מייק אפ

nike001

New member
מייק אפ

אני עם מייק אפ ושפתון לחות ורדרד.
זה נראה כל כך לא מתאים לי. בעבר כן התאים לי. אולי. כיום לא.

הקול הגברי, המרמור בחיי שנגרם מהבית יחד עם הבגרות הנפשית שלי: לא מתאים לי לצאת מאופר ולענות לסטרואטיפ של גיי ולחוות הומופוביה. זה קרה לי בשנה שעברה כשהגעתי מאופר למתחם ומאבטח אמר לי 'איכס. זה לא יפה לך. הומו. איך אתה לא מתבייש?' אבל כמה חודשים לפני אותו יום של איפור הייתי יוצא מהבית עם BB CREAM שזה מייק אפ מאוד קליל שנראה יותר טבעי וזה דווקא יותר ישב עליי יפה: גם בגלל שהייתי נראה צעיר ונערי יותר וזה גם ישתלב יותר יפה עם הרזון ועוד דברים בי (לא שכמלא יותר זה לא אמור להחמיא, אבל לי באופן אישי אני חושב שגם הרזון וגם הביבי קרם נתן אפקט חזק יותר של יופי . לי. לא יודע לגבי אחרים). אני לא חי בדמיונות : לפני שנה, כשהייתי רזה יותר ומגיע לעבודה עם ביבי קרם: מוכרים מחנויות התאהבו בי. הם אמרו לי את זה שהם מעוניינים בי ורוצים אותי. ובנוסף, גם עובדת סיפרה לי שהמון בחורים מסתכלים עליי ורוצים אותי. וגם, לא יודע אם שקר או אמת, ידיד שלה בן ה-18-19 שיקר לי שהוא בן 23 רק בגלל שהוא רצה אותי. אמת שהוא שיקר לגיל, שקר או אמת שהוא רצה אותי: אני לא יודע. הוא טוען שכן וגם היא. גם עובד חתיך בחנות אחרת גם אמרו לי שמעוניין בי.

כשהתאפרתי לפני שנים בגיל 20 זה לא היה נראה טוב. אז לא היו את הBB CREAM הקליליים ומה שכן היה זה הרבה מייקאפים כבדים שפחות אהבתי אבל זה מה שהמון דיילות הביאו לי.
מה שכן, האופי הילדותי והנערי שלי השתלב יופי עם הידידות הצעירות שרואות גיי מחמד ומתלהבות. לא הייתי כל כך מרמר ובוגר. זה הלך סבבה. וגם עם חבר'ה מהקהילה. אבל זה בכלל לא השתלב עם הסטרייטים הצעירים החארות שהיו מתנכלים אליי גם באלימות. ושנה לפני גיל 20 לא הייתי מתאפר אבל כן הייתי לובש לא מעט בגדי נשים והיה לי סטייל מיוחד והייתי יפה במיוחד והיו זורקים עליי אבנים ברחוב ומציקים לי בכל מיני מקומות.

כיום, אני גברי יותר מהמון שנים אחורנית. מאוד גברי (יחסית).
אנשים זרים לא מרגישים צורך להעיר הערות שלא במקום, ואני לא מרגיש צורך להחצין. והכל בסדר.
אז לא אלך לעבודה עם מייק אפ אבל כן אמשיך לנסות לרדת במשקל ולראות איך אני מפסיק עם הפיצות והבורקסים שמלבד השמנה גם מזקינים את עור הפנים, כן אשתדל להמשיך לאכול ירקות, כן אשתדל לחזור שוב להוסיף סרום לתפריט הטיפוח ואולי בעתיד לחזור לאימונים לשרירי הפנים וכן מקווה שבעתיד הלוואי שאצליח להחזיר מכשירי כושר אירוביים לחורף לימי החורף הקרים שהליכה בשכונה תהיה בעיה (כרגע לא מתאים לי חדר כושר מכל מיני סיבות).

לפני כמה ימים ביום ספציפי השיער שלי היה מסופר ומעוצב יפה,העור פנים שלי היה יפה מאוד גם באותו יום ספציפי (וגם עובדת אמרה לי את זה) ועובד בחנות אחרת אמר עליי שאני 'הורס' (חתיך). אז אפשר לשאוף לשם. לא בהכרח להראות גיי אבל כן להראות חתיך כבחור. וזהו. לא אלך לעבודה עם איפור ומקווה שחברות הקוסמטיקה ייצרו ביביקרם שמתאים לגוון עור שלי כי כשאני מערבב לייט ומדיום זה לא בהכרח קולע לגוון שלי ואלו הגוונים היחידים שיש לביבי המחמיא והטבעי.
תכף אלך לישון. ממני, הבחור הבוגר , האפור, הלא עונה לסטריאוטיפ של גיי ויותר עונה למאכזב ומעצבן. ככה זה נראה לפי תגובות של אנשים אליי בכל מיני מקומות. בלי שיגידו לי בפנים מספיק לשמוע את הטון דיבור והיחס. נראה לי . ביי.
 

nike001

New member
קצת תוספות

בגיל 20 לא שמתי רק מייק אפ אלא גם פודרה, אודם, מסקרה, הצללות והארות, עפרון בעיניים, סומק ועוד... רציתי שזה יהיה טבעי אז הלכתי על צבעים יותר נייטרלים (הייתי קורא על איפור לגברים ברשת אבל זה פשוט לא יצא טבעי) אבל זה לא הלך. אבל רק חשוב לי לעדכן שהאיפור אז לא היה מייק אפ בלבד. וככה יצאתי כל יום מהבית.
&nbsp
וזהו, אני מרגיש עכשיו בן אדם מרמר מעייף,מאכזב ומעצבן.
&nbsp
אני לא אותו בן אדם קליל של גיל 19 שזורם צוחק וכו'.. עם כל הסבל שעברתי אז היה לי המון חוויות כיפיות. ורע לי בחיים. ויש עוד המון דברים טובים בחיי אך כמו בשיר של נתן גושן אני רק 'עוד'...
&nbsp
אוף /:
 

nike001

New member
אוף

אני כל הזמן בסרטים שהמעסיקים שלי קוראים פה וקשה לי לכתוב בטבעיות.
איי.
איזה חיים עלובים.
&nbsp
אבל תודה לפחות שיש מקום עבודה... זה באמת מבורך. מקום עבודה מעולה.
ומקווה שהחיים התשתפרו. הלוואי.
בן אדם ממורמר כמוני. זה מגיע מהבית מהאבא החרא הזבל הזה שבכל הזדמנות פנויה מקלל ומשמיץ. חרא זבל. בן אדם זבל הפסיק את רוב הילדים שלו. כולם פה בקשר עם אמא נראה לי שאף ילד\ה בחיים לא פנה אליו כ'אבא'. הוא פשוט בן אדם מסכן שהביא את זה על עצמו. ואני גם לא מעוניין לשפר את הקשר איתו רק מקווה שיום יבוא ואוכל לעוף מפה למקום טוב יותר. סעמק.
 

nike001

New member
אגב

גם אמא ממרמרת לי את החיים ולא מקבלת המון דברים בי ומנסה לשנות אותי אבל ההבדל בינה לבינו שלאמא יש לי יותר אמפטיה ואהבה ולחרא הזה סלידה.
 

nike001

New member
לגבי השורה השלישית

הכוונה שעם איפור אנשים טועים לחשוב שאולי אני גיי מחמד מצחיק וכיפי\מסתלבטים עליי ואני לא ממש לא, אני כבר בן אדם בוגר, אפור, ממורמר וזה כל כך לא יתאים לי לצאת מאופר כיום מהבית.
 

nike001

New member
בשנותיי הצעירות

הדיבור והשפת גוף הייתה נשית גם
היום היא יותר גברית
ואני בסדר עם זה ואפילו מעדיף כך
 
מסתבר שאני לא הבנתי נכון את הודעותיך הקודמות,מתנצלת..

