קדי לעורר תפורום...

קדי לעורר תפורום...

מה בפרויקט?
קודם כל, הפרויקט הוא מעין תחרות. אתם תחולקו לקבוצות, לפי בחירה, ותעבדו בתיאום על שיקום קטגוריה מסוימת בפורום. הקבוצות יקבלו מועד סיום זהה שיתפרסם בהמשך, ובמועד הזה יוחלט ע"י סקר מי היא הקבוצה המנצחת, על פי גודל הקטגוריה, וההשקעה בה. הקבוצה המנצחת תקבל פרסים מתנת תפוז, אם כי העניין עדיין דורש בירור. בכל אופן, כולנו עושים את זה למטרת הפורום, כך שהפרסים לא באמת משנים! :) להלן הקטגוריות המוצעות לבחירתכם:
גלריות-תמונות של השחקנים, פאן ארטס, לוגים לסידרה ולפורום, תמונות של הדמויות, תמונות לפי עונות, וכל רעיון אחר העולה על רוחכם, והכל-בניהולכם!
מאמרים-ביוגרפיות לשחקנים,לדמויות ואפילו לחברי הפורום, ניתוחי פרקים, סיכומי עונות, פאנפיקים, ראיונות בדויים עם אחד השחקנים או הדמויות, וכל רעיון אחר העולה על רוחכם, והכל-בניהולכם!
טופיקים-"מה היה אם?", "מה היו הדמויות בגילגולים הבאים שלהן?", "אם הייתם יכולים לשדך את הדמויות לדמויות של סידרה טלוויזיה אחרות למי הייתם משדכים את מי, ולמה?"וכל רעיון אחר העולה על רוחכם, והכל-בניהולכם!
-משחקים חברתיים, שרשורי הכרויות, רעיונות לפיתוח הקהילה, וכל רעיון אחר העולה על רוחכם, והכל-בניהולכם!
סקרים-סקרים פתוחים בפורום, שאלונים, החלפת סקר, וכל רעיון אחר העולה על רוחכם, והכל-בניהולכם! הבהרה-עבודה בתיאום עם קבוצות אחרות עלולה לגרור לתוצאות טובות יותר, והיא אף יותר ממבורכת! אם יש לכם קטגוריות נוספות, אנא, הציעו! בהמון תודה והצלחה לכולם,
 
רעיון טוב,

אבל קודם כל צריך מנהל לפורום... אם את רוצה, את יכולה להציע את עצמך.
 

חוצפאי

New member
בעעעעעעעעעעעעעעעע../images/Emo70.gif

"יערה המקורית" אעלק
גנבת לי את החתימה
ועוד מכולם, לי, שאני הנהגתי את הרבולושן הזה
בעעעעעעעע עלייך
 
למעלה