מתוסכל מאוד מאוד מההומואים..

AEOLIAH

New member
מתוסכל מאוד מאוד מההומואים..

צלמתי את עצמי תמונות חדשות אחרי שעשיתי את ה 16 מזרקי בוטוקס בפנים התמונות יצאו מדהים, ואני מאוד מאוד ביקורתי על הפנים שלי ויודע לזהות אם אני נראה או מישהו נראה יפה או מכוער צעיר או מבוגר והתמונות יצאו פשוט מדהימות העלתי תמונה אחת לאתר של גייז ואף אחד לא אוהב איך שאני נראה שם לעומת זאת תמונות ישנות מאוד שלי כולם אוהבים שם גם כאלה שמצחפשים רק בני 30+ אוהבים איך שנראתי בגיל 20 ולא איך שאני נראה בתמונות החדשות.

אני שונא אותם! אני מסתכל על התמונה רואה ילד יפיוף התמונה יצאה פשוט פגז ומישהו שהיה איתי היה בהלם ואמר שאני נראה שם מדהים אז למה הם לא אוהבים? כשאני שם תתמונה הזו גלויה אף אחד לא מדבר איתי, כשאני שם תמונות ישנות גלויות כולם מדברים אני שונא את ההומואים@!!!!!!!!!!!!
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
להרגיש בלתי נראה

היי aeoliah יקר,
זה באמת כל כך מכאיב, להרגיש שמתעלמים מאיתנו, שכאילו מסתכלים דרכנו..
ואני מבינה כמה שזה העליב והכעיס אותך - לצפות ליחס, להכרה, למבט מאשש ומאשר - ולהרגיש שלא רואים אותך, שלא שמים לב אליך..
יקר, העלבון הזה בטח צורב, מרגיש כל כך לא הוגן ולא מוצדק, כמו עוול חריף שנעשה לך. וצר לי כל כך שזו החוויה שלך באתרי היכרויות, כאילו חוויה מתמשכת של תסכול ואכזבה, של פגיעה בתחושת הערך שלך.
עצם העובדה שהיית מרוצה ומאושר מהתמונות, מאיך שהן שיקפו אותך - אולי גם היא משמעותית, אולי גם זה שווה משהו, גם בלי האישוש של אחרים..
 

AEOLIAH

New member
כן! התמונות מדהימות

הפנים חלקות יפות ומדהימות ואני נראה בהרבה יותר יפה וצעיר ועדין מהתמונות של גיל 20 שהיו נראות מגושמות ולא סיטריות כמו התמונות האלו, ואני מבין מאוד טוב במה יפה מה לא סימטריה פרופורציה וצעירות הפנים היות ואני אבססיבי בנושא הזה אני מבין מעולה ואני מאוד אוהב את התמונות, אבל המצב גורם י למחוק את התמונה כי לא רוצים אותי לפי התמונה הזו.
 
ובכן

אם אתה מרוצה מהתמונה למה אחרים לא מרוצים ממנה ולמה זה מפריע לך? בוודאי יהיו כאלה שיאהבו את התמונות שלך ולא כדאי לסמוך על אתרי אינטרנט שבהם לא מכירים ולא כל כך אכפת לאנשים זה מזה.
&nbsp
 
למעלה