מישהו זוכר אותי ? ....

מישהו זוכר אותי ? ....

היי לכולם. הייתי פעיל מאד כאן לפני כמה שנים. אני מאמין שהתחלופה אדירה, יש לי כל מיני התלבטויות שאני חווה כרגע ואשמח לשמוע דעות. חוץ מזה, מקווה שהפעם כן אוכל להתמיד ...

שלכם.
boy in the well
 
להפוך מזבוב פיל ...

שלום לכולם. הבטחתי שאחזור ואני מתכוון להישאר. אני חושב שאחת הבעיות הקשות יותר שלי היא הרגישות יתר. אני נוטה להיכנס לבהלה בקלות, וכל דבר מפחיד אותי. ממש "הופך" זבוב לפיל. דבר זה מאד מפריע לי לתפקוד, ואני סובל מזה. דבר שני, למרות הרגישות החלטתי שאני לוקח את עצמי בידיים, ואתמיד במסגרת שאני נמצא בה כרגע (שזה מועדון לנכי צה"ל), ואשקיע. סה"כ יש לי שם סוג של תפקיד - מדריך מחשבים (משהו שאפשר להתגאות בו). חשוב לי נורא "מה להגיד ..." למרות שיש שיפור גם עם זה. סה"כ אני רגיל להיות בטוב, ותראו זאת בהמשך, יש לי כל מיני טכניקות ושיטות להתגבר. אבל החרדה קשה, אבל כמו שהיא קשה היא גם כך עוברת ...

ביי בינתיים.

boy in the well
 
חרדות.

אני סובל מחרדות. לעיתים נתקל בפחדים בלתי מוסברים. אני רגיל לחיות ב"טוב ...", ועל כן כל חרדה קטנה מורגשת. הייתי רוצה שזה ייעלם.

boy
 
שלום! אני זוכר אותך

ושמח שחזרת. בזמן האחרון התעניינתי מה קרה ליוס'לה, כותב שמאד אהב אותי ואת עצותיי והיינו מתקשרים היטב.
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
היי בוי יקר


כמובן שזוכרים!

שמחים לראות אותך בין שורותינו כתמיד.
&nbsp
הרגישות שאתה מתאר, נשמעת מצד אחד כמו ברכה, אך מצד שני כמו סוג של קללה.. משהו שמצד אחד הופך אותך לאדם הרגיש והמקסים שאתה, שמקשיב מהלב, בפתיחות, בעדינות. אדם שחשוב לו להיות בהתפתחות מתמדת, במודעות, בהקשבה.. ומצד שני, גורם לך להרגיש כאילו כל הזמן משהו מזמזם שם ברקע, לא מספיק שקט.. וזה וואי מתיש ביותר, להרגיש את הדריכות הזו, את החרדה שצריך להשקיט.. את המחשבות שכאילו עובדות שעות נוספות והמחיר שלצידן..
בוי יקר שלנו, טוב לשמוע שסיגלת לעצמך דרכים וטכניקות שונות שמצאת מועילות עבורך, אין חכם כבעל נסיון. מההיכרות איתך, אין ספק שגם תמשיך לרכוש ולפתח כלים נוספים עם הזמן.
&nbsp
ורק תזכורת קטנה, לעכשיו ולתמיד - הבית הזה תמיד פתוח עבורך יקר שלנו
משאירים לך כאן מקום, מרחב ומצע רכים לחזור ולשתף בהווה ובעתיד במה ומתי שתרגיש שנכון לך - באתגרים, בכלים, בחששות ובתקוות
 
וואו, תודה. אני אכן רוצה לחזור!


לא הגדרתם את זה טוב יותר לגבי הרגישות. גם קללה וגם ברכה, אחרת בלי הרגישות לא הייתי יכול מאד להתרגש מהמוסיקה שאני כ"כ אוהב. להקת REM, למי ששכח. ואכן אני "רגיל" להיות בטוב. רגיל שטוב שלי, שאני שמח, שאני בעל סיפוק גבוה. אמנם אני לא עובד כרגע בשוק החופשי, אלא נמצא במועדון יומי לנכי צה"ל, ובשעות הערב יש לי תעסוקה נוספת (פיתוח קול + גיטרה), כתיבה יוצרת וקבוצת תמיכה וגם שיעורי אנגלית למתקדמים (בבית הלוחם). אז כן, יש לי טכניקות, יש לי שיטות ומנטרות. וצורות חיים לחיות בתפקוד גבוה.

אני שמח שאתם מחבקים אותי שוב. במהלך השבוע הקרוב לא אהיה כאן מפאת חופשה בטבריה. אבל אחרי זה אני מתכוון לחזור, לתרום ולהיתרם בשיא הכוח ...

אוהב אתכם ...

boy
 
אני רוצה עזרה


היי ..., כידוע לכם אני מנגן בגיטרה. ולצערי אני לא תמיד מוצא את הדרייב להתאמן. משהו עוצר בעדי. מצד אחד זה ממש ממש מדליק אותי, לדעת בסופו של דבר סולואים של פינק פלויד לדוגמא, או סתם stairway to heaven, או עוד קלאסיקות, זה הכי מגניב שיש, ויש גם קשר ישיר בין מידת ההספק והשיפור בגיטרה לאושר, וזה מוכח. מצד שני יש לי שירים שלי מקוריים, אבל תמיד יהיו אלו שיגידו "תנגן שירים מוכרים ..." לכן צריך לצבור רפרטואר של שירים (אפילו ישראליים) כדי "להרשים", לעשות טוב, אני גם לומד פיתוח קול במקביל ומאמין שתוך כמה שבועות יהיה שינוי גם בזה. בקיצור, חבריי ... מה שאני מבקש זו דרך או שיטה "להכריח" את עצמי להתאמן ולא לוותר, כי זה חשוב לי מאד. תעזרו לי.

תודה.
 
יאיי,אתה ׳חייב׳ להתאמן על שדות ירוקים של 4האחים..

אז מה אם זה ישן נושן,זה קלאסיקה וזה שיר יפהפה..לפחות לדעתי(שיר באנגלית)
בהצלחה במטרות:)
 
GREENFIELDS של ארבעת האחים

שיר מתאים מאד לניגון בגיטרה..אני חושבת;)
אחת המנגינות שאני אוהבת
 
למעלה