הודעה חשובה לכל מי שחושב להתאבד..

AEOLIAH

New member
הודעה חשובה לכל מי שחושב להתאבד..

לא כדאי לכם למה? כי העולם הבא קיים וכאשר אתם מתאבדים אתם קוטעים את מסלול הנשמה שרק היא בוחרת מתי לעזוב ואם אתם קוטעים לה את החיים אתם תגיעו למצב שהוא הרבה הרבה יותר כואב מפה אתם תגיעו למצב של להיות בן 2 העולמות העולם הרוחני והעולם הפיזי, אתם תרגישו את הכאב שהרגשתם פה ותרצו להגיע אל האור האלוהי אבל לא תוכלו וזה יהיה ככה הרבה הרבה מאוד זמן, אחרי כמה זמן אתם תגיעו לעולם הרוחני ואתם תבינו שעשיתם טעות ואז הנשמה יכולה לבחור להגיע לפה שוב פעם עם אותם בעיות רק שהפעם לא יהיה לכם את האומץ למות.

אני יודע זאת כי אני בעצמי ראיתי בחיים שלי דברים רוחניים כגון הילות מנצנצות לבנות מעל אנשים.. ולא אני לא הוזה לא הייתי שיכור ולא לקחתי כדורים..ווגם ראיתי אנרגיות סגולות לבנות.

מי שרוצה עוד מידע שירשום ישויות אור בגוגל.
 


 

nike001

New member
תודה על המידע

זה אולי יכול לעזור לי לדעת שעדיף לא להתאבד.
אבל מעניין מה לגבי גילאי -16 שרוצים להתאבד ומתאבדים. זה גיל שלא מבינים הרבה ובסוף נדפקים בין העולם הרוחני לעולם הפיזי.
למשל היום בגילי הבנתי דרך הרב אמנון יצחק ודרכך למה לא כדאי להתאבד.
לפני כמה שנים לא ידעתי וכן היו לי מחשבות לסיים את החיים.
&nbsp
עוד עניין, נניח נגזר על מישהו שיהיה בכלא. זה ממש עצוב. גם הכאב שהמשפחה יודעת וגם הכאב של להיות כלוא. אז גם פה לא להתאבד? אז להשאר פה לתקופה של סבל או למות ואז יהיה יותר סבל? מתיש.
 

AEOLIAH

New member
זה לא משנה הגיל או רמת הסבל

כל עוד קטעת את החיים בעצמך והנשמה לא בחרה בכך אז זה אומר שהחיים פה לא הסתיימו ולא סיימת את השיעור שבאת ללמוד, השיעור יסתיים רק כשהנשמה תחליט על כך.
ואם תבצע את זה אתה רוב הסיכוי תחזור לפה שוב אם אותו אותם בעיות רק שהפעם לא יהיה לך את האומץ להתאבד והסיבה שתחזור כי הנשמה תרצה לחזור שוב ולהמשיך את התיקון שאתה בחרת לקטוע לעצמך.

ומה שקורה בעולם הבא זה כן גם אם בן 12 יתאבד זה לא משנה הגיל בעולם הבא אין גיל יש רק רוח והרוח מבינה שעשתה טעות.
 
למעלה