עדכוני רכילות מרחבי הגלובוס

hollywoodonline

New member
עדכוני רכילות מרחבי הגלובוס

מודה ומתוודה, נעדרתי תקופה דייי ארוכה גם מהפורום וגם מהבלוג. אבל איך אומרים, התגעגעתי אז באמתי, והבאתי איתי לא מעט עידכונים. כרגיל, מזמין את כולם לקרוא ולהגיב.
 

hollywoodonline

New member
אסי עזר יוצא מהארון והסלבס באים לתמוך

אסי עזר השיק השבוע את סרטו הדוקומנטרי הראשון בסינמטק תל אביב, מיטב הסלבס באו לחגוג איתו ולפרגן. בין הנוכחים ניתן למנות את ארז טל, אלעד קופרמן, סער שיינפיין, איילה רשף ללא טומי, לאון שניידרובסקי, שירי מיימון, מלי לוי, אליענה בקייר, אריק אלפר, אילנה ברקוביץ' ובעלה אריק בנאדו, עידו תדמור, יובל כספין, ועוד אתם מוזמנים לראות וידאו ותמונות מהארוע - בלחיצה פה.
 

hollywoodonline

New member
קלאן לאץ מ- Twilight מדגמן ריבועים בבבטן

קלאן לאץ (Kellan Lutz) כוכב סדרת הסרטים 'דימדומים' נבחר להצטלם למגזין Men's Health בחזה חשוף ולדגמן את שרירי החזה והריבועים בבטן לשמחת קהל המעריצות (והמעריצים). בואו לקרוא את הראיון ולראות תמונות ווידאו מהצילומים - בלחיצה פה.
 

hollywoodonline

New member
ליידי גאגא בתחתונים וחזיה במשחק של המטס

ליידי גאגא אוהבת לעורר מהומות, זה ידוע. והפעם היא הצליחה לחולל חתיכת מהומה בזמן משחק של המטס. התמונות מהארוע בלחיצה כאן.
 

hollywoodonline

New member
מילה ג`ובוביץ` חוזרת להציל את העולם ב-3D

מילה ג`ובוביץ` היא פשוט בחורה מהממת. אני לא חושב שיש הרבה אנשים שיתווכחו איתי על העובדה הזו. ולשימחתי היא חוזרת בסרט חדש בסדרת סרטי Resident Evil. תמונות וטריילר מהסרט בלחיצה פה.
 

hollywoodonline

New member
דייויד בקהאם נפגש עם הנסיכים וויליאם והארי

פגישה מלכותית כזו לא ראיתם הרבה זמן. הנסיכים הארי וויליאם מארחים את דייויד בקהאם ואפילו מעיזים להצטלם לצידו. הכל למען מטרה טובה. פרטים נוספים ותמונות מהארוע בלחיצה פה.
 

hollywoodonline

New member
אמנדה ביינס פורשת מעולם המשחק בגיל 24 בלבד

מה? למה? השחקנית אמנדה ביינס החליטה שהיה לה מספיק מהוליווד, והיא פורשת. ואיך היא בחרה להודיע על כך למעריצים? באמצעות חשבון הטוויטר שלה. ולמי שלא מכיר את אמנדה, מדובר בשחקנית שברזומה שלה כניסה לרשימת 50 השחקנים היפים ביותר, ולרשימת 10 השחקנים המרוויחים ביותר מתחת לגיל 21. אתם מוזמנים לקרוא את ההודעה הדרמטית שלה וגם לראות טריילר לסרט האחרון בהחלט בהשתתפותה 'Easy A' שאמור להגיע למסכים בחודש ספטמבר הקרוב. לחצו פה.
 

hollywoodonline

New member
אלין לוי נפגעה קל בתאונת דרכים

אלין לוי מהאח הגדול הייתה מעורבת בתאונת דרכים עם מונית. לאלין ולשאר המעורבים שלום. סעו בזהירות כולכם. פרטים נוספים בלחיצה פה.
 

hollywoodonline

New member
מפורסמות ללא איפור וללא פוטושופ - אוסף תמונות

חלק 6 בפרוייקט איסוף תמונות של מפורסמים (ובעיקר מפורסמות) בתמונות שלרוב אינן מחמיאות במיוחד. כלומר ללא איפור מקצועי או פוטושופ. בלחיצה כאן.
 

hollywoodonline

New member
תקרית התחתונים של מיילי סיירוס

מיילי סיירוס היא עדיין קטינה. פרסום תמונה שלה ללא תחתונים הוא עבירה על החוק. וזה בדיוק מה שעשה הבלוגר פרז הילטון. מה שגרם לו להסתבך עם המשטרה, עם שאר עיתונאי ובלוגרי הרכילות ואפילו עם מיילי עצמה. אתם מוזמנים לקרוא על התקרית כולה ממש פה.
 

hollywoodonline

New member
הקעקוע החדש של מיילי סיירוס

ובנוסף מיילי ממשיכה לנסות וליצור לעצמה תדמית של נערת רוק פוחזת. ומה מתאים יותר מלעשות קעקוע במיקום לא הכי שיגרתי? פרטים ותמונות בלחיצה פה.
 

hollywoodonline

New member
אמינם חוזר בקליפ ובמראה חדש

אמינם מוציא אלבום חדש וחוזר עם קליפ ומראה חדשים. הוא גם לא מתבייש להודות שהאלבום הקודם שלו לא היה משהו בכלל. פרטים על האלבום + הצעה גאונית למה אפשר לעשות עם הדיסק אחרי הקניה שלו בלחיצה פה.
 

hollywoodonline

New member
הנשיקה הלסבית של סנדרה בולוק וסקרלט ג`והנסון

חמודה סנדרה בולוק. ואת זה אני אומר לא בגלל שהיא אוהבת להתנשק עם כל מיני כוכבניות הוליוודיות אחרות אלא בעיקר בגלל הנאום המשעשע שהיא נתנה מיד לאחר שזכתה בפרס Generation Award בטקס פרסי הקולנוע של MTV. תמונות ווידאו מהארוע בלחיצה פה.
 

hollywoodonline

New member
תקרית התחתונים של ג`ניפר לופז

והנה שחקנית/זמרת בוגרת ששכחה שכשהיא לובשת חצאית ומולה עומדים צלמי פפראצי היא חייבת להזהר יותר מתמיד, אחרת היא עלולה למצוא את עצמה מככבת בסדרת תמונות דיי מביכות, הפרטים והתמונות בלחיצה כאן.
 

hollywoodonline

New member
`זוהי סדום` - כוכבי ארץ נהדרת בסרט חדש

שמטפל בארועים המוכרים מספר התנ"ך בדרך משעשעת, כמו שרק האנשים של ארץ נהדרת יכולים לעשות. הפרומו ותמונות מהסט בלחיצה פה. אגב, עוד מישהו חוץ ממני ממש מחכה ליציאה של הסרט ובמקביל ממש ממש ממש מקווה לא להתאכזב?
 

hollywoodonline

New member
אסתי גינזבורג מדגמנת את עצמה בתחתונים וחזיה

הפרסומת החדשה של אסתי גינזבורג. בוידאו המצורף תוכלו להנות לא רק מיופיה של אסתי אלא גם להווכח ביכולות המשחק והשכנוע המרשימים של הגברת. בלחיצה פה.
 

hollywoodonline

New member
קמרון דיאז מדגמנת את עצמה בביקיני

ומוכיחה שגם בגיל 38 היא נותנת פייט רציני לכל הכוכבניות הולוודיות הצעירות. תמונות בלחיצה פה.
 

hollywoodonline

New member
כשסלבס מגיעים לבית המשפט - תמונות משעשעות

כמו שאתם בטח יודעים לא מעט סלבס מוצאים את עצמם בבית המשפט. לכבודם, ובעיקר לכבודה של יקירת הבלוג ואחרונת המסתבכות, לינדזי לוהן, הכנתי פוסט מיוחד בנושא. לחצו פה.
 
למעלה