עדכון

nike001

New member
עדכון

לאחרונה אני מרגיש בטוח בסביבת העבודה שלי למשל שתפתי עובד בחנות אחרת בתחושות הכנות והפחדניות שלי והוא צחק ושמתי לב שנערים הקשיבו לשיחה כי אחר כך באוטובוס הם היו מחוייכים והביטו בי. גם עובד אחר סיפרתי לו שאני ביישן.
אני חושב שזה שהנערים היו מחוייכים וכל ערב בתחנה כשהם רואים אותי הם שותקים זה בגלל שאנשים לא קולטיםמלגמרי מי אני עד שאני פותח את הפה וזה גם תלוי מה אני מדבר, מתי ואיפה למשל בעבודה עם לקוחות אני משחק משחק מסוים אבל מחוץ לעבודה עם אנשים אני אחרת ואם אלו אנשים שאני מרגיש בנוח איתם אז הם גם רואים את הילד (השונה) שבי ולא רק את התפקיד שלי בעבודה או פיזית לראות אדם צעיר/קצת בוגר בלי להבין את הנפש הפועלת (וזה שיודעים או מנחשים שאני גיי זה לא תמונה מלאה עובדה רק שספרתי לעובד בפתיחות דברים עליי אותם נערים היו מחוייכים והביטו בי מה שסתם ככה לא היו קולטים ואני כן חושב שיש אנשים שאפשר להבין עליו הרבה רק דרך מראה וגם לצחוק ולהיות מחוייך אבל נייק של השנה הזאת נראה סטנדרט ולא של גיל 20 מאופר עם שיער ארוך מחליק ושומן...)

אני חושב שזה לא טוב שאני מתחיל לנרגיש קצת יותר בנוח. מצד אחד זה יפה שאני מביא את מי שאני מצד שני עם אשתף דברים אישיים לאנשים הלא נכונים יום אחד זה יכול להגמר פחות טוב.
ידידות שלי שמכירות אותי כבר מקבלות את האופי הפנימי והכמוס שלי אבל לאנשים מהצד שישמעו את האמת שלי מבפנים זה לא ישמע כל כך רגיל. זה גם מה שנקרא מסיכה ביום יום אני עוטה עליי מסיכה קלה אך לאנשים קרובים אני לרוב מוריד אץ המסיכה.

