אני חי בבית של פסיכים

אני חי בבית של פסיכים

אבא שלי שוב הפסיק את הכדורים והוא במניה,הוא רוצה לשנות עולמות
הכנתי לנו אוכל ואבא שלי אמר תביא 3 צלחות גם לאחי הקטן והפסיכי,
אמרתי לו "הוא לא יאכל", בכל זאת הוא התעקש שאני אשים בצלחת,
לא היה לי כוח להתווכח ושמתי.
אחי מצדו גם הכין ארוחה והביא לאבא שלי מנה.
אבא שלי אמר לו לבוא לאכול איתנו והאח אמר "עוד מעט"
עוד מעט בתחת שלי רק כשאני(המצורע) עזבתי את הסלון לחדר לעשן האח הדפוק הזה בא לאכול עם אבא שלי והביא את האוכל שלו, ממש יעקב ועשו חחח
אנחנו לא מדברים כבר קרוב לשנתיים אפילו לא 'שלום' כשנפגשים ברחוב,
זרים לחלוטין,אני ניסיתי כמה פעמים לדבר איתו רק בשביל הנימוס,הנורמאליות והוא לא ענה לי.
שילך קיבינימט ,כאילו שאני צריך משהו ממנו,אני לא כועס עליו,אני פשוט לא סובל אותו וזה הדדי
אבל אנחנו גרים חדר ליד חדר וזה המצב...אבא שלי חי בפנטזיות שנשלים,
"לא רבנו"אמרתי לו,
ועכשיו אבא שלי רוצה שאני אפסיק עם התרופות.
3 משוגעים בבית ורק אחד מטופל ,אני.
 
שלום

חשוב לאהוב את המשפחה ככל האפשר, בעיקר את המשפחה הקרובה. לפעמים קשה לאנשים לבטא אהבה. צריך להסתדר אתם ויחד עם זה לקחת מהם מידה של חופש. סכסוכים טבעיים בכל קשר, בעיקר בקשר קרוב. אם המצב חמור, אפשר לפנות לעזרה מגורמים חיצוניים כמו עובד סוציאלי בעירייה או פסיכולוג. אלימות אסורה בשום אופן, ועליה אף אפשר להתלונן במשטרה. אני מקווה שלא מדובר באלימות.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
לא מדובר באלימות,יותר גרוע,מדובר בהתעלמות

שכבר לא גוררת מתח כי עבר הרבה זמן ואנחנו קרובים פיזית בבית,
מדובר בהשלמה שזה מקרה אבוד
 
זה לא מקרה אבוד

בתנאי שהוא אוהב אותך. רוב הסיכויים שהוא אוהב אותך כי הורים כמעט תמיד אוהבים את ילדיהם. אולי יש לו בעיה או קושי שמפריעים לו להביע את אהבתו אליך.
&nbsp
 
גם אח אמור לאהוב

בדרך כלל בני משפחה קרובים אוהבים. ייתכן שבגלל בעיה או מצוקה הוא מתקשה לתת לך אהבה משפחתית ומתנכר אליך.
&nbsp
 

Shamy

New member
תשמע זה נשמע כואב

גם לי היה לא טוב לגור בבית ההורים בגלל סיטואציות דומות למה שאתה מתאר. עברתי לגור לבד ואחרי כמה שנים הצלחתי להגיע למצב שהיחסים בינינו קורקטיים ותו לאו. וזה בסדר למדתי להשלים ולקבל שזה מה שהם יכולים לתת ולא מבקשת מהם דבר. היום זה כבר הגליד והפצעים הם רק צלשות עבר שמתעוררים בזמנים מאוד ספציפיים וגם איתם מתמודדים בשקט. למה שלא תמצא עבודה סבירה ותעבור לגור לבד? (אפילו עם שותפים כדי שרק תוכל להשכיר חדר ) זה יעשה לך טוב אני מאמינה. ותנסה לראות את הצד החיובי לאבא שלך יש רצון שתשלימו וזה מחשבה חיובית ומבורכת - כנראה שאת האיך הוא לא יודע לבצע אין לו יכולות נפשיות ורגשיות לתת לך את התמיכה שאתה זקוק לה ולהבין שצריך קצת יותר.אין מה לכעוס אלא רק להבין שיש לו פינה חמה בליבך והוא רוצה את שלמות המשפחה (כך שזה סוג של פסיק אור באפילה ) ולהבין שאין לו יכולות נפשיות מתאימות להתמודד עם המצב הסבוך. נסה לראות את זה מנקודת מבט שכזו ולדעתי יוקל לך. שיהיה בהצלחה ! אל תוותר על הטיפול הוא הכרחי (אם לא למדת כלים להתמודדות עם מצבי החיים הקשים מהבית למד אותם בעצמך כמבוגר מחדש במסגרת הטיפול והשתמש במסגרת לא כדי לדוש בעבר אלא כדי להסתכל קדימה על העתיד,היכן אני רוצה להיות ומה עליי לעשות בעצמי מבחינת תהליכים אישיים ביני לבין עצמי כדי להגיע לשם ולא לשים לעצמי מקלות בגלגלים תוך כדי תנועה )
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
לשמור על השפיות

היי אלקטרון היקר,


אני מבינה כמה שאתה אולי מרגיש בלתי נראה בבית בו אתה חי, שבו התעלמות היא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום כבר זמן רב ואפילו שנים. שבעצם אתה ואח שלך חיים כשאתם כל כך קרובים פיזית, אך עם זאת – רחוקים שנות אור.

אני מתארת לעצמי שאתה בטח מתוסכל מלהיות השפוי היחיד ב"בית המשוגעים"... וגם מכך שבנוסף לכך אבא שלך, שנמצא במניה, מתעקש שתפסיק לקחת את התרופות – כי מנקודת מבטו הוא כנראה לא מודע לכך שהן עוזרות לך, ואתה נשאר חסר אונים מול כל זה..


אלקטרון היקר, תרצה להמשיך ולשתף לגבי היחסים עם המשפחה ואיך הם גורמים לך להרגיש? אתה מוזמן גם לעדכן לגבי התרופות... אנחנו כאן כדי להקשיב..

 

Gali04

New member
לא מדויק
טריגר

אתה גם לא נחשב ״מטופל״ אם כל שבועיים אתה מחליט על דעת עצמך לעשות פסק זמן תרופתי ולהטביע את גופך באלכוהול. זה ממש לא נקרא להיות מטופל.
&nbsp
או במקרה שאתה כן לוקח כדורים אז ליטול אותם במינונים של פי שבעתלפים שישים ושבע מהכמות הרשומה כדי להתמסטל ולישון. גם זה לא נחשב ״מטופל״ (במקסימום ממוסטל)
&nbsp
בקיצור, בדיקה פשוטה מגלה שגם אתה לא בדיוק נקרא מטופל, קאפיש מומי?!
 
if you can't beat them, join them

נכון אני לא "מטופל" ,אבל התקופה שהרגשתי הכי בריא בשנים האחרונות היו בין השנים 2006-2012 שבהן גידלתי ועישנתי קנאביס בניגוד לחוק,עד שתפסו אותי ,אז אני הולך לאופציה הלגאלית,היותר גרועה מכל הבחינות,האלכוהול.
הנזק שהוא גורם לגוף, וחוסר היעילות הטיפולית לדיכאון לדוגמא ביחס לקנאביס,
זאת התרופה האמיתית שלי! ולא רק שלי ,של מיליוני מעשני קאנביס ברחבי העולם.
גם התרופות הפסיכיאטריות שאני לוקח במינונים גבוהים, הזיפרקסה והקלונקס הן חיקוי עלוב של הדבר האמיתי.
אבל אני אדם שומר חוק ומעדיף להרגיש רע מאשר להיות בכלא
.
למה הסם קלונקס חוקי והסם קנאביס לא חוקי זה רק אלהי הכסף יודעים...
אני מרגיש קורבן , אחד מני רבים, של הקפיטליזם.

אתמול הכנתי לי ולאבא שלי ארוחת ערב. גם אחי הכין ארוחת ערב לאבא שלי ולו חחח, והיה מתח באויר מי יגיש את האוכל ראשון ואיך בכלל הסיפור הזה יתגלגל

בסוף אחי הקדים אותי והגיש את האוכל שהכין לאבא שלי ולו בעוד האוכל שלי מתחמם להגשה, כשהאוכל שלי היה מוכן להגשה הבאתי אותו לשולחן בו ישבו אבא שלי ואחי והתישבתי. שתביני לא ישבתי בשולחן אחד עם אחי כבר שנה וחצי!
הייתי מנומס ושאלתי את אחי אם הוא רוצה שניצל? עוד דבר שלא קרה שנה וחצי!
שאני ואחי נדבר??? ,הוא גם היה מנומס (אולי בגלל אבא שלי) ואמר לי "לא תודה".
בקיצור יש התקדמות בנירמול היחסים בין האחים שלא מחליפים אפילו "שלום" כשנפגשים בבית או בחוץ

נקווה שזה לא היה אירוע חד פעמי,וכשאני יגיד לו שלום בפעם הבאה הוא יענה לי, למרות שלא נראה לי ורק נוכחות אבא שלי בשולחן גרמה לו לענות לי ,נראה...
 
למעלה