חרדות, כאב פיזי ודכדוך עמוק

whoami26

New member
חרדות, כאב פיזי ודכדוך עמוק

מיואש כבר. חסר כוחות. לא יודע מה או איך לעשות. אין משמעות לכלום כמעט. חרדות ודכדוך מלווין אותי מגיל 13. החרדה הררשונה הופיעה בגיל 11 כשאמרתי לאחותי "יש לי אובססיה לקלל את אמא ואבא ואני לא מצליח להפסיק" והיא ענתה לי לא לחשוב על זה. הגוף כואב כבר מגיל 18. כאב בגב,בצוואר בכתפיים. אבל לא מצליחים למצוא לזה שם, לא פיברומיאלגיה, כי אין לי את נקודות הלחץ טכל הקריטריונים, רק נפשי. לא אורטופדי, כי הדם והעצמות והחוליות והשרירים תקינים. הבדיקות טובות. אני עייף. ישן 11 שעות כל יום. נרדם רק ב4 קם בערך ב14-15 בצהריים. עברתי ניתוח קרנית לפני שנה, אני בעצם מושתל קרנית ולא מצליח לראות בעין שמאל בגלל תפרים מרובים. יש לי חרדות ומחשבות אובססיביות יומיומיות, הריכוז נפגע והזיכרון רע. הייתי באשפוז יום חודש אך עזבתי בגלל כאב וחרדה ועייפות וחא הצלחתי להמשיך לשאת את הכאב, הממב וחוסר המשמעות. אני בודד כל כך. התנתקתי כמעט לגמרי משני חברים מהמרכז, את הלימודים הפסקתי אחרי סמסטר בגלל חרדות, בכי וחוסר עירנות. לא רוצה או לא יכול או לא יודע. העבר רודף אותי, החיים יורים בי. אמא שלי חולה כבר הרבה שנים אבל אבא השפיל ועזב ובגד במקום לסייע. אמא הייתה זו שגידלה, היא היתה כוחנית ושתלטנית מאוד. היתה הדומיננטית ובלתי נסבלת. הרימה ידיים, קיללה, ירקו עלינו. הרי זה לא רק אני חולה ולא יציב. אחותי גבולית ומדוכאת, אחי פרנואיד וחרדתי מאוד, ואחי הנוסף סובל מ OCD ומחשבות פולשניות. ואנחנו לא מדברים זה עם זה עם זו. כל כך הרבה מכות ואלימות, משטרות, בית משפט. אני בודד, כואב, חסר משמעות, גיי לא בהכחשה, לא אהוב, חסר מנוחה אבל עם זאת איטי ולאה. לבקר את אמא במרכז מציף אותי בבכי וברגשות אבל אמא , ואני מתגעגע ואוהב. חרד למוות שלה, פוחד לפגוע בעצמי אז. אני עצוב עמוק בפנים. ניסיתי כבר 10 תרופות פסיכיאטריות או 9. האיקסל הכאיב לי בבטן, הסימבלתה לא עזרה, הציפרמיל הוחלף בציפרלקס בשל חוסר השפעה, וגם התגובה לציפרלקס פחותה והדכדוך עמיד. הקלונקס ממכר, פנרגן/פרומתאזין חלש לי במיוחד, אדרונקס עשה קצב לב מהיר והוחלף גם והוולבוטרין גם כן הופחת והוסר במהלך האשפוז יום. כרגע לפסיכיאטרים גחמה חדשה- שאני אולי קצת בי פולרי, לא קלאסי אז ממליצים ליתיום ולמיקטל. לא לוקח. בגלל כאבי גוף וכאבי ראש לוקח אלטרול(ט) רק 25 מג....זה אמור להפחית כאבי ראש ולהעלות סף כאב. בבקשה עזרו לי. אני בודד, גר בבאר שבע, עובד חחקית בערב כי עייף וישן המון, ועזבו שמשמרת קצרה קצת מפרקת אותי, וקר לי כל הזמן(לא אנמי. הבדיקות תקינות וגם התריס) ונשבר לי. צריך תמיכה, לא מקבל שיחות כרגע כי הפסיכיאטרית לא נותנת כי לדעתה זה משאב יקר ואני מתעורר רק מאוחר. הרופאים פשוט אומרים לי לקום בבוקר לתרגל קימה ושינה אבל זה מרגיש יותר עמוק ומסובך. אוף....אני חופר ומתוסבך. אני מרחיק ומריר ומתגעגע לאחותי ולאחי הקטנים, ניסיתי תרופות וניסיתי לדבר וניסיתי להתעלם מהכאב שרירים הזה מגיל 18 ומהראש ומהנפש, אבל כואב וקשה. הרבה ייאוש ומעט אופטימיות.
 
מבינה את הכאב וכואבת אתך

היי
אתה מתאר כאן מצב מאד לא פשוט וברור עד כמה הכאב הנפשי והפיזי שולט בחייך.