המשך הודעה הבאה
 

nike001

New member
המשך

אומרים שהאף גדל עם השנים והלילה שמתי לב שהוא התרחב יותר ממה שהוא בדרך כלל.
אני אשמח בעתיד להסרת שיער בלייזר, ניתוח להסרת כתם בגוף, ניתוח להסרת משהו אישי בגוף, לטפח את השיניים כי הם לא המצב הכי טוב, אולי להפסיק לעשן, לרדת במשקל , אולי ניתוח אף (כי בגיל 19 הייתי חתיך הורס אז זה אומר שמדובר במראה עור צעיר וגם בביגוד כי התלבשתי אז יפה והיה לי חוש סטייל והאף לא הפריע לי להיות יפה באותו גיל אבל כמובן שאף צר מייפה יותר) ועוד. לבנתיים קשה לי לעשות סקס ככה אז לרוב מתנזר. יש בחורים ששיער גוף משום מה לא גורם להם לחשוש מסקס וחושפים אותו כמו גם יש שמנמנים שמצלמים את הגוף המזעזע שלהם בעירום מלא באתרי הכרויות אבל אני לא כזה וגם לא רוצה להיות..
&nbsp
בעניין אחרון שעם הזמן כבר למדתי קצת לחיות עם זה ואפילו קצת להדחיק זה הצורה המגעילה שבימים יפים שלי לקוחות ועובדים מתייחסים אליי יפה ובימים פחות יפים מתייחסים פחות טוב ויש אנשים שמרשים לעצמם להתנהג בצורות מסוימוץ פוגעניות קצת שדי שונות מימים אחרים שאני יפה יותר. השנה הזאת גם למדתי להבין קצת שפחות צריך להאשים את האנשים בזה ש״חוטאים״ בהתנהגות כשרואים אדם יפה כי סך הכל זה דבר טבעי שנמשכים ומתרגשים מיופי. פעם היה לי קשה לקלוט את זה ואמרתי לעצמי איזה מגעילים אנשים שמתייחסים אליי פוגעני כשאני שמן ויחס טוב כשאני יפה יותר ולא רואים את מי שאני מבפנים (ומבפנים לא יודע אם להיט אבל הבסיס שלי הוא טוב...)
&nbsp
רציתי לכתוב פאנץ אבל ברח מהראש.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
כתבתי משהו ארוך והוא נמחק לי. אקצר:
השנה למדתי להבין לא להאשים בלב את האנשים ש״חוטאים״ כשהם רואים אדם יפה ומתייחסים יפה וההפך אדם במצב פחות יפה ומתייחסים פחות טוב - הבנתי שמראה יפה גורם להם להתייחס בצורה מסוימת כי זה פשוט רגש טבעי! מלא נמשכים לדבר אסתטי ויפה.
&nbsp
חשבתי לעצמי בעבר למה לא רואים את הפנימיות שבי? למה כשאני שמן ולא אסתטי מתייחסים פוגעני וכשאני רזה עם עור פנים נהדר וצעיר מתייחסים יפה - למה לא רואים את מי שאני מבפנים ואז חשבתי השנה גם שמי שאני מבפנים אולי גם לא להיט אך עדיין הבסיס שלי הוא טוב ובכל זאת...
&nbsp
קצת קשה לי בעבודה לקוחות שמתי שאני נראה פחות טוב מרשים לעצמם לדבר בצורה קצת פוגענית וכשאני יפהצהם מתייחסים יפה. שמתי לב שזה לא רק לקוחות זרים אלא גם עובדים איתי שכשאני יפה מתייחסים אליי בעדינות וברכות וכשאני פחות יפה מתייחסים פחות טוב ובטון פחות נעים. שמתי לב שגם אחותי הקטנה שאמנם תמיד מתייחבת אליי בצורה רגילה אבל כשאני יפה היחס הרבנ יותר נראה אמפטי מצידה. בדרך כלל אנשי משפחה ואנשים קרובים מתייחסים אליי ביחס רגיל וקרוב כמו תמיד אבל במראה יפה היחס טיפה משתנה לטובה ואילו אצל אנשים זרים שלא מכירים אותי הגועל והצביעות חוגגים: במראה טוב יחס טוב ולהיפך.
&nbsp
אני משתדל לתת כבוד לרוב האנשים. ברור שמישהו יפה ירגש אותי יותר אבל אם זה לא אדם עם מום שממש מרתיע (כמו איבר פתוח או משהו מרתיע) אני בסדר עם כולם. כמעט, לא תמיד. יש גברים מסוימים שמרתיעים אותי אבל זה כנראה בגלל היחס העכור עם אבא שלי מגיל קטן - במצב לא טוב שהתחיל מגיל קטן שעושה לי את כל הסיפור עם גברים (חייב להיות הסבר למה עם נשים יותר קל לי ומרגיש יותר בנוח לשוחח ולהרגיש בבית מאשר עם גברים. עם אמא הקשר תמיד היה יותר טוב מאשר ממנו שכמעט סולד ממנו לגמרי...)
&nbsp
עכשיו בעבודה בימים יפים יותר אני מהר משתדל לעשות הפרדה ולא לתת ליחס הטוב של אנשים לשתק אותי מהתרגשות כי זה מרגש אותי שמתייחסים אליי יפה מידי ומהר נכנס לתפקיד בעבודה ואילו בימים ממוצעים שלי קצת נוח לי עם התקשורת שהיא נטו בעניין עבודנ אך בימים לא יפים שלי זה מעליב אותי הפוגעני של לקוחות ולפעמים עוהדים אך לשמחתי איכשהו אני מצליח לתפקד גם כי גם אני מבין שזה זמני אני מבין שאם אני ישן בשעו לא שעות עור הפנים נראה פחות טוב ועם אני אוכל יש בטן אני יודע שאם אשן מוקדם ואם אוכ בריא ואם אתאמן היחס יהיה אחרת בגלל שאני יודע שזה דבר הפיך אני מצליח להבין שזה זמני ומחר יום חדש ובכל זאת שוב אומר שזה עדיין פוגע ומעליב אותי ולעיתים גם גורם לי לרצות לחשוב על עבודה מהבית ולהלל עבודה מהבית כדי לא להתקל בתגובות פוגעניות).
&nbsp
&nbsp
 

nike001

New member
אוי זה כנראה לא נמחק.

אני גולש מהאייפד וזה מסורבל פה. שנים לא גלשתי מהאייפד. לא נורא תקראו קצת פעמיים חח
 

nike001

New member
ואגב

נראה לי שיש בי משהו להיט בפנימיות אבל אני צריך לישון כרגע אז מעדיף לא להרחיב עכשיו רק אומר שגם אופי קצת מופנם ומורכב גם יכול להיות להיט ואפשר לראות זאת בסדרות\סרטים\תוכניות ריאליטי אבל עייף מלהסביר ואני גם לא מופנם בכל מקום ומי שאני מבפנים זה משהו מורכב שאין לי זמן כרגע להרחיב..
 
למעלה