוים אנשים ירצו אהבה. בנוסף כמו שכתבתי לך, עדיף שתמצא קשרים במסגרות חברתיות ולא עם זרים ואז יותר יתמקדו באהבה.
 

AEOLIAH

New member
איזה מסגרת חברתית בדיוק?

אני סובל מחרדות דכאונות ואין לי בשביל מה לחיות כל החיים הייתי מטופל יותר מ 20 שנה כלום לא עזר
 
תשובה

לכל אחד יש בשביל מה לחיות. החיים מתנה יקרה ומקודשת שנינתה לעולם. צריך לאהוב ולנצל את החיים ככל שנוכל. עשה עם עצמך משהו שישחרר אותך, השתתף בחוגים, במועדונים של הומואים, אולי באוניברסיטה. עשה דברים שמעניינים אותך, למד דברים שמעניינים אותך. מצא לעצמך מגמה בחיים.
&nbsp
 

AEOLIAH

New member
לא מתקרב להומואים הם מפחידים שיטחיים ואגואיסטים במיוחד אלו

שבתא
 

mobyboy

New member
הרבה האשמה ורוע

אני לא הייתי ממהר להעניש הומואים בנגיפים, כפי שאתה יודע זו מזמן לא מחלה של...
אתה מתאר תסמינים ידועים שמקורם בין השאר בפלטפורמות שמאפשרות לעבור מאדם לאחר. ההיצע גדל ולכן אנשים מחפשים למשוך את הרף למקסימום.
תתפלא, שאני אישית בזוגיות נהדרת עם בחור מקסים, חמוד, סקסי ומאד משעשע. לא הכרנו דרך אטרף, אלא דרך חברים משותפים - אולי זו הדרך.
לא כולם נבלעים בתוך הקלחת הזאת - ולכן חבל לצאת במסע הכפשה גורף. גם אם זה מתסכל, יש מספיק הוכחות לקיום של זוגיות ואהבה טובה עם מינימום פשרות.
לא אני ולא בן זוגי נעולים על שרירים וקוביות בבטן ובכל זאת שנינו נראים טוב ומרוצים מאד אחד מהשני. והפנימיות יש לה משקל רב! אנחנו משוחחים המון על הרגשות בינינו, הולכים יחד לקבוצות קריאה, מראים זה לזה כתבים מהמגרה ומנתחים חלומות יחד. תתפלא, אבל לכל כלל יש...
בהצלחה!
 

AEOLIAH

New member
הרבה האשמה שבאה ממקום כן ואמיתי ונכון,רוב קהילת ההומואים כזו

לפחות 90 אחוז
 

nike001

New member
זאת קהילה פסיכית

אני מבין בערך על מה אתה מדבר.
לא קל...
&nbsp
ככה הגענו לעולם עם משיכה כזאת לבנים
זאת הקהילה זה מה יש כרגע
אני מאמין שיהיה לי טוב יותר. לפחות מקווה. אך עדיין זאת קהילה לא קלה מבין על מה אתה מדבר.
&nbsp
יש עוד היבטים שלהוולד גיי לא קל: למשל הומופוביה שחוויתי בצעירותי, בעניין הבאת ילדים זה לא ילד של כל אחד אלא זרע של גבר אחד באם אחרת. מה עם הבן זוג השני? יביא ילד אחר. לא יודע. זה מורכב.
&nbsp
אני קצת עייף...
&nbsp
וכן נכון מסכים איתך שהקהילה מאוד מייחסת חשיבות למראה חיצוני. אני בטוח שיש הרבה נשים שמקבלות גברים מסוימים שהם לא שיא היופי. לא כולן שיטחיות שמחפשות חתיך וחשבון בנק מנופח. יש נשים רבות שחושבות אחרת ומקבלות כל מיני סוגי גברים לזוגיות או לסטוץ. יש מבחר רחב יותר.
 

mobyboy

New member
וואלה.. נמאס לי לשמוע אתכם משתמשים במילה "קהילה"

כאילו תקענו יתד באיזו התישבות, הקמנו מאהל וישבנו באישון לילה לקבוע מהי האג'נדה של מדורת השבט שלנו.
תפסיקו עם זה. נטייה מינית איננה מאפיינת קהילה. מי שבוחר להיות "קהילתי" ולנכס לעצמו התנהגויות כאלה או אחרות, הוא לרוב חלש אופי.
מי שדוגל בשיטת הניפוי המהיר, ימצא את עצמו לבד - כלל אצבע פשוט.
מי שישכיל יגלה עד מהרה, שהדרך היא לא לדפוק כי נדקפנו.. ולא להרים את האף גבוה, כי קודם הרימו לי את האף. מי שיחכים, ימצא את הדרך להוציא את שתי רגליו מהביצה ולכתת אותן במשעולים הקשים יותר - אבל רווחים יותר.
יש הרבה הומואים שלא רואים אותם. הם שקופים, כי הם לא לוקחים חלק במשחק האכזרי הזה ולדעתי הם לרוב גם יוצאים נשכרים יותר, אבל בגלל שהם כל כך שקטים, אתם מרשים לעצמכם לזרוק מספרים שרירותיים של 90% אחוז וכו'.....
הייתי אומר שאתם יומרניים ואולי לקיתם בקדחת הומואית, כשאר האנשים שנושרים בנגיף האשמה.
המציאות תמיד מורכבת יותר. כמו שיש רודפי שרירים, יש גם מאופקים וכותבי שירים. וכמו שיש כאלה שמסניפים אדים במרחצאות הזימה, יש שמעוררי הדים בתחומים אחרים. יש חילוניים ויש דתיים, שקטים ורועשים, נשיים וגבריים או סתם לא לפה ולשם לשם, יש שמערצים את ליידי גאגא ויש שסוגדים לגיטרה החשמלית.
תברכו את הויראטי במקום להצטופף במקום הקטן, הטחוב והדחוס שמריח תמיד את אותו הריח. יש חיים מחוץ לאטרף, הם אפילו יותר מלאי ג'ננה ושגעון
 

AEOLIAH

New member
המשוררים שאתה מדבר עליהם לדוגמא בני 50+ מחפש צעירונים

ואני מכיר הרבה כאלה!
חלקם לא תמצא בקהילה אלא בצאטים של וואלה ונענע הם לא חיים בקהילה אבל נכנסים בלילה מאוחר ומחפשים נערים.
אין מה לעשות גברים הם יצור מיני בעליי ייצר מיני ולכן הם מונעים על ידי יצרים ופנטזיות מיניות והם מחפשים לממש אותם.
 
למעלה