ושוב אני איתכם

yaronbrosh80

New member
ושוב אני איתכם

בוקר טוב חברים יקרים,

מתנצל מראש על אורך הפוסט, חפירה בהמשך

כתבתי פה כבר מספר פעמים וקיבלתי בהחלט עזרה, אזכיר שוב בקצרה שמי ירון בן 36 גרוש עם ילד מקסים בן 4 עוד מעט גר בשרון ובעיקר מתסוכל מהגירושין, חובות, משכורת נמוכה, חוסר הצלחה ועוד הרבה הרבה דברים אחרים.

לפני חודשיים החלטתי שאני רוצה להביא חתול סיאמי (אני גידלתי חתולים למעלה מ 25 שנים), ראיתי מודעה מעולה באינטרנט התקשרתי באותו יום וכולם כבר נמכרו, באופן טבעי התבאסתי.
אלוהים יודע איך אבל למחרת אני חוזר מהעבודה בערב ורואה בחניון גור של חתול סיאמי בן חודשיים רץ בין מכוניות, לא האמנתי, ביררתי ומתברר שהוא חתול רחוב, ישבתי למעלה משעתיים ובסוף הצלחתי לתפוס אותו (לא בכח חלילה, בחיים לא אפגע ביצור חי).

חודשיים שלמים ניסיתי, קניתי לו הכול, אוכל הכי טוב, צעצועים פינוקים והוא היה פחדן ולא נתן להתקרב, לצערי מכיוון שאני כל יום בעבודה של 5-6 בערב החלטתי לחפש לו בית חדש, פירסמתי מודעה (ללא תשלום למרות שעלה לי לא מעט כסף) ואחרי שבוע ביום שבת האחרון קיבלתי טלפון מבחורה צעירה שכבר מגדלת 2 חתולים סיאמים ורצתה גם אותו, היא הגיעה ואחרי ניסיון של למעלה משעה הצלחנו לתפוס אותו (שוב מאוד פחדן).

כמובן ששמחתי שהצלחתי להציל חתול רחוב ולמצוא לו בית חם גם אם זה לא איתי, אבל לצערי קרה משהו אחר שלא ציפיתי לו, אחרי 8 שנים בהם לא הייתי עם אף אחת למעט גרושתי משהו בבחורה הזו הדליק אצלי ניצוץ, וברוב טיפושתי האמנתי שיש לי סיכוי בזמן שאני בחור גרוש עם ילד חובות ונראה רע (כתבתי בפוסט קודם שהעלתי המון במשקל) והיא צעירה עובדת בהייטק ונראית מעולה.

לא יודע מאיפה קיבלתי את האומץ אבל אתמול שלחתי לה הודעה לשאול אם אני יכול להזמין אותה לקפה, יאמר לזכותה שענתה בנימוס שיש לה חבר ולא הגיבה בצורה פוגענית, הרי זה היה ברור שבחורה שצעירה ממני בכמה שנים טובות לפחות נראית מעולה, מרוויחה טוב (כנראה) ואוהבת חיות לא פחות ממני כבר תפוסה.

למרות כל זאת לא הצלחתי לישון כל הלילה, אני לא יודע מאיפה היה לי את האומץ הטיפשי הזה לנסות בכלל לפנות ולהציע הצעה טיפשית שכזו אבל אני כרגע נמצא במצב בעייתי שכן מצד אחד התעורר אצלי משהו (שזה לא בהכרח דבר רע) אחרי הרבה מאוד שנים של לבד, אבל מצד שני אני יודע שאין לי מה להציע באמת לבחורה נורמלית, שכן אני גרוש עם ילד, חי בדירה קטנה, עובד בעבודה קבועה עם משכורת נמוכה, לא מצליח להשיג השלמת הכנסה (הכול בפוסטים הקודמים), סובל מפריצת דיסק ועם עודף משקל גדול מאוד.

ישבתי עם עצמי כל הלילה והבנתי שאני באמת כן רוצה זוגיות חדשה אבל מתוך הכרות אישית אני יודע שאני לא רוצה להתפשר ולצאת עם מישהי תקופה מסיומת רק בשביל לומר בסוף לא תודה, זה אני לא, ואני מאמין שאת הבחורה שאני ארצה אין לי סיכוי להשיג (דוגמא של מה שקרה אמש).

