מצאתי ברשת

nike001

New member
מצאתי ברשת

מישהי שכתבה את הטקסט הזה:
"אתה עצוב. ואתה לבד.
ואין לך למי לפנות
כי את אף אחד זה לא מעניין
מה שפאקינג עובר עלייך
אתה מחפש נחמה מסוימת
ואתה מאזין למילים, למנגינות, לצלילים
אתה מחפש את עצמך וכבר דקה משיגעון
אתה מתנדנד בין הלבד לבין הדיכאון
אתה מתוסבך שמחפש מקום מפלט
אתה הילד שבחיים לא חשבת שתגיע אליו..
אתה עצוב. ואתה לבד."

אהבתי אותו. אני מרגיש קצת הזדהות עם הטקסט וגם אם יש לי עם מי לדבר על הקשיים בתחושה שלי לא באמת אכפת לאנשים מהקשיים שלי. המטפלת מקבלת ממני כספים כדי להקשיב ולהיות בשבילי והידידות שבקשר איתי אולי מקשיבות ומייעצות אבל אולי לא באמת אכפת להן כל כך מאשר אני שחי עם הקושי כל רגע ורגע.
בתחושה היא שמקשיבים אבל לא לגמרי לוקחים ברצינות את הקושי שלי ועם שאר הטקסט שכתוב אני גם אוהב. הוא אולי לא כתיבה ברמה שנראית הכי מרשימה, אבל הפשטות שלי והישירות שלה מדברת אליי.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
לבד אבל ביחד

היי נייק,

אני מבינה שאתה מרגיש בודד, ולמרות הלבד ולמרות תחושת הדכדוך והעצב ביומיום- אתה נאבק לא לתת לעצמך ליפול, רוצה ומחפש נחמה אצל אחרים, אוזן קשבת, מילה טובה, תחושה של אכפתיות. והאמת... שגם כשאתה מקבל את זה, אתה מרגיש שזה לא מהלב. מנגד, אולי באופן טבעי לרוב האנשים אכפת יותר והם קשובים יותר כשהדברים נוגעים להם באופן אישי, ולכן אין מה לקחת ללב, אלא לשמוח שהם שם בשבילנו מלכתחילה?
בכל אופן, אנחנו כאן, גם בשבילך, נייק יקר, ונישאר כאן, ונשמח לשמוע עוד ממך.
שיהיה לך שבוע טוב, מלא במילים ותחושות טובות


"אתה לא לבד
אחרים לבד איתך"
 
לי אכפת ממך

לא תמיד אני יודע איך לעזור לך כי אני לא מבין בעולם שלך, אבל האמן לי שלי ולעוד אנשים בפורום חשוב שתהיה במצב טוב. יש אנשים שלא אכפת להם, כמעט תמיד אפשר למצוא את האנשים הטובים שיקשיבו ויזדהו.
&nbsp
&nbsp
 

nike001

New member
מעניין למה באמת חשוב להם שיהיה לי טוב

ברור לי שיש מצב שיש אנשים טובים בעולם
אבל דווקא בגלל שאנשים בפורום מתבכיינים אז..
אני קראתי בספר שמדבר על עין הרע שאחד הסימנים לאנשים עם עין רע זה אנשים שמתלוננים ולא טוב להם.. לא זוכר בדיוק את הנוסח אבל זה בערך כך
אז אני מניח שאנשים שלא טוב להם פה - פחות ישמחו לראות בהצלחת האחר
ויכול להיות שאני טועה, ואם אני טועה תוכלו לתקן אותי (כמובן בצורה עדינה ומנומסת ולא בצורה תוקפת ומעליבה)
&nbsp
זה גם הסיבה העיקרית שאני משתדל לפרסם פה רק דברים שליליים עליי וכמעט ולא דברים חיוביים - כי אני פשוט מפחד מעין הרע וכן ברור לי שמי שמאמין העין שולטת בו אבל אני כבר מאמין וקשה לעקור את זה ממני....
&nbsp
באמת מעניין אותי למה לאנשים פה אכפת ממני ורוצים לסייע לי - הרי אני אדם זר בשבילם.
לאורה אני יכול להבין בערך למה יש לה כוונות טובות אליי והיא באמת מקסימה ובין היחידות שמשקיעה בי בפורום ונותנת מעצמה בשבילי ואני מעריך את זה שיש אחת כמוה.
 
שלום

לרצות ברעת האחר בגלל הרעה שלי זאת התנהגות רעה. יש הרבה אנשים טובים שאוהבים לעזור. כולנו צריכים אהבה. רוב האנשים בחברה טובים ולכן החברה שורדת, ואנשים יצור חברתי. מקווה שתרגיש טוב ואל תפחד לשתף ולבקש תמיכה ועזרה. היה בטוח בעצמך ונסה גם לעזור לעצמך כדי שיעריכו אותך ופחות תינזק מהתגובות הרעות.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה