קח-תן משהו לראות

  • פותח הנושא Boone
  • פורסם בתאריך

Boone

New member
../images/Emo202.gif קח-תן משהו לראות ../images/Emo202.gif

שרשור סרטים (מחפשים, מוכרים, מחליפים) מס' -1- קחו למשל המצאה יוצאת מן הכלל - סרט 8מ"מ, סרט וידאו ישן, לייזרדיסק שכבר נכחד, סרט DVD נפלא זו הנאה שלא נגמרת. כל סגנון, כל סוג, כל מה שרק תרצו תוכלו לבקש כאן. וגם לקנות, למכור, למסור, להחליף, לשאול, להשאיל, לחלק, לא לצרוב, ולהיות נחמדים אל הזולת. את בקשותכם ואת מרכולותיכם אתם מוזמנים לפרסם כאן בתגובה להודעה הזו (הודעות שכבר קיימות בעמוד הנוכחי ויעלו שוב - תיאלצנה להמחק). לבריאות!
 

naudg

New member
20 ש"ח כל פריט

DVD: Celine Dion - The Colour Of My Love Concert Israel In The Eurovision - ישראל באירוויזיון, כל השירים מכל הזמנים וידיאו: ריטה - אהבה גודלה - ההופעה (וידיאו של ההופעה + חוברת תמונות + דיסק) לפניות במייל/מסנג'ר: [email protected]
 

MommyHug

New member
מצוין! מזל טוב על הפינה../images/Emo9.gif

יש לי המון סרטים למכירה- במצב מעולה!!! חדש דנדש, חוץ מאחד או שניים... להלן הרשימה:
המדריך האנגלי למאהב האיטלקי אשה ללא עבר 21 גרם בית הילדים מתחתנים עם ההורים סיכון רטוב סמסרה הכתם האנושי תיאוריית הקשר תעביר את זה הלאה משהו לדבר עליו בקצב נשי רספירו (איטלקי) בילי אליוט עד כלות הנשמה הנשיקה האחרונה (איטלקי) המערכון- ארץ נהדרת ארין ברוקוביץ (בוידאו)
 

NY STEEL

New member
הסרטים שציינת הם די וי די?

אם כן, כמה אתה מציע על "תאוריית הקשר"? תודה
 

MommyHug

New member
כולם DVD מלבד האחרון שכתוב שהוא

וידאו תיאוריית הקשר --> 20 ש"ח ואני בת
 

jester56

New member
DVD משומשים

בג'אנק מנקים מדפים (באופן קבוע...) סרטים מהשכרה למכירה בשתי קטגוריות ה"פשוטים" יותר 1 ב 20 שלושה ב 50 היותר שווים 1 ב 39 שלושה ב 99 שווה לבדוק כולכם מוזמנים אנו גם קונים DVD משומשים שבוע טוב לכולם
 

נינה6

New member
מעוניינת לקנות את Lord of the Rings

מעוניינת לרכוש את כל 3 הסרטים ביחד במהדורה המורחבת, במצב תקין ובמחיר זול יחסית לחנויות. מוכנה לקנות את המהדורה המורחבת הסטנדרטית (4 דיסקים), או את מהדורת המתנה (5 דיסקים), אך כל 3 הסרטים חייבים להיות מאותה מהדורה. נא לשלוח מסר עם המחיר הכולל המבוקש. תודה.
 

yrnkrn

New member
נחפש את הוידאו שירים גדולים לקטנים

הוצאת קלאסיקלטת.
 

התעוט

New member
היום בערב בעשר תשודר בהוט בערוץ 77

הופעה של אביב גפן מי שיכול להקליט לי אותה אני אשלם לו 50 ש"ח הפלאפון שלי 0508714681
 

pie and cactus

New member
מחפשת חדשה

שלום, אני חדשה בפורום, ומחפשת סרטי DVD או וידאו של בלטים. למישהו יש?
 

mosh511

New member
../images/Emo13.gif כל הכבוד...

הפורום הזה היה זקוק לרענון, מזמן זה התבקש ותמהתי "למה אין כאן גם סרטים?" בכל אופן - בכל שירשור כזה אשתדל לעדכן את רשימת ההצעות שלי (שבטח רק תלך ותגדל) והנה בנתיים מה שמוצע : 1.משחק המוות-ברוס לי (בעטיפה מקורית) - 10 ש"ח (איכות רעה) 2.מתחת לאף-משה איבגי (הקלטה) - 50 ש"ח כמו כן, מוכן גם להחליף.
 
למעלה