בשבילי.

בשבילי.

אומר לך שתי מילים: זה נגמר. מה שהיה בינינו....מה שיהיה זה נגמר. אני לא כועסת ולא פגועה פשוט כבה בי הנר כבתה הלהבה שהייתה לי כלפייך פעם. תביני, ואני בטוחה שאת מבינה, וגם אני מבינה שאין טעם להחיות משהו מת. תמיד תהיי חשובה לי במקום כלשהו תמיד ארצה שיהיה לך את הטוב ביותר שתהיי מאושרת תמיד בעזרת השם. מאחלת לשתינו דרך צלחה. בנפרד. אבל תמיד יהיה אכפת לי ממך... בזה תהיי בטוחה.
 
וואו.

אחרי כל השירים, המילים המשמעות. איך זה שפתאום זה נגמר? יואו. האמת, אני לא מאמינה, אבל אני שמחה. בשבילך. שבוע נפלא.
 
תיראי...

האהבה שלי אף פעם לא תיכבה כלפיה לגמרי טוטאלית כי בכל זאת היא הייתה שנים יותר נכון , לפחות בחיים האלה, היא הייתה אהבת חיי אבל היא לא עושה כלום למעני. אם היא תמשיך לפחד מלהתקרב אליי ותמשיך להתעלם אז האהבה כבית מה אפשר לעשות? אני בטוחה במיליון אחוז שאם אתקל בה במקרה ברחוב הכל יחזור לי. אני אתרגש לפעמים רק מלדמיין את פניה אני מתרגשת...היא באמת מיוחד במינה. אבל אני לא יכולה להליחם עלינו לבד, את מבינה? אם היא תיתן יחס ופידבאק אולי הכל יחזור, אולי היא תחיה את הלהבה אבל אי אפשר לאהוב אותה מרחוק שנים. שנים רבות.... וויתרתי על אהבה משמעותית אחרת בשבילה, אבל אם וויתרתי למענה כנראה שהיה חשוב לי שנחזור להיות יחד. אבל אם אין אותות מצידה, מה אני יעשה ? יישב ויחכה ? השנים עוברות...אנחנו מתבגרות.... וחבל על כל רגע שהיא לא איתי. תודה שהגבת לי, דווקא דעתך הייתה חשובה לי . תודה רבה.
 
כן, אני מבינה,

את לא צריכה אבל לכבות את החיים שלך על מנת לחכות לה. אין סיבה שתשבי ותחכי, אם מבחינתה - אין רגש, או רצון, או סימנים. אם ניסית הרבה, ולמרות זאת היא עדיין לא שלך, אין ברירה אחרת, אלא להמשיך הלאה בחיים, גם אם הרגש נשאר, זה בסדר, וזה בריא שיש רגש, רק תשימי לב, שאם את ממשיכה הלאה ומפתחת מערכת יחסים, תדעי שאת עושה את זה בלב שלם, שכל כולך מתמסרת לזה רגשית, ונפשית, כדי לא להיפגע וכמובן שלא לפגוע בצד השני.
 
אין לי בעיה

להמשיך הלאה, ולהתמסר לבחורה שאני יאהב באמת. היא כבר לא בראש שלי כמו פעם, שזה היה בצורה כבר מוגזמת- לא יצאה לי מהראש. היום אני כבר במקום אחר, אולי אפילו בוגר יותר ובריא יותר מהתקופה שרציתי אותה כל כך. אני גם לא מחכה לה....אני חיה את החיים שלי, אני פשוט תוהה מה יקרה אם יום אחד אתקל בה ברחוב "במקרה" אז מה יהיה ההמשך... אבל בכללית... מה שיהיה- הכל לטובה בסופו של דבר. אני בטוחה שזאת שנועדה לי , בע"ה אני אזכה להיות איתה.
 
עם השאלה מה יקרה אם פתאום היא תופיע אצלי בבית

בעבודה, או ניתקל אחת בשניה ברחוב גם אני מתמודדת רבות. אני מלאת פחד. אפילו כתבתי על זה קטע....
 
השלב של הפחד

זה השלב שאין עדיין מוכנות נפשית לראות את זאת שאהבת בעבר או שעדיין את אוהבת. אחרי שעוברת תקופה מסויימת את מקבלת פרופורציה להכל אין ספק שזה קצת מלחיץ מפחיד אבל כשנפגשים אז הכל ברור יותר וזה מבהיר לשני הצדדים מה הם מרגישים באמת...אחרי כל כך הרבה זמן. דיברתי מהצד שלי מאמי, לא יודעת אם זה ככה אצלך. :)
 
מאמי

לפעמים כשהמצב מתוח עדיף להתרחק, עד יעבור .... אל תידאגי , יש לי רק עצה אחת בשבילך תמשיכי את החיים שלך.... גם ככה אנחנו קרבים לסוף.... לגאולה בעזרת השם. שמרי על השמחת חיים האושר שלך ושל כולנו בטוח יגיע ונזכה לאהבה של חיינו אבל קודם כל נזכה לחיים טובים הרבה יותר ממה שקיים עכשיו. אני מדברת בכללית על המצב בעולם כי אי אפשר להתעלם מעובדות אבך שמרי על השמחה שלך ונדבר כבר בפרטי על העיניין הזה בע"ה. שבת שלום ומבורכת.
 
למעלה