יום קשה וכבד

Tanzania9

New member
יום קשה וכבד

אני מרגיש שהגוף שלי כבד ובמיוחד העיניים שלי כבדות כאילו מלאות במים כבדים שרוצים לרדת, סוג של עצב שזורם מטה בגוף.

הדבר היחיד שיש לי זאת אמונה, הצלחתי שהיום הדיכאוני הזה לא יפיל אותי למחשבות אובדניות וזה הישג בפני עצמו. יש לי אמונה גדולה בכוחות רוחניים, אני פשוט לא יודע את הדרך. הניסיון הרע שהיה לי במשך ה24 השעות האחרונות והיה בשיא שלו באמצע היום גורם לי לחשוב מחדש על איך שאני חי ומה אני לא עושה נכון. אני מסתכל על תקופות שיותר הצלחתי להשיג בהן מה שרציתי ואני מצליח להבין את ההבדל. אני אנסה ליישם את זה. הפחד שלי הוא להתאכזב יותר ממה שאני מאוכזב היום, איזו תחתית יותר נמוכה עוד יש?זה מפחיד. מצד שני אולי זה ירים אותי סוף סוף למקום אחר. מקווה שהתקווה תנצח.
ואולי כתבתי באופטימיות אבל יש בי המון כאב המון כאב, כל כך הרבה כאב, רק חיבוק אוהב יכול להציל אותי. גם זה בספק. לילה טוב.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
קרני שמש מבעד תריס מוגף

טנזניה9 היקר,

אני שומעת שגודש כבד של עצבות וייאוש הצטבר בך, כמו מים עכורים וצפופים שלא מצליחים להשתחרר החוצה מתעלת הדמע הכאובה. גודש כבד וצפוף של רגשות, שחונקות וממלאות את הגוף והנפש.
ונשמע כי בתוכך הידיעה שלחיים יש משמעות גדולה ונשגבת, ידיעה שנראה כי היא מחזקת אותך ברגעים של בדידות, בלבול וייאוש ומחזיקה אותך שלא תדרדר אל תוך תהום. ויחד עם זאת היא מרגישה לך רחוקה ואולי בלתי מושגת, כאילו אין בידיך את המצפן שיוביל אותך אליה. והיא כמו קרני שמש המסתננות מבעד לתריסים, אל החדר הסגרירי והקר ומאירות אותו ואותך באור חם, רך ומנחם.

אני מבינה שאירועי היום האחרון גרמו לך לערוך עם עצמך חשבון נפש ולשאול שאלות מהותיות עבורך, על איך אתה בוחר ונכון לך לחיות...ולצד הטלטלה הגדולה אני שומעת את הרצון והכמיהה שלך לימים בהם תרגיש הקלה, שמחה ותחושה שדברים מונחים במקום הנכון. יקיר, כמה תקווה ואמונה בחיים יש במילים שלך, כמה מאירות ומאפשרות הן.

אני מזמינה אותך להמשיך לחלוק איתנו את החוויות שמטלטלות אותך, את הכובד שחונק ואת האופק שאתה מצליח לראות מבעד לתריסי העיניים.

 

sweet virginia

New member
איך אתה היום? המצב משתפר?

טוב שיש בך קצת אופטימיות. צריך להיאחז בזה.
 

Tanzania9

New member
תודה על התגובה

הבעיה הוקדמת נפתרה עכשיו יש בעיות חדשות.
 
שלום

ייאוש הוא לא דבר טוב. אסוף כוח מתוך עצמך ופעל באמונה לשיפור מצבך ככל האפשר. עשה דברים לטובת עצמך, אהוב את עצמך יותר מכל דבר אחר. אתה מכיר את עצמך ויכול יותר מכל אחר לעזור לעצמך.
&nbsp
 
שתי האפשרויות הקיצוניות:

או שאוהבים אותנו כמו בשיר "אפילו ששריפות", או שהטילו עלינו קללת פולסא דנורא.
&nbsp
 
למעלה