אני חושב שאני יודע מה חלק ממה שגרם להזדקנות אצלי

nike001

New member
פשוט שאר הדברים ברשימה אני כן משתדל לעשות

וחלבון זה משהו שבתקופה האחרונה פחות צרכתי מבעבר.
חשבתי אולי אצליח להפטר משרירי הכתפיים והגב (אני יודע שאני בור בנושא הזה) אבל כמובן ידעתי מזמן שהעדר חלבון טוב גורם להאיץ הזדקנות. ידעתי את זה ואני מצטער שלא היה לי מספיק ביטחון לפני שנתיים לתת למאמן כושר את ידידה שלי בטלפון שתשאל אותו איזה גוף הוא רוצה שיהיה לי. התפדחתי לתת לה לשוחח איתו. בסך הכל עוד מאמן צעיר בתחילת הדרך...
 

nike001

New member
והוא נתן לי תרגילי ניפוח שעשיתי

ובגלל מחשבה שהגיעה כנראה גם מחוסר ידע שאם לא מתאמנים השרירים יורדים עשיתי זאת. כבר שנתיים לא בחדר כושר והשרירי כתפיים וגב מנופחים ברמה שלא הייתה לי בחיים. יש לי גם רוחב של שרירים וגם רוחב של שומן ובנוסף בטן מתנפחת.
&nbsp
חשבתי לעצמי בתמימותי שאולי גוף שרירי יהיה יפה לי וטעיתי.
לפני כן היה לי גוף שרירי ורזה אבל שרירי במקומות שעוד יכלו להחמיא לי.
ואמרו לי שאני חתיך בזמנו אבל זה לא מספיק סיפק כי רציתי להראות עוד יותר חתיך.
וחבל.. נראתי הרבה יותר טוב מכל הגוף הזה הנוכחי גם אם אוריד את השומן בבטן עדיין הרוחב שנהיה לי בגוף מבאס.
ו... יכול להיות שהגוף הפך לרחב ובצורה בוגרת כי אולי הזדקנתי? לא עמדתי מספיק על המשמר? לא יודע... לא יודע לענות בדיוק על זה.
&nbsp
שימו לב: יש בחורות שהן צעירות ובאיזה שלב הגוף שלהן מקבל צורה של אישה ולא של צעירה. גם מי שעברה לידה אבל לא כולן פשוט הגוף מזדקן ואני יודע שיכולתי למנוע את זה. אני מנעתי את זה המון שנים אבל לא עמדתי מספיק על המשמר.
&nbsp
אני זוכר שלפני שנים היה לי פחד שמשהו בגוף השתנה לבוגר, שכל איזור הכתפיים ובכלל האיזור התרחב לבצורה בוגרת ואני זוכר שהייתי מורח כמויות של קרם הגנה מתחת אפילו לבגדים ואפילו בחורף אז למה כמו מטומטם הלכתי וניפחתי שרירים לפני שנתיים? איזה דביל אני. פחדתי מגוף גברי ובידיים שלי עשיתי זאת. אני יודע למה... למה זה קרה כי כמו מטומטם פרסמתי ברשת תמונה של הגוף שלי וכתבתי שאני מתכוון ללכת לאימונים שיהיה לי מראה גוף יותר טוב ומהעיניים של אנשים זה נהרס. אסור לספר לאנשים תוכניות. פשוט אסור! צרי עין דוחים..

 
מנסה להבין

אפשר לשאול בן כמה אתה?
הכל אפשר לשנות, זה תלוי בך ובעבודה שלך.
גם צורה של גוף. יהיה לך יותר קשה "להצר" את הגוף שלך עכשיו. אבל זה אפשרי אם זה מה שאתה רוצה.
חלבונים עוזרים לבניית שריר. פחממות סותרות את זה- וביחד זה הופך לשומן.
תזונה נכונה ומותאמת לצרכים שלך, בשילוב עם פעילות (לדעתי רק אירובית, כדי לשרוף שומן ולא לבנות עוד שכבות של שריר) נכונה, וזמן- יתנו את המענה שאתה צריך.
אני מאמינה שאנחנו בוחרים לתת מקום ל"עיניים" של אנשים. מחשבה יוצרת מציאות.
מה איכפת לך מה אנשים חושבים? איכפת מאנשים שקרובים אלינו, אנחנו רוצים סה"כ להתחבב ולהיות נאהבים על ידם. אז איכפת לנו מה הם חושבים, איכפת לנסות לרצות אותם. אבל באיזה מחיר? אל תוותר על עצמך בשביל הסביבה. היא משתנה והולכת. אתה נשאר עם עצמך.
בעברי, היו לי הפרעות אכילה, כי היה איכפת לי מהסביבה, מזה שקראו לי שמנה,, מכוערת. היה לי הקשר ישיר בין הגוף שלי ליופי שלי.
הרסתי לעצמי את הגוף, עד היום אני סובלת מבעיות בעיכול, הפרעות בתזונה, ולעיתים, כשאני חלשה, שוב נאחזת בהפרעות האכילה שצצות. אני כבר לא אובססיבית כמו בעבר, אבל כל מילה שאומרים על המראה שלי, מחזירה אותי לגיל 16 המפוחד.
ההבדל שהיום אני יודעת שאני יפה, נדרשו הרבה שנים שאני אלמד את זה. ולדעתי גם נהייתי יפה יותר עם השנים. ככל ששמעתי את זה יותר, ככל שהרגשתיאת זה יותר- הצורה שלי השתנתה. היום כמעט לכל מקום שאני הולכת, אנשים מחמיאים לי על המראה.
המראה זו ההרגשה שלנו. החיוך שלנו. הביטחון.
כמה אנשים יפים, עם גוף יפה ראית - וחשבת שהם מכוערים? ולהפך?
זה הרגשה ותשדורת.
היום כבר לא מעירים לי על המשקל (חוץ מאמא, זה לא נחשב). נכון, אני לא שמנה כמו פעם, אבל גם לא רזה. אף אחד לא אומר לי יותר "יש לך פרצוף יפה, אם רק תורידי במשקל...." או דברים דומים.
לא אומרים כי אני לא מאפשרת, כי אני כבר יודעת שאני יפה. ויודעת שליופי שלי יש קסם, אם אני רוצה.
שמת לך יעד שחשוב לך כרגע. אתה יכול להעזר במאמן כושר ותזונאי שיתנו לך את הדרך להגיע לאותה מטרה. שיהיה לך נוח עם עצמך, זה הכי חשוב.

בהצלחה
 

AEOLIAH

New member
חשוב להזהר מאירובי מוגזם כי הוא פוגע בקולוגן של עור הפנים

אימון מוגזם של אירובי יכול לפגוע בקולוגן של עור הפנים והגוף ולהוריד שם נפח דבר שלא כדאי לעשות כי אז הוא יוצר מראה בוגר.
 

Shamy

New member
נו באמת

אין לי מושג מאיפה הבאת את זה. זה פשוט לא נכון. ולמה שמישהו ירצה אירובי מוגזם. די אתם עושים עבריינות ובריונות מקלדת בפורום הזה. אני מקווה שמישהו יגיד לשניכם כבר משהו כי זה יוצא מכלל שליטה!
 

nike001

New member
היי לך...

תודה שהגבת לי.
המטרה שלי היא בעיקר לפתות בחורים.
גם הסביבה חשובה אך הסיבה העיקרית היא בשביל בחורים צעירים ואני חושב שמראה נערי זה מה שיכול לעשות את זה למרבית הבחורים.
&nbsp
נכון שחיוך וביטחון מסייעים אבל מה לעשות שאני לא אדם עם הרבה ביטחון? אבל כן הייתי רוצה .. נראה לי.
&nbsp
אני גם הייתי בסוג של הפרעות אכילה בגיל 17 ועד היום יש לי בעיות בגוף שנשארו לי מזה.
לשאלתך - אני באמצע שנות העשרים +-
&nbsp
אני רק בשנים האחרונות הבנתי שאני לא מכוער ויותר מכך גם נאה בפנים.
בשנותיי הצעירות הייתי מאוד יפה אבל הערך העצמי שלי היה כה נמוך שהרגשתי כל כך מכוער למרות שבפועל הייתי נראה מאוד אטרקטיבי ואפילו שרבים אמרו לי שאני חתיך , כוסון ודוגמן.
&nbsp
אני שם לב שבחורים שולחים לי מביטים אבל אני חושב שעובדת איתי הצליחה לומר לי מילה עליי שהיא נכונה ואני המון פעמים אומר מלא דברים אבל המילה הזאת מאוד יכולה להתאים: היא אמרה לי שאני ביישן.
באיזה מאמן כושר ותזונאי אני אקח? יש הבדל בין דיאטנית לתוזנאית?
&nbsp
יש לי גם בעיה שאני עם עודף שיער בגוף ואני רוצה לעבור הסרת שיער בלייזר אבל יש משהו שחוסם אותי - אם תסכימי להקשיב לקושי שלי ולסייע בהקשר ללייזר תני סימן ואכתוב לך בפרטי. תודה.
נ.ב
יש לי עוד פאקים בגוף.
 
למעלה