לא מצליח לעצב מסמך לאחר העתקה מסורק

  • פותח הנושא khag
  • פורסם בתאריך

khag

New member
לא מצליח לעצב מסמך לאחר העתקה מסורק

ערב טוב. למה אני לא מצליח להוסיף מילים למסמך/טקסט קיים לאחר שהעתקתי אותו מסורק (הטענתי מהסורק למחשב). תודה.
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
כי תוצאת הסריקה היא תמונה ...../images/Emo43.gif

כדי להפוך מסמך סרוק (תמונה) למסמך בר-עריכה יש צורך בתוכנת OCR. עיין אודות OCR ב"גוגל".
 

khag

New member
יש גרסה של/דומה ל: OCR בעברית חינם

בוקר טוב . אני בסה"כ צריך לעשות כמה שינויים קוסמטיים במסמך שהעתקתי מסורק. עיינתי בגוגל ועדיין אין לי מושג מה עושים עם תוכנה זו. אין משהו פשוט כדי להפוך מסמך סרוק (תמונה) למסמך בר-עריכה ? אפילו גרסת נסיון אני חייב לערוך את המסמך דחוף. תודה
 

khag

New member
לא זה לא עוזר,אני יחדד את הבעייה של

שלום. המסמך שסרקתי כבר נמצא בוורד,ולא אני השתמשתי בסורק,סרקו עבורי ושלחו לי את המסמך בדוא"ל אלקטרוני. וכשאני מעלה את המסמך שסרקתי אני לא מצליח לערוך אותו. ניסיתי את התוכנה screen OCR ללא הועיל(נהיה לי כתב חרטומים). הלינק ששלחת לי לא מובן לי ולא נראה לי שזה מה שאני צריך. ניסיתי את התוכנה אותיות ולא מסתדר לי. המחשב שלי הוא xp pro+word 2003. אני חייב לעשות כמה שינויים במסמך. תודה.
 

zartzi

New member
נראה שאתה משקיע מאמץ שווא

לפי התיאור שלך, יש בידך מסמך וורד שבתוכו יש "תמונה", שהיא תוצאת סריקה. אי אפשר "לערוך" את התמונה כפי שנוהגים בטקסט המצוי במעבד תמלילים, וזה כבר צוין ע"י מיכאל אבידן קודם לכן. הזכרת את הביטוי "אותיות". זוהי תוכנת OCR בעברית, שבעזרתה ניתן לסרוק מסמך ולקבלו כטקסט בר-עריכה. אם התוכנה מצויה ברשותך או בנגישותך, הדפס את המסמך שמצוי עתה בוורד, וסרוק את התדפיס בעזרת התוכנה הזאת.
 

khag

New member
איך ניתן לסרוק מסמך בעזרת "אותיות"

zartzi שלום. כיצד מתבצעת הסריקה בתוכנת "אותיות" שבעזרתה ניתן לסרוק מסמך ולקבלו כטקסט בר-עריכה כפי שהסברת לי. איך אני מצרף את התוכנה הזו לסורק? תודה.
 

zartzi

New member
סריקה בעזרת "אותיות"

תוכנת "אותיות" צריכה להיות מותקנת במחשב ומסונכרנת עם הסורק. כאשר מתקינים את התקליטור - הדברים שלעיל נעשים אוטומטית כחלק מתהליך ההתקנה. לאחר ההתקנה, מפעילים את התוכנה וסורקים בעזרתה. לתוכנה יש 'עזרה' שמסבירה ומדגימה את תהליך הסריקה.
 

khag

New member
ואם כבר הורדתי את "אותיות" מהאינטרנ

שוב שלום. בפורומים המליצו לי על כמה תוכנות,את "אותיות הורדתי מהאינטרנט. אז בלי תקליטור זה לא יסתדר(שילוב בין הסורק ואותיות)? תודה.
 

zartzi

New member
אינני יודע אבל

אין הבדל בין תקליטור לבין "הורדה" מהאינטרנט". בעיקרון - "אותיות" היא תוכנה לרכישה בתשלום, וסביר להניח שיידרש תשלום לקבלת קוד ההפעלה מהיתרן. ייתכן שמה שהורד מהאינטנרט הוא גרסת ניסיון, שמאפשרת סריקה לפרק זמן מוגבל. אם התוכנה ברשותך - פעל לפי ההנחיות בה (בד"כ ב'עזרה' שלה, ואולי יש הדרכה באתר. אנא הבא בחשבון, שהפורום הזה עוסק בענייני אופיס והשאלות האחרונות אינן קשורות לנושא הפורום. יצרן התוכנה הוא קוטב, וכתובת האתר שלהם היא: www.kotev.co.il באתר יש גם מספרי טלפון.
 

khag

New member
האם אין בכל זאת תקווה קלושה כלשהי?

שלום שוב. לפני שאנחנו סוגרים את כל האופציות אני חייב לברר אם אין דרך כלשהי לנסות לערוך את המסמך בעזרת יישום אחר של אופיס? זה סתם טירטור שוב לסרוק אצל מישהו אחר(אני אישית בלי סורק). תודה.
 

zartzi

New member
מה שמוסבר הוא...

שתעלה את הקובץ הבעייתי לכאן.
 
למעלה