הייתי אצל ההורים והאחים היו עם המשפחות והם ראו סרט של לפני14

AEOLIAH

New member
הייתי אצל ההורים והאחים היו עם המשפחות והם ראו סרט של לפני14

שנה כשהילדים היו תינוקות. ולאחותי היה את התינוק הראשון, זה משנת 2002, אשתו של אחי אמרה לה איך היא השתנתה ואני אחד כמוני שרואה כל דבר ואפילו מחפש אם מישהו הזדקן אחותי נראתה בדיוק אותו דבר לא ראיתי שום הבדל, אמא שלי כן קצת השתנתה ו גם אבא שלי וגם בעלה של אחותי קצת אבל אחותי בקושי השתנתה הייתי בהלם..

ואם היא אחותי זה אומר שיש לי אותו גנים כמו שלה אז זה אומר שגם אני בקושי השתנתי, אבל אמא שלי אמרה לאחותי שהיא כן השתנתה אז למה אחד כמוני שעשה בוטוקס ורואה כל שינוי בעור לא רואה שאחותי השתנה במהלך ה 14 שנים והן כן רואות????
 
כי אולי אתה רואה את אחותך על כל המכלול כולל האופי

החיוך נשאר אותו חיוך,אולי השיער אותו שיער,הדיבור אותו דיבור וזה לא שפתאום אתה רואה את אחותך במרחק של 14 שנה,הרי ראית אותה גם בימים ובחודשים האחרונים,אז המראה שלה מוכר לך,זה לא שהיית צריך לדמיין איך היא נראית.(ואם יש לך רגשות טובים כלפי אחותך,אז אולי גם לא תרצה לראות שהיא השתנתה..)

ייתכן שאמך אמרה לאחותך שהיא כן השתנתה,כי אולי היא בוחנת את הדברים בעין שונה משלך
אולי היא בכלל ראתה אצל אחותך יותר בטחון או דברים שונים של התנהלות,אולי ראתה ששמנה או להפך,אולי ראתה מבט בוגר יותר,אולי פתאום ראתה קמט הבעה,היא בטח הסבירה את כוונתה,לא?

אבל מעבר למראה ולבוטוקס,יש גם בן אדם ורגשות,הבוטוקס לא תמיד משפר את חיוכו של האדם,זה כבר תלוי מה הנשמה מרגישה ולא תמיד בהקשר לדברים חיצוניים שעשינו.. הנשמה פעמים רבות מחפשת לנשום לרווחה(זו כמובן דעתי האישית ומישהו אחר יכול לחלוק על דעתי זו).

שיהיה שבוע טוב וללא ייסורי נפש כלשהם,שבוע מואר
 

AEOLIAH

New member
אני רואה את אחותי פעם בחודש וחצי אשתו של אחי רואה אותה פעם

בשבוע כי אני בקושי מגיע לבית של ההורים ולארועים משפחתיים אחותי ובעלה של אחותי רואים הרבה יותר והאמת שאני ואחותי מעולם לא הסתדרנו, כשאני שואל את אמא שלי מה השתנה בפנים שלה לאמא שלי אין מה להגיד והיא לא עונה אני לעומת זאת אם ראיתי שמישהו השתנה אני יכול לראות למשל שומן פנים שירד, קו הלסת שנפל צניחה של הפנים ועוד אני מבין בדברים האלו אצל אחותי לא ראיתי את הדברים האלו אצל אמא שלי כן אצל אבא כן אצל בעלה של אחותי ראיתי ירידה קלה בשומן הפנים קולוגן והשיער דליל יותר וזהו בעקרון.
 
למעלה