שאלה לפלפל

jester56

New member
שאלה לפלפל

שלום פלפל כפי שאני רואה יש בפורום תמיד שני אשכולות ראשיים: תן משהו לקרוא ותן משהו לשמוע מה עם תן משהו לראות או לצפות או ....אני יודע..... בקיצור מה עם DVD משומשים ? בפורום DVD החברה ובאמת סליחה על הביטוי אבל בהחלט, פלצנים יהירים שכל היום סוגדים לבלוקבאסטר ולאתרים בחול שמספקים רק DVD חדשים בפורום סרטים מתעסקים בעיקר בסרטי קולנוע ובביקורות אומנותיות בעצם כרגע אין שום מקום שניתן לדון בו לגבי DVD משומשים אין לזה מקום בפורום ? תודה מראש יקיר
 

פּלפּל

New member
ייתכן מאוד

שבקרוב נרחיב את תחומי העיסוק של הפורום למדיות נוספות כמו סרטים או משחקים. בימים הקרובים יצטרף לפורום מנהל נוסף, וביחד נשקול את הכנסץ התוספות הללו. בינתיים, בצד שמאל מעל הפרסומת, יש קישור ללוח המודעות של פורום סרטי DVD. האם ניסית לפרסם שם? בכל אופן, תודה על ההצעה. אם יש לכם רעיונות לתחומים נוספים שהייתם רוצים לראות בפורום, אתם מוזמנים להציע!
 

yrnkrn

New member
מצטרף

חוץ מ"ככה היה תמיד" למה רק ספרים ודיסקים בפורום הזה? מילא רק ספרים אבל אם מציעים דיסקים אודיו למכירה אין סיבה שלא DVD וסרטי וידאו.
 

דנטל

New member
אולי קומונת-בת לפורום?

אפילו לא רק DVD, אלא שיהיו בה בכלל הודעות על יד שניה וממנה יהיה אפשר ללמוד עד כמה רחב הצורך בפלטפורמה שמעבר לספרים ודיסקים.
 

jester56

New member
בקיצור יש מצב להזיז עניינים ?

אז מי מרים את הכפפה פלפל מתי תהיה תשובה ברורה בנושא ? גם לא ..זו תשובה.... יש לי מלא DVD משומשים למכירה מה יהיה ?
 
למעלה