(חוסר) ביטחון עצמי

Tanzania9

New member
(חוסר) ביטחון עצמי

אני חושב שהביטחון העצמי שלי עלה ממינוס 100 למינוס 70.
אני מרגיש פחות רע ופחות נרתע מהסביבה ואנשים אבל עדיין אני לוקח בחשבון שמה שעולה מהר יכול לרדת מהר. חוץ מזה יש דברים שמסתדרים פה ושם. סך הכל היה שבוע ריק מאוד אבל זה לא חדש.
אין לי תקווה ואין לי אופק. החיים המובילים אותי, אני מובל ולא מוביל את החיים שלי. אני מרגיש כמו איזה מטוטלת שיכולה לזוז לכל מיני מקומות. וכנראה בגלל זה אני שם את עצמי בבית כמה שיותר ולא יוצא החוצה, אין עם מי ולא סומך על אף אחד. בבית הכי בטוח לי והכי יציב לי. אני לא רוצה לצאת ולא מוכן לצאת עדיין מאזור הנוחות הזה. עברתי מספיק זעזועים בחיים ועדיין אני מרגיש שאני רגיש מהרגיל אז אני שומר על הנפש שלי.

זהו סיימתי לכתוב הוצאתי הכל. אני מקווה שיהיה לי מזל בשבוע הקרוב, זה כל מה שאני יכול לצפות לו, מזל, כי לי אין שום השפעה על החיים שלי. מה שיש כבר יש ומה שאין נראה בילתי מושג אז חבל בכלל על המאמץ.
 
ביטחון עצמי

ראשית ירדת במינוס לא עלית,שזה מצויין!!
שנית אגלה לך סוד:לאף אחד בחיים אין שליטה על חייו,כולנו מובלים ולא מובילים.יש כאלה שחצנים שחושבים שיש להם שליטה וכוח אבל מבטיח לך שזה למראית עין.גם הם מובלים על ידי משהו רק שהם לא יודעים את זה,עדיין.
שלישית סיימת בנימה אופטימית של תקווה לשבוע טוב,אהבתי את זה..
 
שלום

חוסר ביטחון עצמי כשהעתיד לא ידוע. תכנן את עתידך ואת מעשיך העתידיים ואז תרגיש יותר מוגן. סמוך על אנשים לפי המידה שתכיר את התנהגותם.
&nbsp
 
למעלה