משהו שמאוד עיצבן אותי בפייסבוק!

gadibar23

New member
משהו שמאוד עיצבן אותי בפייסבוק!

אני נחשב לאדם בכלל לא פראייר. אני אף פעם לא סולח לאנשים שעשו לי רע. אני אדם שנוטר טינה בצורה מאוד קיצונית. יש שיגידו שאני אדם מאוד נקמן. אתמול בערב נכנסתי לתוכנה המפגרת הזאת בפייסבוק, שכיביכול אמורה לנתח את תמונת הפרופיל שלי - ועל פי כך, להתאים לי משפט שתואם את תמונת הפרןפיל שלי. היה רשום שם: אתה אדם סלחן, קל לך לסלוח לאנשים" המשפט הזה עורר בי עצבים מאוד חזקים, כי הוא כלל לא משקף את מי שאני ובטח לא את האישיות שלי. אפילו הפסיכולוג שאצלו אני מטופל אמר לי לא פעם, אתה אדם בעל סף גירוי מאוד נמוך" לא הצלחתי להירדם בלילה מרוב עצבים, בגלל רמת האמינות השואפת לאפס של התוכנה הזאת! המשפט, איכשהו הצליח לערער אותי. מישהו יכול להסביר למה למרות שאני יודע שזה לא אמיתי אני נתקף כולי עצבים על המשפט הזה? אני יודע שמדובר סך הכול בתוכנה סתמית, אבל עדיין קשה לי להשתחרר מהעצבים. מה עושים? אודה לעזרה!
 

AEOLIAH

New member
אולי בתוכך היית רוצה להיות אדם סלחן ובתוכך אתה כועס על זה ?

 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
מהי הסיבה?

גדי יקר,
יכול להיות שהפסיכולוג שלך צודק ויש לך סף גירוי נמוך מאד. זו הסיבה כנראה שלא הצלחת לישון מרוב עצבים בגלל משפט שבחרה עבורך תוכנת מחשב. אתה כל כך עצבני וכועס על זה שכל כך טעו, שלא הבינו אותך, גם אם מי שלא הבין אינו אפילו בן אדם.
אולי אתה מרגיש באופן כללי שלא מבינים אותך, ולכן התעצבנת כל כך על המשפט שבחרה התוכנה. במקרה כזה, לא באמת התרגזת על התוכנה, אלא על כל המקרים האחרים שבהם אנשים טועים בך ולא מפרשים אותך נכון. זוהי רק אפשרות. יכול להיות שבאמת התרגזת על מקרה בודד של תוכנת מחשב לא אמינה במיוחד. ואולי הסיבה היא בכלל אחרת: הרגשת שרימו אותך, שהתוכנה היתה אמורה לספק לך שירות מסויים, ופישלה בגדול. האם אתה מרגיש פעמים רבות בחיים שמוליכים אותך שולל? ואולי אתה מרגיש שאתה לא יכול לסמוך על אף אחד, כמו שאתה לא יכול לסמוך על התוכנה?
למה מכל אלו אתה מתחבר?
 

gadibar23

New member
זה פשוט מעצבן אותי שמפרשים אותי לא נכון....

לפעמים אנשים פשוט מעניקים לי תכונות אופי שהם הפוכים ממה שאני באמת... וזה דיי מתסכל
 
למעלה