במהלך שנות הנישואין לצערי כל הקשרים שהיו לי עם חברים וידידות נמחקו לגמרי, ניסיתי להחזיר כמה מהם אבל מדובר באנשים שכבר בעלי משפחות ואין להם זמן בשביל גבר גרוש מתוסכל ככה שאני באמת באמת לבד, הדרך היחידה שנשארה לי היא אתרי הכריות (אגב גם את אישתי הכרתי שם, כך שאני לא נגד)

אשמח לתגובות
תודה ויום נעים
 

בילי79

New member
מזל שיש חתולים

אם אתה לא משיג אותם, אתה מתפשר על בת זוג.

אולי אתה כמו החתול מרגיש מפוחד
סוג של "חתול רחוב" בעצמך שלכאורה אין לך מה להציע
ואולי כמו שבחורה שמגדלת חתולים סיאמיים יודעת שגם חתול "מהרחוב" הוא עדיין חתוך סיאמי גם אם הוא מפוחד הוא לא שווה פחות מהשניים שכבר יש לה
מישהי שמבינה בחתולים תעריך גם חתול רחוב מפוחד.
אולי מישהי שיש לה טביעת עין תעריך להבדיל "גבר רחוב" גם אם מפוחד, ואולי מרגיש פחות שווה בגלל מספר נסיבות (שבוודאות לפחות חלקן ישתנה) כמוך.

לגבי שני המשפטים האחרונים אתה לא רוצה להתפשר וכו
האם תוכל לענות לי, בהתייחסות למקום שאליו נגיע: למה אנחנו צריכים לטרוח לעשות משהו בעולם הזה אם בסוף נמות?

נדמה לי שאם תניח למטרה הסופית שזו זוגיות ותתרכז בהיכרויות
גם אם לא יצא מזה שום דבר
עצם התהליך יכול לגרום לך להנאה ואולי לחדד לך מה אתה רוצה וצריך ויכול כבר עכשיו להציע לבת זוג
ואולי גם מה בת הזוג רוצה וצריכה
יכול להיות שלא תגלה שום דבר חדש- אבל אולי תהיה מופתע?

 

yaronbrosh80

New member
הי בילי

במבט מושכל ברור לי לחלוטין שכל מה שכתוב נכון, אומנם ההרגשה הפנימית כרגע פשוט גרועה.
&nbsp
בלי קשר, אני במצב שאין לי ממש הזדמנויות להכיר מישהי וכאשר היה ונדלקתי זה לא הצליח ושוב הכאיב
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
תזוזה של שינוי

שלום ירון יקר
אני קוראת את ההפתעה שהרגשת כשקרה שם משהו מעבר למציאת בית לחתול.. את תחושת הבלבול שאולי התעוררה פתאום, במקום שלא ציפית לפתח בו רגשות – והנה, פתאום הרגשות הרימו ראש, תבעו את מקומם..
אני חושבת שאולי יש משהו דווקא בחויית ההצלה המשותפת הזו, שגם תרם את חלקו להתעוררות הרגשית הזו, לתחושת הקרבה למישהי שהזכירה לך לפתע את ההרגשה שמשהו חסר לך, הדגישה את הצורך בקשר, את הבדידות שמלווה אותך, ואת הדחף לשינוי..
יקר, אני מבינה את תחושת האכזבה שחווית, אולי גם את הפספוס וההיפגעות מהסירוב.. ועם זאת, טוב לשמוע שמשהו בך זז, נע לכיוון של מוכנות לקשר אחר, חדש, גם אם לא עם הבחורה הספציפית הזו..
אני שומעת בך את הקולות הרבים שלוחשים כנגדך, שמדגישים את החסרונות, ששוכחים מהיתרונות, שמלכתחילה כאילו מגדירים לך חוסר תקווה – ואני חושבת שגם יחד איתם, וגם כנגדם, עצם התנועה הזו שחלה בך היא כבר חיובית..

&nbsp
 
שלום

בהתחלה חשבתי שאתה רוצה לכתוב מודעה על חתול. זאת חיה נהדרת שאני הכי אוהב מכל החיות בעולם. אפשר להתיידד עם אנשים נחמדים, למשל במסגרות שמעניינות אותנו, לדבר אתם ולפתח אתם קשרים שיתחזקו עם הזמן ויהפכו לדברים שונים לפי מה שצריך. גם עם הבחורה הזאת תוכל לשוחח לפעמים אם היא תרצה, למשל לדבר אתה על החתול וגם להתעניין בה, ואולי פעם גם תהפכו לחברים.
&nbsp
 

nike001

New member
היי... אני אגיב לך אולי בהמשך

רק רוצה לעדכן שקראתי בשקיקה כל מה שכתבת.
תודה ששיתפת.
אנסה אולי בהמשך להגיב כי אני פשוט ממהר לישון.
סופ"ש רגוע.
 
למעלה