היי שוב
רק עכשיו אני מבינה שכתבת שלא תלך לעבודה מאופר..וגם כנראה התבלבלתי בין הודעותיך ובין הודעות של אחר.
נראה לי שכל דרך שתגרום לך להרגיש טוב יותר ושלם יותר..היא הנכונה..
בהצלחה בכל התנהלות שתבחר... :)
 
לא מקצועית לייעץ אבל אולי תחשוב על תכונת אופי שאתה אוהב בך?

היי נייק:)
אני קולטת הרבה סבל בנפשך וכעס רב על העולם
מאמינה שאם תמצא את הדרך לנסות לאהוב מעט יותר את עצמך..כך הכל יקרין החוצה ואז גם יאהבו את הפנימיות שבך ופחות תצטרך להתעסק בחיצוניות שלך.
מאמינה שפנימיות יפה גם מקרינה החוצה ומבלי הצורך להתעסק במחשבה על מייק אפ וקוסמטיקה כלשהי.

ממליצה(המלצה שאינה מקצועית)קודם כל לנסות לקבל ולאהב את עצמך(תכונות אופי)ואת חלק מהאנשים שסביבך ואז אני מאמינה שהעיסוק בחיצוניות והצורך באישורים על מראה החיצוני..כבר יהיה הרבה פחות ׳אישיו׳ כי אתה פשוט תרגיש יפה יותר(חיצונית ופנימית) וכשהרגיש יפה יותר..אל תעוף על עצמך;)... כדי לא ללקות ב׳חטא היוהרה;)

בהצלחה.החיים יקרים..חבל לפספס את הטוב שבהם... :)
 

nike001

New member
אני חושב שהמגורים בבית

אולי גורמים לי להיות מדוכדך
ואולי בגלל זה קשה לי לאהוב את עצמי פנימית ולפעול לשנות חיצונית
כי לפעמים מדברים אליי פה לא יפה
אבל אני לא בטוח בזה.
&nbsp
אני לא יודע.. לא חושב שלאהוב את הפנימיות זה מה שישיג לי זיונים עם חתיכים... אני כן חושב שלנסות לשנות את החיצוניות ואחר כך לשנות במוח את הפחדים וכן לזרום עם מי שרוצה לשכב איתי ... כי מבחינה פנימית אני בן אדם סבבה בן אדם טוב רק יש לי קשיים...
&nbsp
דברתי עם המטפלת שלי והבנו שאני נמצא במלכודת בכל דרך שאני רוצה להתקדם יש משהו שחוסם ותוקע
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
ביטוי עצמי

נייק יקר,

נשמע שמצד אחד, אתה שלם עם הבחירה שלך, לא חש צורך להחצין את מי שאתה, מרגיש שאתה מותאם לאורח החיים שלך מבחינת עבודה, הסובבים אותך, המשפחה. הרי לגיטימי שתקופות שונות בחיים גורמות לך להרגיש צורך לבטא את עצמך באופן שונה. מצד שני, נשמע שהבחירה הזו נובעת מאירועים בעבר שהיו שכרוכים בהצקות, אי קבלה מצד הסובבים אותך, מצד ההורים, אולי גם בושה או אשמה, שגרמו לך להצטנע ולהיסגר יותר, ולהחצין פחות. וכמה שזה קשה ומבלבל, אולי גם מאכזב, כשהבפנים והבחוץ לא נמצאים בהרמוניה, לא חיים כאחד...
אז זה מרגיש רע, ואתה מרגיש שאתה רוצה לפרוק. אל תתנצל על זה. אנחנו כאן, גם בשבילך, רוצים לשמוע אותך, גם כשאתה חושב שאתה מעייף, מאכזב ומעצבן. אל תישאר לבד עם התהיות והמועקה. תזכור שהפורום שלנו אנונימי, שאתה יכול לבחור את רמת החשיפה שלך, ואנחנו מנסים לייצר מקום שהוא כמה שיותר בטוח לחברי הפורום.

"הקסם, שלא כמו יופי, אינו מתגלה ברגע הראשון. אבל סוד ייחודו בכך שהוא הולך ומתעצם מרגע לרגע" (מתוך הספר "אין לי כוח להיות עייפה).
 
למעלה