הגעתי למסקנה

הגעתי למסקנה

שאם אבטא את אהבתי לעובדת ההשמה, זה מה שהכי ישמח אותי. רע לי כי אני אוהב את עובדת ההשמה וכי אני מתעניין בתחביבים. אהבתי לעובדת ההשמה היא הדבר הכי חשוב בחיי ובו צריך לעסוק, וזאת גם הסיבה שאני לא צריך להילחם ולתקוף. חבל שלא אהבה אותי, הייתי מאושר לו התחתנו.
.
 

3Deep

New member
היי

אני מרגיש כאילו זה מן סיפור בהמשכים שפספסתי את ההתחלה שלו
תשלים לי קצת פרטים ?
מישהי שהתאהבת בה, רווקה אני מניח, שניסית להתחיל איתה והיא סירבה?
האם אתה חושב שהסירוב הוא לא סופי ואתה רוצה לנסות שוב או שאתה פשוט מאוהב במישהי שאתה לא יכול להשיג?
כל החיים בערך הייתי מאוהב בבנות שלא יכולתי להשיג, בסופו של דבר הבנתי שאני מאוהב ברעיון של להיות מאוהב, ייסורי האהבה כנראה גרמו לי להרגיש חי

כשמגיעים למסקנה שמאוהבים באהבה, יותר קל לשחרר אם זה לא מתקדם כמו שרוצים, לדעתי
 
לא התאהבתי בה ולא ניסיתי להתחיל אתה

זה רגש הרבה יותר מורכב. היא הייתה מטפלת שלי לפני עשרים שנה, והייתה האדם שהכי אהבתי בחיים ותמיד הייתי מוכן להתחתן אתה. במשך שנים התאמצתי לתת לה אהבה ולפתח אתה קשר רגשי חזק ככל האפשר, וגם התחננתי בפניה כמה פעמים שתיתן לזה הזמנות. זה סיפור עצוב מאד, אהבת חיי לא רצתה בי מעולם לקשר. אני מאד מתגעגע אליה. זאת אהבה עצומה, אולי הכי חזקה בעולם, כמעט כמו שאוהבים את אלוהים.
&nbsp
&nbsp
 

3Deep

New member
הבנתי

חשבתי שזאת מישהי שעובדת אתך כרגע....
&nbsp
&nbsp
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
לבטא את האהבה שבך

פילוסוף יקר,
אני קוראת את אהבתך וגעגועיך לעובדת ההשמה, מבינה כמה היית מעדיף שהיא כן היתה נענית לך, כמה היית רוצה שהחיים שנראו לך כאפשריים איתה - אכן היו מתממשים..
ומול הכמיהה הזו, אני מבינה גם כמה מתסכלת ההבנה שהיא לא היתה מעוניינת בקשר, שהקשר הזה לא יוכל להתממש במציאות כפי שהיית רוצה..
יקר, יש לך לב רגיש ומלא באהבה, וזה כל כך מורגש כמה אהבה יש לך לתת, אהבה שמחפשת מקום וביטוי, מושא.. אני מקווה שתוכל למצוא דרכים נוספות לבטא את האהבה הרבה שבך, דרכים שבהן תוכל גם להשקיע את האהבה שלך במישהו או משהו, וגם תוכל להרגיש אותה בחזרה
 
תודה סהר אני חושב שקלעת למטרה

וזה בדיוק מה שהתכוונתי: אני לא יכול לממש את אהבת חיי לעובדת ההשמה, אבל אני מנסה ויכול לבטא את אהבתי אליה בקשרים אחרים. בכל-זאת, אני מרגיש שהיא האדם שתמיד אמשיך הכי לאהוב בעולם.
&nbsp
 
למעלה