יחס רע

מישהי1632

New member
יחס רע

אני סובלת לעיתים קרובות מדי מיחס רע של אנשים כלפי, ולא יכולה לעבור לסדר היום. הפעם זה מישהו לא משמעותי בחיי שכבר כתבתי עליו - המאמן בחדר כושר, אבל כול יחס רע, גם של מישהו שולי, מערער אותי ואני לא יכולה להפסיק לחשוב על זה.
ה"מנגנון" שמתחיל את הסכסוך הוא דומה וחוזר על עצמו באופן מאוס - אני חריגה. ההתנהגות החריגה שלי בולטת. עוד לא הצלחתי "לפצח" מה בדיוק מפעיל את הטריגר. חוסר בטחון, תוקפנות, שילוב ביניהם, התמסכנות, יכולות נמוכות וביצועים נמוכים בהתאם, חוסר קריירה, כסף והישגים (לא רלוונטי לחדר כושר אבל לדחייה במשפחה כן).
בקיצור - אותו מאמן כושר מתייחס אלי מגעיל. עד לרמה של להפנות את הראש ולא לענות כשאני אומרת שלום בכניסה וביציאה. או: לסרב להרים לי מכשיר כבד מהרצפה, ומתעמל אחר צריך לעשות את זה בשבילי. המאמן עשה את עצמו כלא שומע את הבקשה.
כשהתלוננתי עליו בעבר הוא איים עלי בתביעה משפטית. לא משנה שמבחינת הגיל אני יכולה להיות אמא שלו. זה לא מוריד מעוצמת הפגיעה.
אני לא נוהגת בגלל הבריאות ה"נפלאה" שלי, כך שזה בעייתי לעבור לחדר כושר אחר. מרכז הספורט הקרוב נמצא באיזור, שאם אחזור משם בלילה ברגל יש לי סיכוי טוב לחזור הביתה עם סכין בגב.
 

מילקי91

New member
אולי פשוט אל תפני אליו

** מוכר לי מאד מה שאת מתארת .

אגב אין לו הרי על מה לתבוע אותך במידה

ואת מתלוננת עליו . (כפי שעשית ). אבל

אולי פשוט תתעלמי ממנו , לא שלום לא להתראות

, אוויר . אל תבקשי ממנו כלום. תמיד הרי יש

כמה מאמנים בחדר כושר אז תפני למישהו אחר

, במידה ואין בדיוק מישהו ואת צריכה משהו

אז אכן עדיף מתעמל אחר מאשר לפנות אליו .

פשוט אוויר . לא יודעת גם להגיד לך מדוע זה

קורה לך , או שזה כפי שלי אומרים תמיד

"בראש שלך " . אני מאמינה לך .

והכי טוב , כמו אוויר .
 
שני דברים

אחד: את צריך לבדוק מה הוא חייב לך בתור מאמן ומה לא. הוא לא חייב לענות לך שלום, אבל אני מניח שהוא חייב לעזור לך עם המכשירים ואם הוא לא עושה זאת תוכלי להתלונן עליו. דבר שני: השתדלי להיות אסרטיבית. לא לתקוף כדי שלא תסתבכי בעימותים אבל לדרוש את זכויותיך, גם הבין אישיות, ולהתעקש עליהן.
&nbsp
 

מישהי1631

New member
תודה פילוסוף

לכאורה המאמן אמור לעזור לכולם. בפועל- הוא עושה מה שבראש שלו, שזה: לדבר עם הבחורות הצעירות והיפות בלבד ולא לספור את כול היתר.
למנהל חדר הכושר לא אכפת מכלום. הוא לא מחזיר טלפונים.
או שאני מקבלת את המצב כמו שהוא או שאני עוברת למקום אחר.
 
מצטער לדעת

יש מחדלים ושחיתויות בכל מקום. לא תמיד שווה להסתבך עם תלונות ומאבקים. השתדלי להסתדר עם מה שיש. אם את חושבת שאת יפה לא משנה מה הוא חושב, ואם לא אז זכרי שהאופי וטוב הלב חשובים יותר והבליטי בחברה את מעלותיך הטובות.
&nbsp
 

Gali04

New member
לקחת ללב אנשים שוליים


מממ זה מוכר לי מאיזשהו מקום....
&nbsp
זה נובע בגלל שזה מחזק את היחס הרע שמגיע מהאנשים הלא שוליים בחיינו (משפחה וחברים). את תיארת המון פעמים מקרים שמלמדים על היחס הלא סימפטי של בני המשפחה שלך ושל בעלך, תיארת ממש ניכור ואין ספק שזה כואב להרגיש יחס כזה ולא משנה עד כמה את מגדירה עצמך כחריגה בנוף הכללי.
&nbsp
היחס המזלזל מצד המאמן פשוט מעצים לך את תחושת הניכור מצד העולם ולא משנה בכלל שבמקרה הנ"ל הניכור מגיע מדמות שולית בחייך. קראתי גם על עלילות חדר הכושר והמאמן ואין לי שום ספק, שהוא נותן שירות לא נחמד ויותר מזה. באסה שאת לא יכולה לעבור למקום אחר, כי תכלס הוא לא ישתנה אז או שאת תעברי מקום או שפשוט אל תפני אליו בכלל, פשוט אויר.
&nbsp
בכללי, אני טיפוס שמאד דוגל בצדק, אבל לפעמים הצדק עלול לעלות לנו בבריאות ולא תמיד שווה להילחם עליו. צריך לחשוב מתי ללכת עם הצדק עד הסוף המר ומתי פשוט להרים ידיים, לנהוג בחוכמה, עבור שלוות הנפש האישית שלנו. ככל שאני מתבגרת, הנטייה היא לסגת מן המלחמה הצודקת והמוצדקת, ולא בגלל שאנלא מאמינה בצדקתה, אלא משום שאני מתעדפת את שמירת נפשי, שבלאו הכי חבולה מתלאות החיים, על פני צדקת דרכי.
&nbsp
ושלא יפחיד אותך עם איומי תביעות, את בהחלט רשאית להתלונן עליו בהנהלה, כיוון שהוא עובד אצלה ואת משלמת כסף בעבור שימוש במקום. לא את עובדת אצלו ואם את מקבלת יחס לא ראוי מצד עובד במקום את בהחלט רשאית להתלונן מהיום עד מחרתיים.
 

מישהי1632

New member
תודה רבה, גלי יקרה

כתבת דברים כל-כך נכונים. ולגבי חדר הכושר השכונתי - אין למי להתלונן. המתנ"ס משכיר את החדר לגורם פרטי, שלא שייך לשום רשת. מהמתנ"ס אמרו לי חד וחלק שלא מעניין אותם מה קורה בחדר כושר. (מצידם שיהיו שם אסיפות של דאע"ש...). האחראי, אדם פרטי ולא נחמד, יושב בחדר כושר בשכונה אחרת ושם ק... על העובדים והלקוחות ביחד.
בדיוק שוחחתי עם המשרד של חדר הכושר במרכז הספורט שנמצא באיזור המסוכן. הסנובים לא מקבלים לקוחות חדשים, ורק אחרי תחנונים והסברים שבדיוק סיימתי תואר שני באוניברסיטה שחדר הכושר משתייך אליה, הם אישרו ברוב חסדם שאגש לקחת טפסים.
 
למעלה