זה מעייף לחזור על עצמי אבל משהו לא פתור אצלי

nike001

New member
זה מעייף לחזור על עצמי אבל משהו לא פתור אצלי

שישי הלכתי לישון מוקדם ב-9 בבוקר והתעוררתי בצהריי שבת.
העור פנים רענן ועשיתי עוד כמה טריקים של יופי שלא אפרט.
במוצ"ש יצאתי לעבודה וכמות הבחורים שהסתכלו עליי הייתה גבוהה וגם הלקוחות היו נחמדים אליי.

במוצ"ש ישנתי ב-4 לפנות בוקר והתעוררתי בבוקר, ישנתי מעט שעות, עור פנים עייף. גם לא הספקתי לאכול את מנת הירקות ולשתות כמות מים מספקת.

לבשתי את אותם בגדים של מוצ"ש אך פחות הסתכלו עליי (וזה גם הסיבה שאני מאוד אוהב טיפוח עור וגם ספורט למרות שבשנתיים האחרונות אין זמן לספורט. בגיל 24 הייתי עני אבל חיית אימונים וטיפוח עור וגם עם סמרטוטים שלבשתי הסתכלו עליי)

הלקוחות היו בעבודה יותר קצרי רוח אליי וגם העירו לי.

קשה לי עם הצביעות הזאת שכשאני נראה טוב מתייחסים יפה יותר וכשאני נראה פחות טוב היחס אחר. משהו במראה הטוב והפחות טוב לא מסתדר לי. זה קצת שונה מהערכים שגדלתי בתור ילד, הבסיס הטוב, הכבוד לזולת. נכון גדלתי הושפעתי והשתניתי אני לא אותו ילד קטן אך עדיין יש לי בסיס טוב.

יכולה להיות מישהי שנראית טוב אבל אולי היא כלבה מכשפה..
לא יודע, הצביעות הזאת של היחס בהתאם למראה שזה משהו שיטחי, אולי קצת רדוד אבל בעצם אני תלוי בו כי אני יודע שבלי מראה טוב יהיה לי מאוד קשה בעולם - פחות חמודים\חתיכים יפנו אליי, לקוחות יהיו לעיתים קצרי רוח, בשירותי לקוחות התייחסו ביחס ענייני מזלזל, גורמי מקצוע לא תמיד יתנו מקצועיות. אני יודע את זה כי הייתי בצד הכי קיצוני בגיל 20 - הייתי שמן, עם שיער ארוך ולא רק זה גם הייתי יוצא מאופר בית - כל הסיבות שבעיר המעט שמרנית שלי לא יקבלו אותי.

אני יודע שגם מראה ממוצע לא מספק אותי. אני יודע שבמראה טוב היחס אחר ועדיין זה כואב לי...

אני כבר למדתי בעבודה שביום שאני נראה טוב לא לקחת ללב את היחס השונה של אנשים כי אני יודע שזה זמני כי אני יודע שבימים שאני נראה טוב יותר פתאום היחס טוב יותר, אבל זה צביעות. זה מגעיל וקשה לי עם זה...
 

nike001

New member
תיקון

אני כבר למדתי בעבודה שביום שאני נראה *פחות* טוב לא לקחת ללב את היחס השונה.
&nbsp
נ.ב
רציתי להוסיף עוד משהו לפוסט אבל אני ממהר. וכן, ברור לי שיש יחס של קרובים ויחס של זרים. רוב הזמן אני עם זרים וחשוב לי יחס טוב גם מזרים. אין לי זמן להרחיב ממהר.
 
נייק

חשבת אולי שיש סיכוי שהמראה (כולל העור פנים שלך) תלוי בהרגשה שלך באותו יום? ולא בהכרח בכמות שינה/מים/ירק ?
שההתייחסות של האנשים כלפיך קשורה לרגש שלך ולא למראה הפנים?
כשאתה בטוח שאתה נראה טו- אתה בהחלט נראה טוב ואתה מקרין את זה החוצה. ואז רואים.
כשיש לך ספק- גם הוא מוקרן החוצה ואנשים מרגישים את זה.

ברור לי שהרגשה שלנו זה לא מספיק, וצריך גם "נתונים פיזים" מסוימים. הם נבנים עם ההרגשה שלנו.
 

nike001

New member
לא בטוח

בגיל 24 היפה היו ימים שיצאתי מהבית והרגשתי מכוער אבל בחוץ אנשים שלחו לי מבטים כי נראתי טוב. במבט לאחור באמת נראתי טוב. אז אני יודע שזה לא תמיד קשור למה שאני מרגיש אלא ויזואלית לאיך שאני נראה בפועל. ברור שאדם חייכן ומפיץ שמחה יכול לשדר לסובבים נעים להיות לידו אבל אני מדבר על סיטואציה שעוד לפני שאני פותח את הפה אנשים לעיתים משדרים קצת אנטי וזה כי באותו רגע רואים משהו מסוים.יכולים לשדר אנטי כי אולי אני נראה פחות טוב ולהיפך יכולים לרצות להתקרב כי אני נראה טוב.
&nbsp
אם הייתי יכול פנימית להרגיש טוב להפיץ שמחה ולהיות קורן זה היה מעולה אבל אני לא כזה. אדם למשל שעולה לי בראש שמפיץ שמחה זה ההוא לפני כמה עונות באח הגדול הספר ההומו .. קוראים לו יוסי סרור. הוא היה באמת בן אדם שמדבר וצוחק ומפיץ היי ושמחה.. ומתקשר.. זה בא לו מבפנים.
 
למעלה