קח-תן משהו לשמוע

מצטער על פתיחת שרשור חדש...

אבל אני מחפש כמה דברים. מישהו מכיר חמות שמחזיקה סינגלים לועזיים או מאפשרת להזמין סינגלים ודיסקים בהזמנה מיוחדת מחו"ל? כמו-כן, אני גם מחפש את האוסף רמיקסים המשולש של דפש מוד משומש במצב כמה שיותר טוב. ואגם את הדיסק Broken Boy Soldiers של Raconteurs משומש או חדש. אני גם מחפש סינגל של השיר nothing else matters האגדי של metallica. הבעיה איתם היא, שאני אוהב את השיר הזה ספציפית, אבל לא את שאר השירים שלהם.
 
למכירה דיסקים באנגלית בירושלים

גירל פאוור=== פליי 1 == סטינג-אהבה סודית== המיטב של לורה פשיני ===
 

פּלפּל

New member
../images/Emo79.gifקח-תן משהו לשמוע../images/Emo79.gif

שרשור דיסקים (מחפשים, מוכרים, מחליפים) מס' 185. קחו למשל המצאה יוצאת מן הכלל - תקליט משומש, דיסק יד שניה, קסטה אכולת געגועים. מתנה שלא נגמרת. כל סגנון, כל סוג, כל מה שרק תרצו תוכלו לבקש כאן. וגם לקנות, למכור, למסור, להחליף, לשאול, להשאיל, לחלק, לא לצרוב, ולהיות נחמדים אל הזולת. את בקשותכם ואת מרכולותיכם אתם מוזמנים לפרסם כאן בתגובה להודעה הזו (הודעות שכבר קיימות בעמוד הנוכחי ויעלו שוב - תיאלצנה להמחק). בנוגע לסרטים - פנו ללוח פורום סרטי DVD (קישור מופיע בצד שמאל). לבריאות!
 
להקות צבאיות תקליטים נדירים

להקת פיקוד צפון - רוח צפון להקת השריון - למה יויו להקת גייסות השריון - מן המזרח הפרוע להקת פיקוד צפון - קצת מזה וקצת מזה להקת גברי השריון - הופעה בהיכל התרבות להקת גייסות השריון - דיסקוטנק צוות הווי גולני - זה לא הולך ברגל להקת התותחנים - פגז ראשון להקת פיקוד מרכז - איפה המרכז להקת פיקוד המרכז - ליד הירדן להקת פיקוד המרכז - לא רוצים טובות אוסף - שירי צבא צוות הווי חטיבת הצנחנים ושלישיית פיקוד הרמכז - אחרי לצנחנים צוות הווי פיקוד ההדרכה - שמח בלב להקת פיקוד צפון - מהצפון באהבה להקת חיל הים - רפסודה בכחול מישראל באהבה צוות הווי של הנח"ל - כל שהיה בינינו להקת פיקוד צפון - על הרמה להקת הנח"ל - סיפורה של להקה להקת הנח"ל - הפלנחניק להקת פיקוד דרום - מעוז א א להקת חיל הים - שירת הים להקת פיקוד מרכז - וזוהי רק ההתחלה צוות הווי חיל האוויר - שבר ענן רביעיית הזמר של חיל האוויר - משירי מרדכי זעירא להקת הנח"ל - בהיאחזות הנחל בסיני צוות הווי של הנח"ל - חופשה דימיונית להקת פיקוד דרום - מדרום תיפתח הטובה צוות הווי סיני - חולטורה להקת פיקוד ההדרכה - הווי והווה צוות הווי שריון - חצופים בצריח לפרטים נוספים - 0523367798 רותי
 

פּלפּל

New member
../images/Emo18.gifלידיעתכם, תקליטן הבית=פניקה

בהתאם לנהלים החדשים שפורסמו כאן לאחרונה, לפיהם כל חנות רשאית לכינוי אחד בלבד בפורום, וכיוון שנציגי "פאניקה" לא מצאו לנכון, כפי שהתבקשו, להזדהות בגוף ההודעה או בחתימה כנציגי החנות, אני רואה בהודעה הזו כהכרזה ש"תקליטן הבית" הוא הכינוי שהם בחרו כדי לייצג מעתה את החנות בפורום. "תקליטן הבית", לפיכך, יהיה מעתה הכינוי הבלעדי של נציגי החנות פאניקה, והוא מתבקש לציין זאת בחתימתו. כל הודעת פרסום עתידית של tamar המקורית, bkrock ,mb13, יורם, רותי או מעין ברגמן, וכל כינוי אחר שיפרסם את החנות או יציע למכירה פריטים ממנה, יימחק וייחסם לאלתר. ואם לא זכיתם עד עכשיו למספיק פרסומת חינם, הנה אחת ממני, ברוח טובה ועל חשבון הבית (יותר נכון, על חשבון אמנון-גריפון): "הכל אצלכם יותר זול ואתם גם הרבה יותר נחמדים".
שבת שלום!
 

duchamp

New member
4 דיסקים חדשים ומקוריים ב-100 ש"ח

אני גר בת"א, לפרטים שילחו מסר עם ארבעת הדיסקים המבוקשים ואני אחזור אליכם. הרשימה: Jamiroquai - Emergency On Planet Earth Jamiroquai - The Return Of The Space Cowboy Fugees - The Score The Beach Boys - 20 Golden Greats Nirvana - Unplugged in New York Jane's Addiction - Live Beth Orton - Central Reservation Beth Orton - Trailer Park The Roots - Things Fall Apart Digable Planets - Blowout Comb Carreras, Domingo, Pavarotti - The 3 Tenors in Concert Iggy Pop - The Idiot Iggy Pop - Lust for Life The Lemonheads - It's s Shame About Ray Portishead - Portishead
 

daniel9977

New member
תקליטון אורגינלי מ-69 למכירה ../images/Emo125.gif

למכירה ep של הלהקה הבריטית The Hollies בהדפסתו הישראלית האורגינלית משנת 1969. ה-ep מכיל 4 שירים: 1. He Ain't Heavy... He's My Brother 2. Listen To Me 3. Sorry Suzanne 4. Do The Best You Can עטיפת התקליטון הקדמית נושאת תמונה יפיפיה וצבעונית של חברי הלהקה. כמובן שמדובר בעטיפת קרטון קשיח מנויילנת (למינציה). העטיפה והתקליטון במצב מדהים של Near Mint, כלומר במצב מושלם ונוצץ כמעט כמו חדש. זה מדהים כי עברו למעלה מ-35 שנים..... כמובן שהתקליטון מגיע עם עטיפת ניילון פנימית מוזהבת אורגינלית של חברת EMI בישראל. תמונות של העטיפה הקדמית, האחורית והתקליטון מצורפות. מה שאתם רואים זה מה שאתם מקבלים. מחיר: 150 ש"ח בלבד. לתשומת לבכם: אם מציעים לכם את התקליטון הזה במחיר נמוך יותר זה רק בגלל העובדה שמצבו הרבה פחות טוב מהמצב שאני מציע. ניתן להתקשר בכל שעה לדניאל לאחד משני המס' האלה: 03-5220607 052-3239388 דניאל.
 

daniel9977

New member
תקליט אורגינלי מ-74 למכירה ../images/Emo125.gif

למכירה תקליט אוסף שירי אהבה של אהוד מנור שנקרא: אני שלך ואת שלי. מדובר בתקליט אוסף שיצא ב-1974 בארצנו הקטנטונת (הד ארצי) ומכיל 12 שירים (את שמות השירים ניתן לראות על גבי העטיפה הקדמית בתמונה המצורפת). ראוי לציין כי חלק מן השירים שבתקליט מעולם לא ראו אור על גבי דיסק רשמי. העטיפה והתקליט במצב של Near Mint, כלומר במצב מושלם ונוצץ כמעט כמו חדש. זה מדהים כי עברו למעלה מ-30 שנה מאז הדפסתו... תמונות של העטיפה הקדמית והלייבל מצורפות. מה שאתם רואים זה מה שאתם מקבלים. העטיפה מנויילנת - למינציה. מחיר: 70 ש"ח בלבד. לתשומת לבכם: אם מציעים לכם את התקליט הזה במחיר נמוך יותר זה רק בגלל העובדה שמצבו הרבה פחות טוב מהמצב שאני מציע. ניתן להתקשר לדניאל בכל שעה לאחד משני המס' האלה: 03-5220607 052-3239388 דניאל.
 

א ר י ק ל

New member
../images/Emo41.gifMORISSEY-התקליט החדש. חדש

לא נוגן מעולם.בניילון עדיין. להצעות מחיר -מסרים פרטיים בלבד.
 

א ר י ק ל

New member
../images/Emo41.gifELVIS 56 -תקליט.מהדורת האספנים

עם החוברת מלאת התמונות. להצעות מחי-מסרים פרטיים בלבד.
 

elr

New member
שלמה גרוניך-למה לא סיפרת לי (תקליט)

למכירה תקליט נדיר של שלמה גרוניך. מתוך מומה.... "תקליט הבכורה שלו, למה לא סיפרת לי, שיצא ב-1971, הוא זעקת כאב של יוצר מקורי, המשלב רוק מחתרתי עם מוסיקה קלאסית, חסידית ומזרחית. נכללו בו "אל נא תלך" על פי באך, "אבינו מלכנו" על פי התפילה ולחניו ל"אני נגעל מהעולם" (מ' ירון בראון), "רוזה מרציפן" (מ' שולמית לפיד) ועוד. גרוניך שר וניגן בפסנתר, אורגן וחליל, ואיתו צוות נגנים, ביניהם שמוליק ארוך בבס, אהרל'ה קמינסקי בכלי הקשה, וגם אחיו, אילן בכינור. בקטע "למה לא סיפרת לי" הוקלט גרוניך ללא ידיעתו צורח ובוכה בזמן טריפ. כשקלט שהוא מוקלט צעק לטכנאי "למה לא סיפרת לי?!", וכך נולד שם הקטע המופרע ביותר ברוק הישראלי" פרטים במסרים.
 

elr

New member
תקליטי JETHRO TULL למכירה.

-THE BROADSWORD AND THE BEST SONGS FROM THE WOOD THICK AS A BRICK MINSTREL IN THE GALLERY STAND UP BENEFIT A PASSION PLAY THIS WAS HEAVY HORSES REPEAT VOL.II AQUALUNG WAR CHILD פרטים במסרים.
 

elr

New member
תקליטי GRATEFUL DEAD למכירה.

SHAKEDOWN STREET WORKINGMAN'S DEAD BLUES FOR ALLAH GRATEFUL DEAD DEAD SET פרטים במסרים.
 

elr

New member
תקליטי CAMEL למכירה

CLOSE TO THE EDGE MIRAGE THE SNOW GOOSE BREATHLESS MOONMADNESS A LIVE RECORD פרטים במסרים.
 

gebgeb

New member
oh, YES

'CLOSE TO THE EDGE' הוא, כידוע (וכפי שאפשר לראות בתמונה שצירפת), אלבום של להקת YES, לא CAMEL.
 
למעלה