הרהורים

הרהורים

אהבתי לעובדת ההשמה אהבת חיי אמנם לא סתם איזו התאהבות פשוטה וחיצונית שמאכזבת, ואני אוהב מאד ברצינות את האדם שבה ואישיותו ורוצה אתה יחסים רגשיים מורכבים של דאגה ודיבור ועצוב שנים שהיא לא רוצה, אבל בכל זאת האהבה הזאת נראית גם קצת כמו התאהבות כי אני אוהב אותה עד טירוף. אומרים שכשאוהבים בדרך כלל יוצרים קשר יותר לאט, אבל אני כל כך מטורף עליה שבטיפול הייתי רץ אליה לשוחח ולפטפט אתה ועכשיו אני מתגעגע אליה חזק כל הזמן. יש התרגשות אבל זאת התרגשות עמוקה, עמוק בתוך הלב. בכפר שלי יש בחורה שאני מחבב אבל מעולם לא אהבתי לא כאדם ולא כאישה, אבל בעבר הייתי מתרגש ממנה כי היא מסתורית ורגועה כזאת אז קצת רציתי להיות חבר שלה, ויש לי ידידת נפש שאין לי עניין רומנטי אתה אבל אני אוהב אותה אהבת נפש כידידה כי היא שלווה ואני מלטף אותה כל הזמן ואנחנו נראים ממש כמו זוג. קשה להאמין כמה רגשות של אנשים יכולים להיות מורכבים ומפתיעים.
 
נראה שהתאהבת בעובדת ההשמה בעקבות תפקידה

היי פילוסוף:)
כנראה שעובדת ההשמה היתה אליך מאד רגישה ונעימה והתאהבת בה בעקבות תפקידה,ייתכן שבמציאות היית מגלה בה דברים אחרים ופחות נחמדים.
מה גם שאם אני מצליחה להבין מבין השורות,היא כנראה בגדר ׳בלתי מושגת׳ עבורך ואני מניחה שזה עוד יותר מחדד את רמת אהבתך והגעגוע.

ייתכן גם שאסור שיתקיימו יחסים אישיים בין עובדת ההשמה ובין מי שבא אליה לקבלת סיוע.. ואני בטוחה שאתה לא מעוניין בהתפטרותה...


עכשיו אני רוצה רק להעלות שאלה רטורית לאוויר:

מה דעתך לנסות להכיר מישהי אחרת לגמרי מכל אלו שהזכרת?מישהי שההדדיות תהיה הקלף המרכזי ביניכם,

מישהי שלשניכם יהיה נעים ונחמד זה עם זו ושניכם תהיו מעוניינים ליצור קשר שיתפתח לקשר רציני..

או שסתם כתבתי שטויות ואני לא מבינה דבר וחצי דבר...

הלוואי שתגיע אל אותה שלוות נפש אותה אתה מחפש ותמצא את בחירת לבך ואתה תהיה בחיר לבה:)
 
לא התאהבתי בה

ובוודאי לא בגלל תפקידה. למדתי לאהוב אותה כאדם בגלל ההתאמה הרגשית שמצאתי באופי של שנינו. אני אוהב אותה אהבה אמתית מאד וחזקה, כבר הרבה שנים. אני מוכן להתחתן אתה והיא האישה הכי חשובה ואולי האדם הכי חשוב לי בחיים. העבודה פחות חשובה מהאדם ולכן לו אהבה אותי יכלה למצוא דרך חוקית להתגבר על מכשול המקצוע, להפסיק לטפל בי ואז להיות אתי בקשר. אני כל הזמן מוצא חברים וחברות, אבל היא הכי חשובה לי והיא אהבת חיי גם כשאני אוהב אנשים אחרים אני זוכר אותה לטובה וממשיך לאהוב אותה מאד ולחשוב עליה. בקשר למציאת בת זוג, באמת לא כל כך מצליח לי בזמן האחרון, אולי כי הייתי תוקפני בעבר ואולי כי אני ממהר מדי עם נשים.
 
