שברו אותי אני מקווה שהיום אמות!!!!

AEOLIAH

New member
שברו אותי אני מקווה שהיום אמות!!!!

מישהו שניפגשתי איתו בחושך אמר שהתמונה העדכנית שלי מכוערת ואני נראה שם בן 28 והוא אוהב תמונות הקודמות הישנות מגיל 20.
ואני בכלללל לא אוהב תתמונות בגיל 20 אני נראה שם מבוגר וגברי הוא הכניס אותי לדכאון , אז מה עזר כל הבוטוקס הזה מה? הפנים נראות יפות ועדינות הרבה יותר מגיל 20.
בגיל 20 הן היו יותר מלאות מגושמות
זה כמו אצל סלין דיון שירד לה הנפח בפנים והיא נהייתה עדינה בפנים תראו..

שמתי 2 סרטונים שהיא שרה בגיל 21 ובגיל 36 ותראו איזה הבדל





 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
להסתכל בקנקן

היי AEOLIAH,


אם יורשה לי להיכנס לשגרת יומך לכמה רגעים, אני חושבת שאפגוש לא מעט התמודדויות. התמודדויות שלא מותירות לך ברירה ומחייבות אותך להיות חזק. חזק בדעותיך, חזק במעשים וברגשות... קראתי גם את מה שכתבת על הטבעונות, ואת האמת? אני מזהה אומץ בדבריך. אני מרגישה שאתה שמח על התעוזה שבך.. על החוסן., להיות מיוחד, לשלוט בתאווה רק בשביל למנוע סבל מבעל החיים.. נשמע גם שאתה אוהב את המראה שלך היום, שהשקעת בשביל לקבל את התוצאה הזאת.. אתה מתעלה ומתעלה אבל אז באים אנשים ומורידים אותך למטה.. גורמים לך להרגיש חסר ערך, גורמים לך אפילו להרגיש מכוער. ולמה? למה הם לא מסוגלים לראות מעבר? למה הם לא מבינים שמאחורי הפנים מסתתרת נפש עדינה..? ואחרי כל האומץ שצברת והתמודדת – הם פוצעים אותה.. וזה גורם לך להרגיש מובס.


AEOLIAH יקר, אני שומעת כמה אתה מתמודד ומתארת לעצמי כמה מתיש זה לחיות במלחמה יומיומית. להילחם במקומך- אני לא ממש יכולה, אך אם יורשה לי, אשמח להושיט לך יד, כדי שנוכל לצעוד איתך יחד. נשמח להמשיך לקרוא אותך, מספר, משתף, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן..

והלוואי כבר, שאנשים ילמדו לא להסתכל בקנקן, אלא במה שיש בו.


בינתיים, שולחת לך חיזוק מרחוק ומודה על השיתוף..
 

AEOLIAH

New member
סהר היקר כל הקטע שהקנקן נראה היום הרבה יותר יפה מהקנקן של אז

תראו את הקנקן של סלין דיון בהופעות של 1988 לעומת 2004 הקנקן שלה היה הרבה יותר יפה ב 2004.
הקנקן שלי הרבה יותר יפה היום, מילא אם היו לי קמטים,עור נפול,שמן,ועוד אבל הקטע הוא שאני יודע שפנים מלאות מידיי זה לא יפה ורזות מידיי זה לא יה והפנים כרגע בדיוק כמו שצריך וגם העיניים בתמונה יצאו חתוליות הקנקן היום יותר יפה, הקנקן הכי יפה שיש אז למה להגיד שלא יסתכלו על הקנקן אם הוא יותר יפה מהקנקן של אז מישהו אמר עכשיו גם שבתמונה העכשווית אני נראה חולה כי השיער לא מסודר איזה דפוק, אני מסתכל על התמונה העכשווית הקנקן נראה מושלם חתולי נערי עדין ומתוק לעומת הקנקן של אז שהיה נראה קנקן מגושם.
יש לי את הקנקן הכי יפה היום הרבה יותר יפה משל אז ואני לא מבין למה אנשים לא אוהבים אם הקנקן היום יותר עם עיניים יותר של חתול ויותר עדין ובובתי.
אני יכול להראות לכם אם אתם רוצים את הקנקן של היום ושל אז.
זה אבסורד להגיד לי שאנשים יפסיקו להסתכל על הקנקן במיוחד כשהקנקן היום נראה יפיוף והקנקן של אז פחוץ, אין קנקן יותר מתקופה אחרת שנראה יותר טוב מהקנקן עכשיו הקנקן הכי יפה עכשיו .
 
לא נורא

לאנשים יש כל מיני דעות, ובטוח שיהיה מישהו שתיראה לו יפה וצעיר. אם אתה מרגיש שאתה נראה צעיר ויפה, יהיו מי שידעו להכי בזה. בכל מקרה צריך להשתדל להסתדר עם מה שיש ולשפר את עצמנו ככל האפשר.
&nbsp
 

AEOLIAH

New member
גם אמא שלי לא אהבה את התמונה שצלמתי את עצמי

ועשתה לי פרצוף על התמונה הזו...
 
אני משער שלא התכוונה

בוודאי לא רצתה להעליב אותך. העיקר מה אתה חושב על עצמך. אם אתה חושב שיופי לא התכונה החזקה שלך, כמו שכתבתי לך: הבלט תכונות טובות שלך.
&nbsp
 

AEOLIAH

New member
בעיה חדשה!!!!!!!!אנשים לא מאמינים שהתמונות שצלמתי לפני שבוע

שלי או שהם אומרים שהם ישנות ובמציאות אני נראה יותר מבוגר!!!
מה נסגר!? תמונות מלפני שבוע וזה מה שאומרים לי?
או שאומרים שבתמונות מלפני שבוע אני נראה יותר מבוגר מהתמונות האחרות ונראה בהם מכוער..אבל במציאות נראה יותר מכוער
 
למעלה