לכל סיר מכסה?

juliett3

New member
לכל סיר מכסה?

מסתבר שלא. לפחות לשלי טרם מצאתי. וזה לא משהו פתאומי, זה הוכח כמו שאומרים אמפירית, אפשר להגיד מדעית. במהלך 28 שנות חיי לא הצלחתי ליצור אף קשר חברתי. שום דבר, למרות שאני לא נכה, לא משוגעת או משהו כזה. אין לי חברות, אין לי חברים, אין לי עם מי לדבר. אני כל הזמן לבד, רק אני וההורים. זה כל מה שיש לי.
אני בעלת תואר ראשון, סטודנטית לתואר שני, עובדת בתור מנהלת שיווק ושירות של לקוחות עסקיים. מעל שמונה שנים מנהלת צוות עובדים, שרובם מבודרים ממני בהרבה שנים. אני יועדת לסגור חוזים, לנהל משא ומתן, ליישב קונפליקטים, ליצור קשרי עבודה.
את הפרויקט הראשון שלי לקחתי כאשר הייתי בת 16, עזרתי למשהי סיים בית הספר. כיום היא עובדת, יש לה ילד והכול בסדר תאמת. כולם בסדר, חוץ ממני. השאלה למה? אין לי מושג. הרמה התרבותית? הרמה של ידע? הכול יכול להיות. אין לי הסבר, חוץ מהפער העצום שקיים ביני לשאר האנשים.
 
שלום

גם לי בעבר לא היו קשרים חברתיים. נסי לבדוק עם עצמך, אולי את צריכה לשנות משהו בהתנהגותך לאנשים, אולי את עושה משהו לא נכון. אולי את ממהרת מדי אתם, לא מספיק עדינה או לא מספיק נותנת אהבה, ואולי זה בכלל משהו טכני שהם לא רוצים להגיד לך כמו ריח גוף. אני מאמין שכל אחד יכול ליצור קשרים חברתיים.
&nbsp
 

supersonic777

New member
לכל פקק יש בקבוק ולכל דלי...

יש סמרטוט...

את תמצאי בסוף סבלנות...
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
על מכסים ואנשים

ג'ולייט היקרה,
אני שומעת כמה את מרגישה בודדה ומבודדת, כאילו שבעולם הפנימי שלך יש חורף קר ומקפיא עצמות, ואולי נראה שזה מוחלט וסופי כמו כפור שלעולם לא יסתיים...
נראה שאת מתוסכלת מכך כשיש סביבך הרבה אנשים בעבודה ובלימודים, אבל אין לך למי לפנות... ונשמע שאת מרגישה אשמה שיושבת לך כמו אבן על הלב... ואת מנסה להסביר לעצמך מדוע העולם החברתי נראה כל כך רחוק ממך- אבל ההסבר לא נראה באופק.
נשמע שויתרת על למצוא את המכסה שלך, ושאת מרגישה מבואסת ודי מרומה מכך שזה לא קרה עד עכשיו... יקירה, גם בעולם המטבח יש כל מיני סירים... יש סירים שיש מהם בשפע, והם נמצאים כמעט בכל מקום ויש סירים שהם יותר ייחודיים, סירי גורמה, ושלמצוא להם את המכסה המדוייק זו משימה יותר מאתגרת..‎‏.
אני מבינה שיש בך צורך בפנים לעזור ולבנות אחרים- אבל נשמע שאת אולי מרגישה מיואשת כשאת דוחפת אותם קדימה, אבל את עצמך נשארת בודדה מאחור...

ספרי לי, יקרה, איך היית רוצה שהחיים החברתיים שלך יראו. בנוסף, אם תרצי לשתף ולספר, את מוזמנת להיכנס גם לצ'אט של שלנו- בו תוכלי לדבר עם מתנדב או מתנדבת שיקשיבו ויכילו... בין השעות 21:00 עד חצות, כל ימי השבוע חוץ משישי.

תמיד איתך... מתנדבת סה"ר
 
למעלה