ביום ראשון יש לי תור להתחלת טיפול

Hiroshima36

New member
ביום ראשון יש לי תור להתחלת טיפול

זה מרגיש לי כ"כ פתטי, להתחיל שוב לדבר על עצמי, שוב ושוב לחזור על אותם דברים, על הילדות המסריחה, על הדכאון שמלווה אותי שנים ובעיקר על אישי אהובי שמת לו לפני שנה וחודש.
הפסיכיאטר אמור לעשות לי מיון. אצל איזה רופא להיות, מי תהיה העו"ס שלי .בקיצור סיוט.אין לי כח בשביל זה .אני צריכה ממכם המון עידוד ותמיכה כדי שבכלל אקח בכח את הרגליים העצלות שלי ואלך לשם.ובעיקר שאצליח להאמין שזה יעזור לי.
 

מישהי1632

New member
לפעמים פוגשים אנשים נחמדים על הדרך

יכול להיות שתפגשי איש/אשת מקצוע קשוב וסימפטי. ואולי - להדגיש את הרצון שלך בשינוי ולא לומר משהו בנוסח 'אני בטוחה שלא תוכלו לעזור לי'.
בהצלחה
 
שלום

אם הפסיכולוג טוב וחכם וגם אדם טוב, הוא יכול מאד לעזור וכדאי להשתדל להשתמש ביכולותיו. לא צריך להיות פתטי, זה רק מטפל ויש התנהגות שונה עם חבר ועם מטפל.
&nbsp
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
בהצלחה אהובה!


צעד לא מובן מאליו כלל הירושימה שלנו, וממש ראוי להערכה.
כולי תקווה ואמונה שיחד עם הקושי, ויחד עם הפצעים שחוזרים לגעת בהם כדי לעזור להם להרפא, ויחד עם הכאב והחרדה שמאפשרים להם לצוף אל פני השטח כדי לא לאפשר להם לשוב ולשקוע, ויחד עם הדאגות והאנרגיות והעבודה שזה יצריך ממך - תוכלי למצוא בעצמך את הכוחות לתהליך הזה, את המקום של התקווה בתוכך, את היכולת לעזור לעצמך ולהיעזר כפי שמגיע לך.
אנחנו כאן איתך לאורך כל הדרך, על פני המהמורות, החששות, התקוות והפוטנציאל לשינוי

מחכים גם ל
איך היה!
 


שיעבור בקלות. את יכולה לשתף כאן את כל מהלך הטיפול. ולהרגיש הקלה. לי, באופן אישי, כיף להיות פה עם מוסיקה ברקע ... (we are the champions...). לא רק R.E.M. ...

boy
 
למעלה