זהו העיפו אותי מאתר הכרויות של גייז אטרף דייטינג

AEOLIAH

New member
זהו העיפו אותי מאתר הכרויות של גייז אטרף דייטינג

ניסיתי לדבר עם מנהל האתר אבל הוא חיה רעה רובוטית חסרת רגשות.
כל פעם שאני נכנס ונרשם גם עם גל אמיתי ותמונות עדכניות יש עלי תגית שאני בן אדם לא אמין, אני לא יודע מה לא אמין היו מיקרים שניפגשתי עם אנשים ולא רציתי אותם אז כדי להעיף אותם אמרתי להם שאני קטין והם כעסו והתלוננו עלי בפני האתר והיו מקרים הפוכים שאמרו שאני יותר גדול ממה שאני רושם אבל כולם שם משקרים בגיל האתר הזה הוא סרטן ואני מקווה שמנהל האתר של אטרף ייקבל סרטן בעיניים! אין לי בחיים כלום חוץ מזה אין לא חברים לא כלום.
ואיןם לי שום מקום שאני יכול להכיר גברים חוץ משם, אני רציתי לתבוע אותו פניתי לעורכי דינים והם לא ממש מתלהבים כי אין לי ממש CASE

האתר הזה הוא חרא!!!
ככי האנשים שם חרא כולם משקרים בגיל שם כולם שמים תמונות ישנות כולם מגעילים אבל אותי תצפסו בתור השעיר לעזאזל אולי זה עדיף אני מכיר את האתר הזה הרבה שנים ולא יצא ממנו שום דבר טוב אולי עדיף שאני יעזוב אותם והלוואי שהייתי הופך לסטרייט וכל העולחם ההומואי היה נראה כמו סיוט לילה ארוך!!!
 

AEOLIAH

New member
להכיר..אבל יוצא משם רק סקס והאנשים שם רעים.

הגעתי למסקנה שעדיף לי בלי האתר הזה..
 
נכון

האתרים האלה לרוב מובילים איתם שקרים (ושקרנים). העולם הוירטואלי, הוא לא אמיתי. והרבה אנשים משתמשים בזה כדי לחיות את האשליות של עצמם.
(כמו גבר בן 50 שאומר שהוא בן 30).
יש דרך לפתור את הבעיה שלך, אם בכל זאת תרצה להיות באתר. הייתי פונה למנהל האתר/לתמיכה. אומרת שאין סיבה לשקר ומצרפת תעודה מזהה שמוכיחה שאתה אמיתי.
הבעיה תתעורר שוב כשאתה תפגוש מישהו לא אמיתי.
כל הזמן אני קוראת שאתה כותב על זה שאתה פוגש אנשים ומגלה שהם משקרים ואתה לא רוצה בהם. זזו מגמתיות באתרי הכרויות (גם של סטרייטים).
אתה צריך לחשוב אם אתה רוצה את עולם השקר שנראה כל כך זמין.
כל כך זמין אבל מזמין צרות. מזמין שקרים, מזמין סוטים.
לדעתי, אין כמו מפגש פנים מול פנים. בעיניים, לרוב, אנחנו מזהים את יש חיבור ורצון, אם יש כימיה.
אולי במקום להיכנס לאתר, תלך לפאב גאה? או למסיבות, או לקבוצות כלשהן.
ככה הכל מול העיניים, לא יגידו לך שאתה דומה או לא לעצמך בתמונות- כי המציאות לא משקרת.

הייתי בכמה אתרי הכרויות, של סטרייטים. לא חוויתי כמוך. אבל הולכתי אליי הרבה גברים סוטים. לרוב אני מזהה עוד בהתחלה. ולמען האמת, אחרי שהייתי בשוק מהאין בושה של אנשים באתרים האלה. הקלות של הכתיבה במקלדת, גורמת לאנשים להיות חסרי בושה ומעצורים.
יצא לי גם כמה מפגשים מהנים עם גברים. לא מבחינת סקס, אני לא מחפשת את זה באתרים. בסוף, אני עיין לבד, אבל זה טבעי, לא כל מפגש צריך להסתיים בחברות.
יש המון כללי זהירות שצריך לנקוט באתרים כאלה. אולי תחשוב אם זה בכלל מתאים לך. כי אם זה יוצר אצלך אנטי וחשדנות, אם זה פוגע בך, זה יותר פוגע מאשר מועיל.
דברים יגיעו מעצמם כשנהיה מוכנים. כל עוד לא נפתור את הבעיות של עצמנו, רוב הסיכויים, שלא נמצא מי שיהיה איתתנו בתקופה הזאת, ובטח לא נמצא מי שיעזור לנו. רק אנחנו יכולים לעזור לעצמנו.
(כותבת, ועדיין לא מסוגלת לבצע, אבל יודעת שזו המציאות).

תהיה חזק

נ.ב.-
שאלת אותי באחת ההודעות על הבדל בין דיאטנית לתזונאית.
אני לא טובה בהגדרות מקצועיות. אבל מאמינה אין באמת הבדל. בתפיסה שלי יש הבדל- דיאטנית מתקשר לי עם המילה דיאטה, זה משהו מלחיץ. תזונאי- מדבר על תזונה, שאמורה להיות מותאמת לציפיות שלך ולפעילות שלך. משהו שהוא יותר המשכי, אורך חיים. דיאטה זה תקופתי. אבל אין לי מושג אם אני צודקת או לא. ככה ההגיון מראה לי. מי שיגיד לי שהוא תזונאי-הגיוני שארצה יותר להקשיב לו מאשר למי שעוסק בדיאטות...אולי זה פסיכולוגי וכוחה של מילה.
 

כאב 8

Member
תאמין כל מקום יש אנשים רעים

אולי תחפש באתר אחר בדרכים אחרים
אולי בפייסבוק יש תחפש
לפעמים יש קבוצות בפייסבוק שנפגשים
אולי יש קבוצה היכרויות
אולי גם מסיבות או ערבים מיוחדים
יש המון דרכים
מקווה שתמצא בן זוג מתאים ולטעמך .
 
מצטער לדעת

האינטרנט לא מערכת מסודרת וגם לי עשו בו עוולות מכוערות. אני לא יודע אם היית אמין, אולי חשבו שזה ששיקרת בקשר לגילך עשה אותך לא אמין. מקווה שתצליח במקום אחר.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה