עדכון

nike001

New member
עדכון

עבדתי בסניף אחר ביום חמישי ועובדת שאלה לגילי ושקרתי והורדתי שנתיים והיא עדיין הייתה המומה ונתנה לי 6 שנים פחות מגילי האמיתי. אבל 6 שנים פחות לא מספיק מספק אותי, אני מעדיף מעל 10 שנים פחות ואני חושב שאם אשקיע יותר באנטי איג'ינג אצליח להראות פחות שנים.

לאחרונה התחילו לי התפרצות אקנה מטורפת, אני חושד שזה בגלל שהכרית שישנתי עליה הייתה מלוכלכת. גם חשדתי בסרום שהשתמשתי והפסקתי את השימוש בו למרות שלפני שנים השתמשתי בו והוא לא עשה לי פצעים.

אבי החרא מדבר עם אימי על דברים שלא ניסתי לחקור כדי לא להפגע. מזמן היה אומר על שכנים שחשבו שאני בתיכון (אולי אני. לא יודע על מי דיבר רק חושד) ורק היום בערב דיבר על תיכון וצבא ואמא אמרה לו "מה אתה רוצה הוא התבגר". לא יודע אם אני התבגרתי, אבל אני לא חוקר כדי לא להפגע. אבל העובדת שנתנה לי פחות שנים זה מסמל קצת שאולי התבגרתי כי פעם היו נותנים לי הרבה פחות שנים.

לפני שבועיים בערך חיפשתי בגוגל בעברית דרך להיפטר מהשרירים ורוב הכתבות מדברות על איך לפתח שרירים חוץ מכתבה אחת שדיברה על בחורות שנזהרות לעשות אימוני כוח בחדר כושר כדי לא להתעבות ומספרים שם שזה בסדר כי אין את הורמון הגברי שלגברים יש יכולת מהירה להתרחב. אני מצטער שפתחתי שרירים בחדר כושר. הגוף שלי היום הוא שילוב של רוחב שרירים ורוחב שומן.
שמעתי על ניתוח להורדת שרירים ממישהי שפגשתי לפני שנים שדיברה על בחור עדין , אולי אחד שרוצה להפוך לאישה, ואני בכלל מצטער שלא היה לי ביטחון מספיק לתת לידידה שלי אפשרות לשוחח בטלפון שתדבר עם המאמן כושר על איזה גוף הוא רצה לתת לי בתוכנית עבודה שם לפני שנתיים. לא היה לי נעים מהמאמן. אני מצטער על אימוני כוח שעשיתי. אני לא מתחבר לרוחב, אני יותר מתחבר למראה נערי.

אני פחות חרד מהעניין שאולי התבגרתי כי יש לי המון ידע להצערת העור ואני יודע שאני יכול להצליח בזה כי כבר הצלחתי בזה בעבר.

מה שכן אני אשמח לשקול החורף לבדוק אפשרות לטיפולי לייזר להעלמת כתמי אקנה החדשים וגם הותיקים שלי ויותר מכך הלוואי שהחורף אצליח לברר שוב עם מבחינה רפואית בעקבות מחלתי (שלא קשורה למחלת נפש אם חשבתם לעצמכם בפורום זה) אוכל סוף סוף לעבור הסרת שיער בלייזר ולהפטר ממנו. הלוואי.

סהר לא לשרשר שרשור זה לשרשור אחר שפתחתי מהסיבה שאלו 2 נושאים שונים.
 

nike001

New member
יכול להיות

שהאקנה גורם לי להראות גדול יותר כי בדרך כלל עור חלק נראה צעיר יותר. מזל שיש לי קונסילר טוב ומקווה שיהיה לי סבלנות ופנאי לשים אותו כל יום ומקווה בכלל להצליח להפטר מהאקנה דרך רופא עור או דרך לייזר או דרך משהו.
 

nike001

New member
לבנתיים אני משתמש במייבש פצעים

אבל הייתי מגדיר את הביצועים שלו די בינוניים. היה לי בעבר משחת אקנתרים שהייתה מצויינת, אני צריך לבדוק שוב אם אוכל לרכוש אותו ללא מרשם רופא ואם בכלל יהיה לי זמן לרכוש אותו כי אני בעיקר בעבודה וגם בכלל איך אוכל להוציא כמה שקלים על משחת אקנתרים - פתאום כואב לי לבזבז כסף כי קניתי המון שטויות וקצת כואב לי שבזבזתי המון כסף גם על דברים פחות נחוצים. דברים נחוצים זה בסדר בשבילי.
 

nike001

New member
סיגריה

בחורים צעירים מבקשים ממני סיגריה ומדברים איתי על הריח הטוב שיש לסיגריה שלי ואני לצערי לא יודע לפתח את התקשורת על הסיגריה לקשר יותר קרוב ובכלל לשכב עם הבחורים האלו.
&nbsp
אני יודע שיש בקשת סיגריה רגילה שבן אדם רק רוצה סיגריה ואני יודע שיש בקשת סיגריה שהיא יותר ממקום שרוצה להתחיל איתי. בשני המקרים אני לא יודע לפתח קשרים וחסר ביטחון. מזל שיש לי ידידות קרובות של שנים שאיתם הקשר די קרוב ואני מרגיש בנוח איתן. הן מכירות אותי שנים מתקופות אחרות ועד היום.
 

nike001

New member
מרגיש לי רע

לגבי משהו שאני מלחשוף ולדבר עליו פה כי הפורום פחות מצליח לעזור לי בבעיות. אני בעיקר מתנחם במילות תמיכה ובפורקן ובכתיבה אבל לפעמים כבר אין לי כוח לכתוב ולדבר כי אני יודע שהבעיה תישאר להרבה זמן.
גם מרגיש לי שהטיפול הנפשי עם המטפלת שאני משלם כסף לא מועיל הרבה חוץ מזה שכיף לשוחח בחדר אבל זהו זה נגמר שם אני לא מרגיש שזה הרבה מועיל. היא מנסה להרים לי את הביטחון העצמי ולהגיד לי את הדברים הטובים בי אבל אני לא לגמרי מפנים את מה שהיא אומרת וידידה טובה שלי חושבת לגבי זה שאני לא מצליח לקבל את הדברים החיוביים בי שהמטפלת אומרת עליי בגלל שאני גר בסביבה לא תומכת של אנשים שמדברים אליי המון לא יפה (וזה גורם לי לחשוב על עצמי דברים פחות טובים).
 

nike001

New member
מקור השראה?

ברשת שאני בדרך כלל קונה משם את הקרמים שלי
הלכתי לקחת את הקרם פנים הספציפי שאני משתמש איתו לאירועים מיוחדים
ואת הקרם גוף שאני משתמש ליום יום
וכשבאתי לקחת את הקרם גוף ראיתי שהקרם הספציפי הזה לא היה ממנו הרבה , נשארו מעט אחדים לעומת הפעם הראשונה שבאתי לקנות. כלומר קניתי אותו כמה פעמים בימים שונים אך הפעם לא נשארו ממנו הרבה לעומת קרמי גוף אחרים מאותה סדרה אך עם שמות אחרים. תהיתי לעצמי אם אני מקור השראה ואנשים ראו שאני לוקח אותו וקנו אותו, או שפשוט אני בין היחידים שקונה אותו
וכל פעם שאני לוקח לא נשאר הרבה ממנו ועדיין לא ברמה כרגע שצריך להזמין מלאי חדש (חנות גדולה לא בטוח ששמים שם גם מלאי מהמחסן אם קיים כי יש המון מוצרים אי אפשר לשים לב להכל).
&nbsp
לעומת זאת, הקרם פנים הספציפי שאני קונה עוד מתמיד לא נשאר ממנו הרבה לעומת קרמים אחרים מאותה סדרה שיש ממנה רבים. אז כנראה שאני ועוד רבים יודעים שהוא טוב.
&nbsp
הקרם יום הרגיל שלי שהוא מעט שומני לי אך מבחינת רכיבים ממש טוב - היה במדפים.
&nbsp
זהו...

&nbsp
נ.ב
אגב עכשיו מרחתי את הקרם גוף ממש בתנועות סיבוביות רבות וגילתי שכשמורחים אותו טוב העור ממש נראה טוב. מתכוון ליישם את זה כל יום אם יהיה לי סבלנות.
 

nike001

New member
יש לי משהו לכתוב

אבל אני מתבייש לכתוב. מתבייש להביע את עצמי נטו כמו שאני מרגיש כי אני מפחד שישפטו אותי. אכתוב מעט שאני פתאום מריח בחדר ריח של מישהו מהעבר הרחוק שהריח שלו היה ריח הגוף העיקרי שבו וזה גורם לי לחשוב כל מיני מחשבות בעקבות כך וחשד שאני יודע מאיפה הריח הגיע אבל בגלל שהפורום לא מספיק אנונימי לא ארחיב במחשבותיי הפנימיות.
 

לאורה101

New member
היי לך יקר

אני פחות נכנסת לכאן לאחרונה ואתה בהחלט מוזמן לכתוב לי מסר אם בא לך לשתף.
מקווה שתרגיש טוב יותר.
 
למעלה