שלום

ThereIsTruth

New member
שלום

אני ממרכז הארץ, בשנות השלושים לחיי. לגמרי לבד. ניתקתי קשר עם המשפחה ועם מעט החברים שעוד היו. והחיים שלי בקרשים.

אני בחובות של מעל מאה אלף שקל, מקבל התראות ומכתבים מהבנק ומחברת האשראי, הם עומדים לנקוט בהליכי הוצאה לפועל.

פסיכולוגית ופסיכיאטר הפנו אותי לביטוח לאומי לקבלת קצבת נכות, אבל ביטוח לאומי לוקח את הזמן כבר כמה חודשים עם התיק הזה, והסוף לא נראה באופק.

אני לא עובד בעבודה מסודרת כי עברתי חוויות קשות במקומות עבודה קודמים, אז מה שיש לי זה משרה חלקית מהבית. פחות מ - 1000 שקל לחודש.

בקרוב אני אצטרך לעזוב את הדירה הזאת כי אין לי איך לשלם יותר את השכירות. חייתי הרבה זמן מהלוואות + ההכנסה המינימלית שלי. אין לי מושג לאן אני אעבור והיכן אני אשכור דירה אבל אני מרגיש ממש לא טוב. כמו שאמרתי אני לגמרי לבד. בעיריה העובדת הסוציאלית אמרה שהם לא מציעים טיפול נפשי ושאין להם איך לעזור לי, ובמרפאה של משרד הבריאות עוד לא הגיע אפילו המועד של האינטייק.

בדרך כלל אני לא כותב הרבה בפורומים אבל הרגשתי צורך לשתף.

תודה על הקריאה
 


לצערי אני יכולה רק לשלוח לך חיבוק וירטואלי ולסמן שקראתי

אני הגעתי לחובות בלתי הגיוניים כלל ומשלמת הון על אותם חובות,ממש הון..

אבל יש כל מיני מצבים של פשיטת רגל(ייתכן שזה רק לעצמאים?)שאתה כמעט לא מקבל שכר עבודה ומשלם כ100שח לחודש עבור תשלום החובות ואולי בשילוב עם קצבת נכות זה יסתדר.

לתשומת לב:אם יש חודשים שבהם לא קיבלת תלוש שבו מופיע ביטוח לאומי,בבואם לשלם לך תשלומים שונים,יקנסו אותך על אותה תקופה.
מצטערת יחד אתך שאין פתרון קסם
מבינה מאד את הבלאגן שאתה שרוי בו ומקווה שיימצא הפתרון הטוב ביותר..
 

ThereIsTruth

New member
תודה רבה איילת, מאוד מעריך את זה

אני מקווה שבאמת יקבעו לי תשלום חודשי נמוך, וכמובן מקווה שיאשרו סוף סוף את קצבת הנכות. בינתיים אפילו בשלב הנכות הרפואית עדיין לא קיבלתי תשובה, והם לוקחים את הזמן . . . נקווה לטוב.

שוב תודה רבה לך, את מאוד נחמדה
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
שלום שלום ואין שלום

שלום לך יקר,
אני קוראת את ההודעה שלך וזה נשמע כל כך בודד ומייאש להתמודד לבד עם הניתוק מהמשפחה והחברים, עם הקשיים הכלכליים והמגבלות בעבודה מהבית שנכפתה עליך בשל חוויות קודמות.
&nbsp
אני מתארת לעצמי כמה זה מפחיד להרגיש שאתה שוקע עמוק יותר ויותר לתוך החובות, ושזה בטח מלחיץ לחשוב על ההוצאה לפועל שבפתח, מבלי לדעת איך לעצור את המעגל הזה שכולא אותך בתוכו..
&nbsp
אני בטוחה גם שזה מתסכל אותך להרגיש שאתה תלוי בחסדיהם של אחרים, במיוחד שאתה צריך עכשיו לחכות עד שיהיה מי שיתן לך טיפול, למרות שכבר פנית לכל מי שיכול להושיט לך עזרה לתחושתך.
&nbsp
יקר, תרצה אולי לספר לנו עוד על הקשיים שהתמודדת איתם במקומות העבודה הקודמים, על מה שהביא אותך להתנתק מהמשפחה ומהחברים..
&nbsp
חלק בתוכי כל כך רוצה להושיט לך יד, לקוות ולאחל לך שתוכל למצוא את הכוחות לעזור לעצמך, למצוא את הדרך למשוך את עצמך למעלה מהשברים, ולהזמין אותך לחשוב ביחד במי תוכל להעזר באופן שיעזור לך לצאת מהבוץ שאתה שוקע בו עוד ועוד.. אולי תוכל לפנות שוב לעו"ס ולברר לגבי "סל שיקום", או לפנות לעמותת 'פעמונים' שעוזרת לאנשים שנקלעו לקשיים כלכליים להיחלץ מהם בתכנון נכון.
http://www.paamonim.org/he/
&nbsp
ועוד דבר, אומנם כתבת שהיית רוצה רק לשתף, ואני מכבדת את זה.. אבל אני מרגישה ששיתוף הוא רק הצעד הראשון כאן, שממנו יש עוד דרך רבה לפניך, דרך לצמיחה ולקבלת העזרה המקצועית לה אתה זקוק, דרך שתוכל להרגיש שלמרות הכל אתה לא לבד בה..
אנחנו פה להקשיב ולהושיט לך כתף בכל עת.
 
למעלה