התכוונתי שאתה אוהב בפן הזוגי אישי ואולי היא בעיקר אשת מקצוע

יש מצב שהיא מסמפטת אותך כאדם,אך ברור לה שלא מדובר כאן מצידה על אהבה רומנטית והיא אדם נחמד,אבל בעיקר בוחנת את הדברים מבחינה מקצועית./אם אתה אוהב וכמהה למי שנותנת לך סיוע מקצועי,נראה שקיימת כאן סוג של בעיה שאף עשוייה למנוע ממנה להמשיך לתת לך את אותו סיוע מקצועי.(*עפ״י תפישתי)

*מה שאני כותבת כאן זו רק תהייה שלי וייתכן שאני כותבת שטויות,כך שאין בטחון כלל שדבריי נכונים,אבל זו מחשבתי בהתאם למה שהעלית על הכתב.


בעיניי אהבה הדדית ורומנטית בין זוג שרואים את התנהלות החיים באופן דומה,יכול לתרום לקיום תקשורת אישית-זוגית מוצלחת.
 
לא

אני אוהב אותה כי היא אדם עם אופי נהדר, ואני שואף להיות אתה בקשר חזק ככל האפשר, להיות אתה הרבה ולדבר אתה הרבה ככל האפשר כדי ליהנות ממעלותיה. ברור שקשר זוגי הוא טוב וחזק מקשר רגיל, ולכן אם נהיה גם זוג יהיה לי טוב עוד יותר אבל אני מוכן גם שנהיה ידידים. אני לא מאוהב בה. היא אמנם אשת מקצוע, אבל היא גם בן אדם ולכן לו אהבה אוותי יכלה לרצות להיות אתי בקשר שמתאים לרגשותיה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
אהבה היא לא בחירה

היי פילוסוף רוחני 33,

אני מבינה שהיום, אתה מופתע ומבולבל מעוצמת הרגשות שהאישה הזאת עוררה בך.
נראה שאתה יודע אהבה ידידותית וגם אהבה אפלטונית , אבל אהבה כזאת ,לא הכרת עד היום.
באהבה, אין אפשרות לבחור או להחליט..לא במי נתאהב,לא מתי וגם לא איך.
אנחנו לא הולכים לאהבה, האהבה מגיעה אלינו מתי שלה נוח.
וזה אולי יכול להסביר למה אתה נשמע כל כך המום מהתחושות החזקות, האהבה ,כנראה, לא הגיע בהזמנה ,היא פשוט הופיעה בחיים שלך ויכול להיות שלא היית מוכן עדיין.
יתכן וכרגע ,אין הרבה מה לעשות או להגיד, אלא לחיות את התחושה, ללכת אחריה ולראות מה יקרה.
אין לדעת אם יהיה טוב או רע...

אני רוצה לחזק אותך בחיבוק ידידותי ובחיוך רחב,

מתנדבת סהר
 
תודה אבל

זה לא בגלל גורם ההפתעה, אלא פשוט כי הרגשתי שהיא האדם הכי מתאים לי מבחינת התכונות ולכן פיתחתי אליה אהבה מאד חזקה. היא אישה מאד מיוחדת ונהדרת, חמודה ועדינה ומלאה שמחה ורגשות ומשלבת מעשיות ורגשיות בדרך מאד עדינה ויפה. הכרתי אותה במסגרת עבודה ארבע שנים וראיתי את התנהגותה הטבעית ואת אופייה כאדם, והרגשתי שהיא אהבת חיי וכבר עשרים שנה אני אוהב אותה אהבה עצומה וברצינות ומתגעגע אליה מאד. מובן שלו הכרתי אותה בדרך אישית יותר ייתכן שהייתי חושב עליה אחרת, אבל אני לא מאמין בזה כי אני מרגיש חזק שהיא אישה נהדרת ושיש לה תכונות טובות שיישארו בה תמיד והן אמתיות. שוב אומר שזאת לא הייתה התאהבות אלא אהבה אמתית לאדם שהכרתי הרבה זמן במסגרת משותפת, אני אמנם מוכן להתחתן אתה אבל אם זה לא יצליח אשמח מאד גם להתיידד אתה או לדבר אתה לפעמים וככל שאשהה אתה יותר ואהנה ממנה ומאופייה ישמח אותי יותר.
 
למעלה