מבינה מאד את זה שאתה הולך לישון ב4 לפנות בוקר וקם בצהריים(בעבר הרחוק גם הייתי ככה ועדיין אני טיפוס שמעדיף להתנהל בערב ובלילה,בשנים האחרונות ישנה מעט מאד)

יחד עם זאת אני חושבת שכן יש כאן גם אלמנט של הרגל שכדאי לנסות לשנות,ייתכן אף שחסר לך אור יום..אולי זה גם חלק מהעניין שקר לך?ברור שקשה לשנות הרגל של שינה בשעה מוקדמת בערב,אבל אין מה להשוות בין חשיבות שנת הלילה להרפיה של המח והגוף ובין שינה ביום שלמיטב ידיעתי,נחשבת פחות יעילה.

*יש באינטרנט אתרים בנושא דכאון וכד׳ שבהם גם מענה של רופאים לשאלות השונות.

*האם אין אפשרות שתתראה עם אחיך הקטנים?(אין לכם כל קשר?,יש מצב ליצור קשר?ייתכן שגם הם מאד מתגעגעים אליך...

מאחלת לך למצוא הארה שתקדם אותך בדרך לשלווה,התעצמות והרבה טוב.
 

Wesen

New member
גם לי יש כאבים פיזיים,

זה לא חולף מהר מאוד העול הזה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
כאב קולח ומפלח

who am i יקר, כבר מהכינוי שבחרת לך אתה מבטא ומביא מולנו את תחושת החיפוש שמלווה אותך – אחר המשמעות, אחר עצמך, אחרי מזור לכאבים של הגוף ושל הנפש.. מביא את הבלבול מלא התהיות שמלווה את הדרך שלך למצוא את עצמך, את הדרך להגדיר ולהבין את עצמך, לבנות את מי שאתה, לנסות ולאחות את עצמך מחדש.. את השאיפה והרצון לעשות סדר בכל התחושות, הרגשות והמחשבות שכל כך מציפים לפעמים, שאולי מרגישים אפילו מנוגדים וסותרים מרוב שאתה מרגיש כטובע בקלחת הרגשות והמחשבות הבלתי פוסקת הזו..
יקר, אני מרגישה ביחד איתך כמה שאתה מותש וחסר אונים, כמה שזה כואב כשהכל מרגיש אפור, תפל, קר וחסר טעם.. כמה שהאיתותים האלו של הגוף שמשהו לא בסדר ושהוא צריך עזרה – מעייפים אותך, מוסיפים עוד מימד של דאגה שלא מרפה, שמכבידה ומושכת למטה.. ומעל הכל, אני שומעת איך הכל מרגיש לך כמו קלחת אחת ענקית של אכזבה, של תסכול וייאוש, ואתה מרגיש שאתה רק הולך ושוקע עמוק יותר ויותר לתוך הביצה הזו, לביצה המשפחתית שמרגישה כמו כתובת שהיתה על הקיר, כמו מלכודת שאין דרך להמלט ממנה, ואתה הולך ושוקע לתוך הכאב הזה שמרפה את ידיך, מרפה את תקוותך, שואב את כל נקודות האור שכבר מרגישות לא אפשריות, לא אמיתיות דרך מסך הערפל של הכאב, דרך העננה האפורה, המרה הזו שמקיפה אותך..
ומתוך העננה הזו, אני קוראת גם את הכוחות שעדיין יש בך, אני קוראת אותך מנסה ומנסה, בשארית כוחותיך, מנסה תרופה ועוד תרופה, מנסה להאחז בתקווה החלושה שכמעט ואוזלת מבין אצבעותיך, מקווה שאולי הפעם יהיה שינוי, שאולי הכדור הזה יעזור.. יקר, לפעמים לכדורים לוקח זמן להשפיע, לפעמים כרוך בתהליך המון ניסוי וטעייה, לפעמים לרופאים לוקח המון זמן להתאים את השילוב ואת המינון המתאימים ביותר לתקופה מסוימת. קל אולי לומר שצריך המון סבלנות ואורך רוח – אבל הם בהחלט הכרחיים, ואיתם גם כל כך חשוב להעזר במקורות תמיכה וכוחות חיצוניים, ללכת לטיפול, לא לוותר עליו – לחשוב עליו כעל אלמנט נוסף והכרחי בנוסף למציאת השילוב התרופתי הנכון, משהו שאתה חייב לעצמך, בשביל עצמך..
אתה לא לבד עם הכאב הזה יקר, תמשיך לשתף אותנו, תמשיך לנסות ולהעזר בכל דרך שרק ניתן
 

כאב 8

Member
סבל מכל הכיוונים

זה קשה אני מבינה אותך
אני אישית סובלת מכל מיני תופעות בגוף
הגוף והנפש קשורים לא טוב לך בלב לא טוב לך בגוף .
החיים קשוחים אבל אתה יותר אל תוותר
במיוחד בגלל שאני יודעת מה זה לסבול פעמיים הנפש והגוף בגלל זה אני רוצה שלא תוותר תן לי ולעוד אנשים את הכוח שאפשר .
 
למעלה